Část desátá

649 32 2
                                    

Carolin z města jen tak neodjede a mě to bylo jasné , Elijah jako gentleman nabídl Caroline aby byla do doby než odjede v domě Klause . Když mi to Klaus řekl vyletěla jsem on se zasmál a koukal se na mě .

" Nejsi psycholog nemáš mít tohle pod kontrolou "

" Ty Mlč !"

Koukala jsem se na něho a on pozvedl obočí a pousmál se .

" Tak to je fajn bývala přítelkyně a současná v jednom domě bomba "

" Jo ale jen jedna má moji přízeň "

Dal mi vlasy na stranu a usmál se , koukala jsem se na něho .

" Jasně , jako měla Caroline , než jsem přijela ? Hm ?"

Pozvedla jsem teď obočí já , Klaus se mi podíval na rty a pak do oči , chytl mě za zadek a přitiskl k sobě .

" Neprovokuj mě "

Řekl potichu a pustil mě , tenhle Klaus mě dostával a on to věděl .

" Nehraj si na krále OK "

Mrkla jsem na něho a šla jsem ke dveřím , on se zasmál a šel za mnou .

" Dokážeš být zlá "

Pošeptal mi do ucha a šli jsme spolu dolů do jídelny , usmála jsem se a seděli tam všichni . Sedla jsem si vedle Hayley které byla taky naštvaná že tam Caroline je .

Hospodyně nám přinesla jídlo začala jsem hned jíst měla jsem hlad a tohle bylo po dlouhé době pořádné jídlo , nějak pořad zapomínali že tam s nimi žije i člověk .
Caroline pozvedla skleničku a koukala se na ostatní .

" Bože ty její proslovy "

Pošeptala mi Hayley , usmála jsem se a Hayley se na mě podívala a usmála se taky .

" Ehm na nový začátek, nechci už tuhle válku "

" Těžko uvěřit "

Řekla Hayley , Klaus se na Hayley podíval a zavřel hlavou .
Caroline si opět sedla a napila se vína , nalila jsem si džus a napila jsem se .

" Dneska ne víno ?"

Řekl mi Klaus a chytl mě za ruku .

" Ne "

Usmála jsem se a políbila jsem ho na hřbet ruky , on se usmál a koukal se na mě .

" Co ? "

Šeptla jsem aby to slyšel jen on .

" Jsi úžasná "

Pošeptal taky abych to slyšela jen já , moje srdce zas bylo jak o závod , musel ho slyšet usmál se a koukal se na mě .

Když jsme se na večeřeli byli jsme s Klausem na nádvoří .Seděl tam i Elijah a Hayley .

" Počkej tak že jsi zažil takové ty královny a krále a tak podobně ?"

Koukala jsem na Klause , on se zasmál .

" Ano "

Odpověděl mi , postavila jsem a koukala jsem se na něho .

" Jak se teda správně ukloní "

" Co ?"

Řekl Klaus a koukal se na mě , chytla jsem ho za ruce a on se postavil , dal si jednu ruku za zadá a uklonil se .
Koukala jsem se na něho a Elijah protočil oči .

" Děla to blbě "

Stoupl si Elijah a Hayley se chytla za čelo .

" Pane bože "

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat