Sabah herkesten önce uyanıp güzel bir kahvaltı sofrası hazırladım. Bardakları masaya taşırken kulağımda kulaklık vardı ve şarkı mırıldanıyordum.
Tepsiyi masaya koydum ve birkaç adım geri gidip hazırladığım şeylere baktım. Omzuma dokunulmasıyla olduğum yerde sıçradım. Baktığımda bu kişi Ayla teyzeydi.
"Günaydın" dedim korktuğumu belli eden gülümsememle.
"Günaydın kızım da naptın sen böyle." masaya baktı "Hızlısın"
"Eh" gülümsemeye devam ediyordum. O da bana eşlik ediyordu.
"Iı ben Gayeyi uyandırmıştım zaten. Sende teyzenle Ilgazı uyandır istersen. O sırada ekmek sipariş ediyim." cevap vermemi beklemeden terliklerini sürte sürte mutfağa gitti.
Önce teyzeme gittim. Zaten benim girmemle uyanmıştı. "Günaydın periliçem"
"Günaydın kızım" kollarını açınca bende yanına gittim ve biraz uzandım. Onunla olmak çok keyifliydi. Hatta evlenicek olmama üzülüyordu ama çaktırmıyordu.
Yüzüne baktım ve her şey güzel olucak der gibi gözümü kapattım. Alnına kocaman öpücük bırakıp üzerimi değiştirdim.Bugünün kombini rahatlıktan yana olucaktı. Çünkü yolculuk yapacaktık ve yarın akşam olacak kız isteme için hazırlıklar yapılacaktı.
Siyah eşofman üzerinede siyah crop giydim. Saçlarımı örüp converselerimi ayağıma geçirdim ve parfümlenip Ilgazın odasına koştum.
Kapıyı yavaşça açıp içeriye baktım. Sırt üstü yatmış ve ellerini başının altına almıştı. Ne güzel uyuyordu Allahım.
Yavaşça yanına yaklaştım ve oturdum. Taze sakallarında ellerimi gezdirdim. Gözleri kapalıyken eksikliğini belli ediyordu. Ne çok alışmışım onlara. Yanağından öpmek için eğildiğimde gözlerini araladı ve gerindi.
"Günaydın güzelim" dedi yeni uyanmış sesiyle. Ona gülümserken başını kaldırıp burnumdan öptü ve geriye çekildi.
"Günaydın" şuan gözlerimin parladığını biliyorum çünkü 32 dişimle gülümsemeye başlamıştım.
"Senin yanında gözümü açacağım günleri bekliyorum. Allahım ne sevap işledim ben" ellerimi tuttu "İyiki sen be Burcum"
"İyiki sevgilim iyiki. Hadi kahvaltı hazır kalk giyin." diğer eliyle telefona uzandı ve saate baktı. Emin olmak için gözünü kırpıştırıp tekrar baktı.
"Erken değil mi?"
"Evet erken çünkü ben kahvaltıyı annen uyanmadan hazırlamaya çalıştım. Daha fazla soru yok yarbay gadi hazırlan." yanağından öpüp hızla odadan çıktım.
Ekmeklerde geldiğinde Ilgaz dışında herkes sofradaydı. Hepimiz oturmuş beyefendiyi bekliyorduk. Teyzemle Ayla teyze sohbet ediyorlardı. Gayede telefonla ilgileniyordu. Çatalla oynamaya başladığımda malum ses salonda yankılandı.
"Günaydın biricik ailem" kollarını açtı yüzünde gülümsemesi çok güzeldi. Bakim napmış Allahım tıraş olmuş. Sakallar gitmiş🤭
Masanın başına oturdu ve Gaye herkese çay koydu. Sonrasında teyzemin klasik muhabbetleriyle kahvaltımızı yaptık. Bu ortam hiç bozulmasın istiyordum ya.
Çalan telefonla masadan kalktım ve bahçeye doğru çıktım. Savcı arıyordu.
"Dökül"
-Senin iş tamam. Buraya gelip imzalaman gereken birkaç şey var sadece.
"Helal olsun be. Adamın dibisin savcım."
-Biliyorum... İsteme yarın dimi?
"Evet gelicek misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burgaz
Teen FictionYanlışlıkla birisini görüntülü arayıp çokta samimiyet kuramamışken yardım etmeye gidip üstüne bu kişinin ilk aşkın çıkmasıyla devrelerin yanmasını izliyoruz. İkinci hikayeyi yazdım "IlBurAs" yayında!