Reader

3.1K 76 1
                                    

Uyandığımda hiç öyle baş ağrım falan yoktu. Ne de olsa çok içmedim, yalnızca geç geldiğim için uylu sersemiydim. Elimi yüzümü yıkayıp üzerime daha rahat şeyler giydim ve çamaşır makinesini çalıştırıp televizyonun karşısına bağdaş kurarak oturdum.

Telefonumu elime aldığımda gelen mesajın yarbay yerine teyzemden olduğunu görünce gereksiz modum düştü.

03.07.21

Teyzoş: Ay Burcu kızım
Teyzoş: Gel artık özledim seni
Teyzoş: Erken mi yattın iyi aferin yarın ara beni konuşalım sesini duyayım iyi geceler bir tanem

Mesajları gülümseyerek okurken ekranda teyzemin adı çıktı. Aramayı yanıtlayıp kulağıma götürdüm.

"Günaydın teyzecimm"

-Günaydın kızçem. Mesajı okuduğunu gördüm hemen arıyım dedim. Dün erken yattım sanırım.

"Dün bir mahkeme vardı teyze. Müvekkilimi kurtardım da Nehirle falan bunu kutladık. Eve gelince uyumuşum"

-Ah öyle mi. Tebrik ederim canım kızım. Allahım daha çok başarılar versin sana.

"Amin teyzecim amin. Siz nasılsınız"

-Vallahi nasıl olalım. Senin şu kaba dayılık taslayan kuzeninle uğraşıyoruz. Artık enişteni çileden çıkardı. Sen gelsen anca durur o biliyorum.

"Of o da iyice Burcu kuzusu oldu. Merak etme gelmeye çalışıcam en yakın zamanda. Senden sonra onuda bir ararım haysiyetsiz ne yapıyormuş öğrenirim."

-Ara kızım ara. Bu arada 2 gün sonra.. ablamla eniştemin evlilik yıl dönümleri. Onu kutlayalım gel diyecektim.

"Teyze böyle günler beni çok üzüyor. Annem ve babamı kaybedeli fazla olmadı biliyorsun."

-Onlar yıllar önce o gün çok mutluydular kızım. Bize de onların mutluluğunu yaşatmak düşer.

"Haklısın teyzecim. Ben buradaki işleri halledeyim haberleşelim."

-Tamam bir tanem. Oğuzu aramayı unutma.

"Tamam tamam. Kendine iyi bak enişteme selamlar"

Telefonu kulağımdan çekip 'Haysiyetsiz' olarak kaydettiğim Oğuzu aradım.

-Ya ne var sabah sabah

"Aa haspama bak. Oğlum sabah değil öğlen oldu. Niye bu kadar saldın sen kendini ya. Teyzem seni beyazlarla mı yıkadı acaba"

-Dalga geçme Burcu. Nerdesin geldin mi yoksa?

"Yoo gelmedim. Çağırmıyorsun ki hiç."

-Çağırmamı mı bekliyorsun?

"Kes zevzekliği! Bi tebrik et bakalım kuzenciğini. Kaçıncı oldu saymadım ama yine mahkemeyi kazandım."

-Ooo hayırlı olsun. Umarım diğerini kaybedersin. Hahahaha

"Yeter Oğuz. Bunu bana yaptığın şakalar için değil teyzem ve eniştemi darladığın için söylüyorum. Lan 23 yaşına geldin utanmaz. Çocuk çocuk davranmayı bırak."

-Emriniz olur avukat hanım. Peki haklarımı savunmamda yardımcı olucak mısınız?

"Anne ve baban var karşında. Bu durumda hakların suya düşer. Sonra artık inek mi içer, sel olur denize mi karışır bilemem."

-Of Burcu boşver bunları. Ne zaman geliyorsun?

"2 gün sonra annemle babamın evlilik yıl dönümleri. Teyzem kutlamamız için beni çağırdı. Bakalım işlerimi halledebilirsem gelmeyi düşünüyorum"

-Tamam gel gel. Sana bir hediye aldım.

"Ne aldın cübbe mi?"

-Iı sen dalga geç. Çokta güzel bir hediye açıkçası.

"Yav tamam kesin öyledir. Hadi kapatıyorum daha adliyeye gidicem. Üzme teyzemleri çocuğum kızıyorum bak."

-Tamam sevgili annem ne dersen o. Kolay gelsin sana.

Telefonu kapattıktan sonra başımı sallayarak "Şapşik ya" diyerek güldüm.

BurgazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin