!!BUNDAN ÖNCEKİ 4 BÖLÜMÜ DÜZENLEDİM. HİKAYENİN AKIŞI DEĞİŞTİ BİLGİNİZE!!
"Sevgilim"
Yanağımın okşanmasıyla gülümsedim ve gözlerimi hiç açmadan boynuna doğru bir öpücük bıraktım. Sonunda yanımdaydı.
"Seni çok özlemişim Ilgaz bırakta böyle kalalım." kafamı göğsüne daha çok bastırdım.
Oğuzun "Burcu geldik" demesiyle yerimden zıpladım "Yani belki kendine çeki düzen verirsin diye düşündüm."
Haklıydı. Saçlarımı düzelttim ve belimi iyice toparladıktan sonra Ilgaza baktım. Gülümseyerek bana bakıyordu. Ona gergin olduğumu belli etmeden gülümsedim.
Yanaştı ve boynuma öpücüğünü bıraktı. İçim kelebeklenirken o hala orada durup dudağını değdiriyordu. Gıdıklanır gibi olduğumdan elimle Ilgazın boynunu tuttum ve geriye çekilip yüzüne baktım.
"Bu kadar gergin olma Burcum. İçerdekiler tanımadığın kişiler değil."
Başımla onayladıktan sonra alnıma da öpücüğünü bıraktı ve arabadan indi. Bende hız kesmeden indim ve bavullarımızı aldık. O sırada kızın sesi yankılandı.
"ABİ!"
Sese döndüğümüzde kız bize doğru koşuyordu. Çok büyümüştü ve güzelleşmişti. Yanımıza gelir gelmez kendini Ilgazın kollarına attı.
"Niye haber vermedin bir şeyler hazırlardık."
Sonra beni fark etti ve Ilgazı tabiri caizse itti.
"Burcu?" güldü "Hadi canım. Abim bahsetmişti ama abarttığını düşünmüştüm çok güzelsin." diyerek kollarını sardı.
"Sende çok güzelleşmişsin Gayecim." sıkıca sarıldım.
"Burcu ben gidiyorum." dediğinde Gayeyle olan sarılmayı bitirdik.
Ben daha bir şey demeden Ilgaz atıldı "Ya oğlum kal birkaç gün."
"Abi biliyorsun iznimi fazlasıyla kullandım. Hastalarım beni bekler." diyerek güldü ve sonra Gayeye dönüp elini uzattı "Ben Oğuz bu arada"
Gaye aynı samimiyetle elini sıktı "Gaye bende memnun oldum."
Birbirlerine bir süre öyle baktıktan sonra ayrıldılar ve Oğuz beni konuşmak için kenara çekti.
"İstediğin zaman ara gelir seni alırım. Gerçi buna ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum ama bilmeni istedim. Çok şanslısın."
Ilgaza baktım ve sonra ona geri döndüm "Biliyorum. Aklın bende kalmasın. Teyzemede bir şey söyleme ben hallederim."
"Tamam" sarıldı ve sonra Ilgaza uzaktan el sallayıp arabaya bindi.
Oğuzun arkasından bakarken Ilgazın elini belimde hissettim "Hadi içeri girelim." diyerek beni döndürdü.
Şu an evin bahçesindeydik zaten. Kapıyı çalmak için uzandığımızda Gaye endişeyle "Hayır hayır" dedi ve anahtarını çıkardı. "Siz içerde oturun annem fark etmez. Mutfaktadır o."
İçeri girdiğimizde Gayenin dediği gibi salona geçtik ve Ayla teyzeyi bekledik. Sonra Ilgaz dayanamayıp mutfağa gitti ve ben orada öylece oturdum. Birkaç dakika sonra içeriden bağırışmalar gelmişti. Yani sevinç çığlıkları.
Derin bir nefes verip ayağa kalktım ve yanlarına doğru ilerledim. Mutfaktan içeri başımı soktuğumda tamda Ilgaz Ayla teyzeye "Sana bir sürprizim daha var" demek üzereydi.
Ayla teyze refleks olarak kapıya döndü ve göz göze geldik. Bebi görünce gözleri dolmuştu "Burcuşum" küçükkende hep böyle seslenirdi.
İçeri girdim ve o da bana doğru geldi. Sarılıp saçlarımı okşadı "Ah güzel kızım hoş geldin"
"Hoş buldum Ayla teyzecim." kibarlıkla gülümsedim.
"Hadi içeri geçelim." Ilgazın ensesini okşadı ve beni sırtımdan destekledi. Hiç yaşlanmamıştı bile.
Salonda oturduk ve koyu bir sohbete daldık. Ilgaz zaten tekrar nasıl karşılaştığımızdan ve davadan bahsetmişti. Bunun üzeirne konuşulacak bir şey yoktu.
Gaye mutfağa geçince peşinden gittim. Servis tabaklarını ayarlıyordu.
"Bunları içeriye mi götürüyoruz?" diyip tabakları aldım. Benden geri almaya çalıştı
"Bucu hayır hayır. Geç sen otur ben hallederim."
Ona ters bir bakış attım "Of elime mi yapışıcak." ondan sıyrıldım ve salona gittim. Örtüsü serilmiş masanın üzerine tabakları bıraktım ve dizdim. O sırada gözlerin üzerimde olduğunu Ilgaza baktığımda fark ettim. Çok güzel bakıyordu. Ayla teyzede öyle.
Onlara gülümsesim ve tekrar mutfağa döndüm. Gayeyle iş paylaşımı yaptık. Ayla teyze bugün misafirlerini komşuları sandığından baya bir hazırlık yapmıştı ama Ilgaz olduğunu bilse daha çok şey şeyler yapacağına emindim.
Masaya son olarak çayları koyduğumda herkes yerleşmişti. Ilgaza çay bardağını uzaatığımda gözlerime baktı. Elimden bardağı aldıktan sonra diğer eliyle tutup elimi dudaklarına bastırdı. Utandığımdan kıpkırmızı olurken Ayla teyze kıkırdıyordu. Ayla teyzeye kaçamak bakış attım ve elimi Ilgazdan alıp herkesin çayını servis ettim. Sonrada kedi gibi Ilgazın yanına oturdum.
Ayla teyze bize hayranlıkla bakıyordu. Aklına gelen şeyle suratını astı "Bu arada kızım başın sağolsun. Söyleyip moralini bozmakta istemiyordum ama çok üzüldüm."
Çatalı ağzımdan yavaşça çıkarıp kenara bıraktım ve başımı salladım "Önemli değil Ayla teyzecim. Sağolun." burukça gülümsedim.
"Grubun diğerleri nasıl? Uğur ve Rabia he? Onlar en son sevgiliydiler buraları kasıp kavurmuşlardı. Ne oldu?"
"Şimdi yine görüşüyorlar galiba. Ama iyiler yani. Uğuru iyi gördüm." dedikten sonra masanın altındaki kasılmış elimi tuttu. Ona döndüğümde gözleri bana odaklanmıştı. Baş parmağını elimin üstünde gezdirdi.
O sırada içime su serpilmiş gibiydi.
Bir şeyler yedikten sonra Ilgazla dışarıya çıktık. Buradaki anılarımızı canlandıracak olmak heyecanlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burgaz
Teen FictionYanlışlıkla birisini görüntülü arayıp çokta samimiyet kuramamışken yardım etmeye gidip üstüne bu kişinin ilk aşkın çıkmasıyla devrelerin yanmasını izliyoruz. İkinci hikayeyi yazdım "IlBurAs" yayında!