I

337 8 0
                                    

Sözün üzerinden 5 gün ve bu sırada Ilgazla çok az görüşmüştük. Teyzem çeyizleri düzenliyordu ve Ilgazın evinde de bu durum farklı değildi.

İstanbuldaki dairemi satmıştım ve Seferihisardaki evi tutmuştuk. Ayla teyze tanıdığı birkaç arkadaşıyla evi temizlemişlerdi.

Bugün ise Ilgazla ev alışverişine gidecektik. Ben İzmire transfer olup 1 aylığına izin talep etmiştim ve onaylanmıştı.

Ilgazın gitmesine ise 1 ay vardı.. Umarım her şey yolunda giderdi.

"Burcu Ilgaz geldi."

Oğuzun seslenmesiyle çantamı ve güneş gözlüğümü alıp aşağıya indim. İlk işim kollarımı sevdiğim adamın boynuna sarmaktı. Sevdiğim kokusunu içime çektim ve boynuna bir öpücük kondurdum.

Geriye çekildiğimde elini belime koyup dikildi. Teyzem geldiğinde onunla selamlaştı ve evden çıktık.

"Aç mısın?"

Başımı olumsuzca salladım. Ön koltukta yerimizi aldığımızda ev alışverişine doğru yol aldık. Bugün epey yorulacağız gibiydi.

"Önce beyaz eşyalara bakalım."

"Bakarız." başını bana çevirdi ve tekrar yola döndü "Seni çok özledim."

"Bu cümleyi çok sık söylemeye başladın Ilgaz."

"Yaa?"

"Eveet."

Kenarda atabayı durdurup dörtlüleri yaktı. Yine neler olacağını bildiğimden gülümsedim ve başımı salladım.

"Hayır Ilgaz çok işimiz var."

"Burcu hallederiz onları." kemerimi çözüp belimden çekiştirdi.

Ona direniyordum "Ilgaz hemen halletmek istiyorum."

"Evet Burcu bende hemen halledeceğim zaten."

Elini tuttum ve yanağıma yerleştirip ona baktım "Sevgilim biraz dayanman gerekebilir."

Büyük bir yenilgiyle geriye çekildi "Peki tamam. O gün acısı çıkar ama."

"Allah Allah ya. Tehdit mi ediliyorum?"

Omzunu silkti ve kahkaha atıp arabayı sürmeye devam etti. Benimle iyi alay edecekti ama ona karşı koymak zorundaydım regl olduğum için hiç o toplara giremeyecektim.

"Annem bugün davetiyeleri verdi komşulara akrabalara filan."

"Teyzemde aile dostlarımızı çağırdı. Her şeyin kusursuz olmasını istiyorum Ilgaz."

"Senin güzelliğin kadar kusursuz olacağından emin olabilirsin bir tanem. İçini rahat tut."

İçten içe şımarsamda belli etmemeye çalışıyordum.

Bir alışveriş merkezine geldiğimizde kol kola girdik ve bizi yoracağını bildiğimiz işe koyulduk.

İlk olarak beyaz eşyalara baktık. Mutfak dolapları beyaz olduğundan makineleride beyaz tercih edecektik.

"Buyrun hoş geldiniz."

Ilgaz adama elini uzattı. Sıkıltılar sonra bende gülümseyerek adama baktım.

"Bugün sizi biraz yorabiliriz." dedim parmaklarımla miktarını göstererek.

Adam güldü "Hiç önemli değil. Nasıl bir şey arıyorsunuz?"

Ilgazın konuşmasına müsaade etmeden başladım "Şimdi.. Öncelikle alacağımız şeylerin kullanışlı olmasını istiyorum. Mesela buz dolabı ne çok büyük olsun ne de çok küçük. İkimizde çalıştığımız için evde durmayız diye düşünüyorum. Bulaşık makineside işlevli olsun lütfen. En iyisinden. Çamaşır makinesi ve kurutma makineside istiyorum. Benim eski evimdeki kurutma makinesi çok iyiydi. Yeni bir modeli çıktıysa lütfen onu gösterin."

BurgazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin