"Hala uyumadın mı?"
Sandalyenin üstünde kurduğum bağdaşı çözüp üzerimdeki şala daha çok sarıldım "Uyku tutmadı."
Karşımdaki yere oturup masaya yaklaştı "Eski neşen gitmiş gibi. Hayırdır bir it mi var hayatında?"
"Saçmalama Oğuz, kim bana bakar" diyerek başımı gökyüzüne kaldırdım
"Dalga mı geçiyorsun canım? Bütün okul senin peşinden koşuyordu. Her gittiğin okulda.."
"Gerçek aşkı arıyoruz canım. Peki sen" başımı indirdim "Var mı bir kız?"
"Tı" başını olumsuzca salladı "Bir değil bir sürü var."
"Ay ne pisliksin. Sen benim kuzenim olamazsın ya kabul etmiyorum." ayağımla dizine vurdum.
"Yav dinle önce var bir sürü ama bana hitap edeni yok. Ben istiyorum ki kumral olsun gülünce içimi ısıtsın ama bu kızlar gülünce botoksları belli oluyor, kirpikleri düşüyor falan."
"Ahahaha sanada anca onlar bakar zaten. Tamam sakın gıdıklamayı düşünme şaka yaptım. Ayrıca yakında çıkar karşına bekle ve gör" diyip elimi salladım.
"Hadi Burcu uyu artık burada az daha oturursan hasta olucaksın."
"Tamam düşünceli ve doktor kuzenim" dedim cilveyle ve kalkıp odama çıktım.
Telefon karşımda duruyordu acaba mesaj atmış mıdır diye düşünüyordum hala. Çok mu salağım neden onun beni umursadığını düşünüyorum ki. Yıllarca yalnızca böyle günlerde oturup ağladım annem ve babam için. Artık ağlamamın onları geri getirmeyeceğini anlamış olmalıyım ki bir erkeği düşünebiliyorum.
Telefonu açıp hiç bildirim gelmediğini görünce umutsuzluğa kapıldım ama daha sonra internetimin kapalı olduğunu fark edip açtım. Bir süre ekrana bildirim gelmeyince elimi yüzümde gezdirdim. Ve evvet geldi. Attı mesaj attı. Dur sevinmeyelim erkenden belki yine canımı sıkacak şeylerdir.
IlgazAr: Ya tamam hödük gibi davrandım kusura bakma.
IlgazAr: Buradakilere sinirlenmiştim ve sana patlamış oldum.
IlgazAr: Ayrıca evet vaktim olmuyor ama vaktimin olduğu zamanlarda da biriyle konuşmak iyi geliyor.1 saat sonraki mesaj
IlgazAr:Üzüldün mü öyle davrandım diye?
IlgazAr: Ya bak cidden kızlarla konuşmakta iyi değilim. Mazur gör.20 dakika sonraki mesaj
IlgazAr: Uyudun mu konuşalım?
You: Uyumadım. Bugün ailemin evlilik yıl dönümüydü onları düşünmekle meşgulüm.
IlgazAr: Trip?
You: Onlar öldüler yarbay. Tripte benlik bir şey değildir sizi tenzih ederim.
IlgazAr: Özür dilerim Avukat. Üzüldüm..
You: Kibarlığını neye borçluyuz yarbay? Kafana taş mı düştü yoksa omuzuna mermi mi yedin? Eğer öyleyse ve yanında birisi yoksa hemen gelir sana refakatçi olurum.
IlgazAr: Çok mu komiksiniz Avukat hanım?
IlgazAr: Yalnızca sana gereksiz patladığımı fark ettim. Hem aileni kaybetme durumun gerçekten üzücü.You: İyi geceler yarbay
Telefonu kapatıp istemsizce gülümsediğim ağzımı kapattım. Yatakta bir o yana bir bu yana dönerken uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burgaz
Teen FictionYanlışlıkla birisini görüntülü arayıp çokta samimiyet kuramamışken yardım etmeye gidip üstüne bu kişinin ilk aşkın çıkmasıyla devrelerin yanmasını izliyoruz. İkinci hikayeyi yazdım "IlBurAs" yayında!