Yanağından öptüm "Günaydın periliçem" gözlerini yavaşça açıp gerindi "Günaydın kızım"
Gece uyuyamamıştım ve teyzemi izlemiştim.
Onun kendisine gelmesini beklerken bende yatağımı toparladım ve kıyafetlerimi alıp banyoya gittim. Aşağıdan Ayla teyzenin ve Gayenin sesleri geliyordu. Bir anda kapının açılmasıyla irkilip geriye sıçradım. Ilgaz banyodan çıktı. Kollarımdan tutup güldü.
"Korkuttum mu özür dilerim" gülmeye devam ediyordu.
Ona ters ters baktım niye bu kadar güldüğünü anlamamıştım zaten. Koluna vurduğumda parmağımdaki yüzüğü fark ettim. Ah evet dün olanlar. Biz harbi harbi evlenicektik. Yüzümde gülümseme yayıldığında Ilgaza baktım. O da parmağımdaki yüzüğe bakıyordu.
Belimden tutup kendine çekti ve sarılıp burnunu saçlarımın arasına koydu. Gerçekten onun yanında huzurlu hissediyordum.
"Ilgaz beni bir salda işimi halledip annenlere yardım ediyim."
Alnımdan öpüp geçmem için çekildi. Ona gülümsedim ve kendimi banyoya attım. Aynanın karşısında kendime gülümserken bir yandanda parmağımdaki yüzüğe bakıyordum. Hayaldi ve gerçek oluyordu. Sevdiğim adamla evlenecektim.
Bu şekil giyinip odama geçtim. Saçlarımı taradım ve bir tokayla yukardan tutturdum. Teyzem çoktan çıkmıştı. İçeriyi temiz bırakıp aşağıya indim.
"Günaydınn" müthiş bir gülümsemeyle içeri girdim. Herkes dönüp bana baktı ve içeride günaydın senfonileri yükseldi.
Gaye elindeki tabaklarla mutfaktan çıkacakken onu durdurup elinden tabakları aldım ve içeriye götürdüm.
Tabakları dizerken Ilgaz arkadan ellerini sardı ve yanağıma öpücüğünü bıraktı "Günaydın güzelim."
Başımı çevirdim ve yeni tıraş olmuş yüzünü öptüm "Oh günaydın" tıraş losyonunun kokusunu içime çektim ve gülümsedim.
Geriye çekilip kendini gösterdi "Nasılım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burgaz
Teen FictionYanlışlıkla birisini görüntülü arayıp çokta samimiyet kuramamışken yardım etmeye gidip üstüne bu kişinin ilk aşkın çıkmasıyla devrelerin yanmasını izliyoruz. İkinci hikayeyi yazdım "IlBurAs" yayında!