18.

117 15 5
                                    


„Sanieli!"

Slyším nadšený hlas. Probudím se a v první chvíli si myslím, že mě navštívil Felix, ale ten je klidnější. Takový akční příchod může mít jedině Lui. Když doběhne k mým dveřím, Vlkodlak ho srazí k zemi a tam ho zpacifikuje, zatímco Luis křičí. Jak sem říkal, dokáže zapůsobit.

„Vlku, pusť ho. Přišel za mnou," mumlám a protírám si oči. „Zapomněl jsem tě informovat." Pravdou však je, že jsem to chtěl zamlčet. Byl za tím dětinský důvod, ale nechtělo se mi s ním prostě mluvit.

Vlkodlak se zamračí a tváří se smrtonosně, ale Luise přece jen s nevolí pustí.

Ten se na mě nalepí a hned mám jeho jazyk v ústech. Neříkal jsem ti, že je lepivý? Tak přesně tímhle stylem. Nechám se stáhnout do postele a doufám, že mi jeho polibky pomůžou zapomenout na toho, kdo stojí u dveří a nejspíš mě s naštvaným výrazem pozoruje.

Otevřu oči. Ježíši, on tam vážně stojí! „Mohl bys nám dát soukromí?" dostanu ze sebe zadýchaně.

„Ne. Mám tě hlídat," zavrčí hlubokým hlasem.

Zasténám, když si Luis najde cestu k citlivýmu místu na mým krku. „Jak vidíš, tak tvoje pomoc nebude nutná." Hlava mi padne a Lui mi vyskočí na klín. A to tak silně, že usyknu bolestí.

„Jak vidíš, tak bude nutná!" vzteká se Wolverin a stahuje náruživýho milence z mýho klína. „Kdo to do prdele je?" Ukazuje na vysokýho černovlasýho muže, oblečeného v teplákový soupravě. Lui razí heslo pohodlí nade vše. A kdykoliv jindy bych s ním souhlasil, ale já chtěl zapůsobit na Vlka, a navíc odehnat zbloudilý myšlenky. V té teplákovce není nikterak sexy, takže vedle Wolverina vypadá jako levná kopie chlapa, zatímco voják působí jako někdo, s kým by mělo být plození víc než povinný.

„Já jsem jeho přítel!"

„Ex přítel!" V tom jsme si nejspíš nerozuměli. Já doufal v nezávazný muchlování a on v něco, co mu nejsem schopný dát.

„Ale Sany!" protestuje Lui a já se pomalu zvednu z postele. Tolik záplavy elánu nejsem schopný unést, zapomněl jsem, jak energický umí být. „Myslel jsem, že jsme to už vyřešili. Kdybys byl jen o ždibec víc spontánní, mohli jsme si spolu krásně užívat!"

„Tohle se nepovedlo, promiň." Uhnu pohledem. Představa Luisovi spontánnosti tkví v tom, že bych se neměl obávat vlézt pod stůl na veřejném místě, a důkladně se tam věnovat jeho přirození.

„Žádnej není jako ty, Sany. Ty tvoje blond vlásky, zelený očička a andělskej ksichtík. Jsi můj andílek, Sany."

Navíc mám pocit, že na mě vidí jen můj vzhled. Ano, vím, že lidem i upírům připadám atraktivní tím nevinným způsobem, ale většina nezatouží poznat mě hlouběji a tím nemyslím nic erotickýho.

„Pomůžu ti, abys trefil a někde se nám tady nezatoulal," ušklíbne se dravě Vlkodlak, otevře okno a vyhodí ho ven.

Zalapám po dechu. „Ježíši Kriste! Co kdyby si ublížil?!"

„Blbost," procedí skrze zuby a okno zas zavře.

Pravda, je to nesmysl. Je to upír, ale stejně! „Není to pro něj bezpečný a nic neprovedl. To já jsem mu napsal, aby přišel!" I když nepopírám, že jsem se ho taky velmi rychle milerád zbavil.

„Fanatický bejvalý jsou někdy tím největším nebezpečím," podotkne pravdivě Vlk a já po něm šlehnu pohledem.

„Pak jsem tedy rád, že mám u sebe násilného Vlkodlaka, který mě ochrání, aby ochránil svůj vlastní zadek." Je to ode mě trochu podpásovka, protože v té nouzové místnosti, kdy nám šlo o život, se choval opravdu jako precizní voják. Jenže jsem z něj tak zmatený... „Proč jsi mi vrátil to letmý políbení?" hlesnu tiše. Lehnu si na břicho a cuchám si přeleželý vlasy. Koutkem oka zahlídnu, jak Vlk celý ztuhne.

„Nemáš hřeben?"

„V koupelně," odpovím a přemýšlím, k čemu je mu potřeba hřeben, když on sám má milimetrovýho vojenskýho ježka. Navíc se vyhnul mýmu dotazu.

„Tak se laskavě učeš a furt si na hlavě nedělej to, co tam máš!"

„Odvolej tu službu. Když ti tolik vadím, tak to odvolej. Prostě Chaseovi řekni, že to se mnou nejde a odejdi. Ale nejdřív mi pověz, proč jsi mi vrátil tu pusu..." prosím ho svým pohledem.


Ahoj, pokud nevadí, zeptaly bychom se na pár otázek... Možná dočteš až sem. Možná tě to až tolik baví. Jestli dočteš až do této kapitoly, můžeš nám říct, jak to vnímáš? :)

* Proč podle tebe Vlk oplatil Sanielovi polibek? 

* Udělal Sany dobře, že pozval bývalého? Bude mu to k něčemu vůbec? 

* Patří tihle dva k sobě nebo by jim bylo líp s jinými protějšky?  

Děkujeme za tvůj čas a snad se s našimi hrdiny bavíš stejně dobře, jako my při psaní jejich příběhu. :) 

Zpověď bezděčný ku*vyKde žijí příběhy. Začni objevovat