44.

97 15 0
                                    


„Nechci vám radit, ale možná by bylo lepší, kdybychom s Leslie skončili."

Nechápavě zamrkám. Leslie? Tím myslí... Vlka? Zabubnuju prsty o linku. Teď už by dávalo smysl, proč si nechává říkat přezdívkou a jméno nikomu neprozrazuje.

„Leslie?" odkašlu si tiše a Viktor jen přikývne. Leslie Wolverin.

„Mluvil jsem o Wolverinovi." Dodá pro jistotu voják a usměje se, ale nevypadá, že by se chtěl za to prozrazení omluvit. Spíš to vypadá, jako by vytáhnul eso z rukávu.

Lelsie Wolverin... Voják, který budí respekt a strach na první pohled. Voják, který byl všemi považovaný za homofoba a šílence, protože nemá pud sebezáchovy a dokáže uspět v každé Chaseově nesnadné výzvě. Ten voják má unisexové jméno, kterým se mu rodiče zřejmě chtěli pomstít. Zřejmě už chápu, proč se dal k vojákům.

„Myslím, že to nerozhodujete vy dva, ale Chase. Jste mými bodyguardy na přání mýho otce a i přes některý obtíže, který nás provází, vím, že se na vás oba mohu spolehnout. Nedůvěřoval bych nikomu jinému. I když jsem toho názoru, že na Ostrově byste měli mít svůj vlastní prostor a není potřeba tak důslednýho hlídání. Jsem tu v bezpečí. Mohl bych Chaseovi znovu navrhnout, aby službu přehodnotil." Měl bych to udělat. Není jich potřeba. Ale je pro mě tak těžké změnit zavedenou rutinu. Zvykl jsem si na ně a je mi jasný, že jakmile je Chase uvede na jinou práci, Vlka už nikdy neuvidím.

Vystoupám po schodech a Spretskiho cítím v zádech.

„Sanieli, víte, že o tohle nejde. Jde o ten trojúhelník, kterej tady vzniknul a na kterej vy doplácíte. Byl to jen návh. Záleží to na vás."

„Tak trojúhelník?" posadím se na postel a se zájmem se na něj zahledím. Musím se posunout dál. Vlkodlak potřebuje prostor a já... potřebuju přijít na jiný myšlenky. S ním to byl ohromný omyl a jestli ho chci ve svým životě mít jako přítele, musím zapracovat na svým přístupu. Nemůžu si dovolit o něj přijít. Na to jsme spolu prožili hrozně moc a já bych to bez něj nezvládl. Nakloním hlavu na stranu a nešikovně na Viktora zamrkám.

Pochopí to. „Vy se mnou flirtujete?" pousměje se a dá si ruce křížem, zatímco se opře o zárubeň dveří. Vypadá velmi dobře. Postavu má podobně vypracovanou, vysokou a pevnou jako Vlk. Silně přitažlivé jsou jeho tmavě modré delší vlasy a obličej jemnějších rysů, který působí zpola chlapeckým a zpola mužným dojmem. Navíc se poměrně často usmívá, což je opravdu osvěžující změna. 

Zpověď bezděčný ku*vyKde žijí příběhy. Začni objevovat