"Güzelim?"
Dudağımı kemirmeyi bırakıp Ilgaza baktım "Efendim"
"Niye bu kadar telaşlısın?"
Nefesimi verdim "Değilim."
Evin önğne gelmiştik arabayı park edip bana döndü "Hadi ama öyle olduğun çok belli."
Elimi tuttuğunda ona döndüm. Daha anlatmadan gözlerim dolmuştu. Bu hep oluyor cidden kendimi keseceğim.
"Bir tanem.." akmaya başlayan yaşlarımı sildi "Ne oldu?"
"Ilgaz evleniyoruz." ağlamakla karışık gülüşümün ardından Ilgazda gülümsedi.
"Evet bir tanem evleniyoruz. Ama ağlama bak benide üzüyorsun."
Göz yaşlarımı sildim ve burnumu çektim "Anem ve babalarımız bizi görüyordur değil mi?"
Ilgazın belkide aklına hiç babası gelmiyordu. Çok küçük yaştayken ölmesi onu etkilememişti.
Dudağını bastırıp başını salladı "Görüyorlardır bir tanem. Mutluluğumuzu sevgimizi görüyorlardır."
"Ilgaz..."
"Söyle canım."
"İyi ki varsın. Beni hiç bırakma olur mu?"
Yüzümü ellerinin arasına aldı ve alnımdan öptü.
"Seni hiç bırakmam zaten. Söz konusu bile olamaz."
"Bak şaka yapmıyorum. Yalan falanda değil. Sende olmazsan ben artık yaşayamam."
"Şş o nasıl söz öyle? Yaşarsın sen çok güçlüsün."
"Yapamam ya hayır." aklımı kaybetmişim gibi başımı sallıyordum ve ağlıyordum.
Ilgaz geriye çekildi bir süre sessiz kalıp tekrar yüzüme baktı "Bu yemeği iptal edip bizim parka gidebiliriz. Hem hava da güzel."
Göz yaşlarımı sildim "Hayır hayır ben şimdi toparlarım kendimi ayıp olur sizinkilere."
"Saçmala ne olucak. Onlar takmazlar böyle bir şeyi. Yarın gelirsin."
"Hayır Ilgaz olmaz öyle şey."
Nefesini verdi "Sen bilirsin. İstediğin zaman kalkabiliriz ama."
Başımla onayladım "Tamam bana 10 dakika ver makyajımı tazeliyim."
"Bütün zamanım senin karıcığım."
Hafif sırıtıp çantamı açtım ondan önce biraz daha ağladım. Ilgaz bu halime ne tepki vereceğini şaşırsada öylece izliyordu.
Hızlı bir makyaj ardından yüzüme gülümsememi de yerleştirdim.
"Bence anlaşılmıyor."
"Ben biliyorum ama."
Ofladım "Ilgaz bir kere moral bozma kalk hadi. Çok beklettik."
Eşyalarımı toparladım ve arabadan indim. Ilgaz elimi tuttu ve kapıyı çaldık. Hemen açılmasının ardından Ayla teyze bizi içeri aldı.
"Hoş geldiniz canlarım."
"Hoş bulduk anne."
"Oy benim yakışıklı oğlum." diyerek yanaklarını mıncırdı.
Benimde saçlarımı okşadıktan sonra içeriye geçtik.
İki tane sarışın ve Ayla teyzenin kopyası olan kadın güler yüzle bize bakıyorlardı.
"Merhaba." diyip önce sağdakine sarıldım. Diğerine göre uzundu.
"Hoş geldin kızım." sırtımı sıvazladı ve geriye çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burgaz
Teen FictionYanlışlıkla birisini görüntülü arayıp çokta samimiyet kuramamışken yardım etmeye gidip üstüne bu kişinin ilk aşkın çıkmasıyla devrelerin yanmasını izliyoruz. İkinci hikayeyi yazdım "IlBurAs" yayında!