Část první

1.2K 43 10
                                    

Jak je to dlouho co jsem tady nebyla ? Och ano osm let . Moje rodné město Mystic Falls , jako malá jsem tohle město nesnášela možná to bylo taky proto že moje sestra Caroline měla vždycky co chtěla a já byla ta její malá sestra co si pokaždé musela počkat .

Když jsem dorazila do Mystic Falls všechno bylo stejné , tohle město se snad nezměnilo . Vylezla jsem z auta a otevřeli se dveře od našeho domu vyletěla Caroline a běžela rychle ke mě .

" Stůj !"

Řekla jsem a Caroline se zastavila , koukala jsem se na ni a přihlížela jsem si jí .

" Bože nezestárla jsi ani o rok "

Řekla jsem jí a Caroline se zasmála a rychle mě obejmula .

" Konečně jsi doma "

Řekla mi a stiskla mě ,rychle jsem se nadechla a obejmula jsem jí taky .

" Jo konečně "

Řekla jsem ironicky a Caroline to samozřejmě nepochopila , chytla mě za ruku a rychle mě vedla dovnitř . Tam to bylo jak po výbuchu , všude svatební nesmysli , kolem se motala síleně moc lidí .

" Tohle je moje sestra Lia "

Řekla Caroline dvou mužům , ten černovlasý se usmál a šel rovnou ke mě .

" Damon Salvatore , Caroline neříkala že má tak pěknou sestru "

Koukala jsem se na něho a pozvedla jsem obočí .

" Já jsem Stefan jeho bratr "

Řekl mi ten druhý muž , pousmála jsem se a koukla jsem kolem .

" Dojdu se převléct a pak přijdu "

Řekla jsem Caroline a šla jsem nahoru do pokoje po schodech .

" Dobře , ukážu ti pak šaty které jsem ti koupila moje družičko "

Řekla mi Caroline .

" Úžasné "

Řekla jsem opět ironicky a šla jsem do pokoje , když jsem otevřela dveře od mého pokoje zastavila jsem se a nic nebylo tak jak jsem odjela . Otočila jsem se a Caroline stála u mě , lekla jsem se a koukala jsem se na ni .

" Trochu změna snad se ti to bude líbit "

Řekla mi Caroline , vešla jsem pozpátku do svého pokoje a zavřela jsem dveře Caroline před nosem . Ona se zasmál a já jsem vydechla , otočila jsem se a zavrtěla jsem hlavou .
Dolů jsem samozřejmě hned nešla , musela jsem si odpočinout .
Bylo asi nějak kolem sedmé večer když mě Caroline volala dolů , usmála jsem se když jsme slyšela ten její pisklaví hlas . Měla jsem na sobě jen triko dlouhé nad kolena ze kterého mi lezlo rameno a vlasy jsem měla v drdolu .

" Už jdu !!"

Křikla jsem a vyšla jsem z toho pokoje a šla jsem dolů , došla jsem do kuchyně kde bylo dalších pár cizích lidí .

" Tohle je moje sestra Lia"

Řekla Caroline .

" Ahoj já jsem Kol "

Řekl první s těch cizích lidi .

" Já jsem Rebekah "

" A já Elijah a támhle je Hayley moje žena "

Kývla jsem hlavou a koukala jsem se na ně .

" Klausi ! "

Řekla Caroline a koukla se ven na terasu , otočila jsem se a on vešel do kuchyně .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat