Wish

1.7K 53 0
                                    

"Her şey için teşekkür ederim" gözlerimi ondan kaçırıp etrafa boş boş bakındım.

"Bunu sana şimdi söylemezsem ölcekmişim gibi hissediyorum"

Sözlerine karşın tekrar gözlerimi onunkilere kilitledim "Ağzından yel alsın"

Ellerimi tutup aramızdaki mesafeyi azalttı "Fıstıktan sonra dudakların şişmiş Burcu." demesiyle elimi dudağıma götürüp parmaklarımı bir süre etrafında gezdirerek şişliğini kontrol ettim. "Ama diyeceğim şey bu değildi elbette. Seni ne kadar sevdiğimi söyleyecektim."

Elimi hareket ettirmeyi bırakıp onunla göz temasımı sürdürmeye devam ettim.

Küçüklük aşkımın bana beni sevdiğini söylemesi ve ayrıca gözlerini dudaklarıma dikmesi her ne kadar durumu garip yapsada ilk adımı ben atarak elimi ensesine koydum ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Elimi belime koyup üzerime doğru yürüyünce bende doğal olarak geri adımlar atarak onu odanın içine aldım. Ardından ayağıyla ittiği kapı yüksek sesle kapansa dahi biz birbirimize yapışmış gibi öpmeye devam ediyorduk.

Nefes almak için geriye çekildiğimde buna müsaade etmeyip üst dudağımı sesler eşliğinde öptü. O zamana kadar kapalı olduğunu fark ettiğim gözlerimi açıp karşımdaki gözlere bakmak istedim. Ilgazda farkında değildi sanırım ve o da gözünü kapatmıştı. İkimizin de aynı hisleri yaşıyor olmamız aşık olma sebebiydi.

Ona bakarken dudağını bıraktığımı fark ettim ve Ilgazda gözlerini açıp bir süre bana baktı

"Bunu yapmamalıydım"

Alnımı göğsüne yaslayıp boğuk sesimle "İlk öpen bendim" dedim.

"Hadi ama kışkırttım seni özür dilerim" belimde kenetlediği kollarıyla beni vücuduna bastırdı.
Derim bir nefes verdi ve "Gitmene nasıl dayanacağım?" dedi.

"Görevde olmana nasıl dayanacağım asıl?" zoraki geri çekildim "Biraz daha burada kalırsan seni bırakmayacağım. Nolur git ve dinlen."

Omuzlarımdan tutup güzelce gülümsedi "Yarın sabah 6'da burada olurum. Hazır şekilde bekle beni."

Başımla onu onayladığımda alnıma uzun bir öpücük bıraktı ve saçlarımı karıştırıp gözlerini benden ayırmadan gerisim geri odadan çıktı..

BurgazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin