Část padesátá třetí

355 21 1
                                    

Ráno mě probudilo sluneční světlo co nám šlo do pokoje , protáhla jsem se a koukala jsem se na Klause jak spí . Lehla jsem si na bok a zacpala jsem mu nos , on se nadechl pusou a otevřel oči . Usmála jsem se , chytl mě za ruku a přitáhl si mě k sobě pod peřinu .

.....Hope ....

" Musíme domů Hayley už má o nás určitě strach a Elijah , viděla jsem ho když sní telefonoval "

Řekla jsem Clarkovi a ten se na mě podíval .

" Hope víš jak jsem ti říkal že jsem zabil Silase ? "

" No ?"

" Není to tak úplně pravda "

Narovnala jsem se a koukala jsem se na něho .

" Co prosím ?"

" Zabil jsem ho ale jeho tělo nějak zmizelo "

" Musíš to říct Lie a Klausovi "

Koukala jsem se na Clarkeho a on zavrtěl hlavou a podíval se do země.

" Bože Clarke "

Praštila jsem ho a šla jsem z pokoje rovnou za Klausem a Liou .

.......Klaus ......

" Už se nic nemůže pokazit že ne ?"

" Ne "

Odpověděl jsem , posadil jsem se a Lia se narovnala seděla na mě obkročmo , usmál jsem se a rozepínal jsem jí košili . Stáhl jsem ji tu košili z ramen a políbil jsem ji na klíční kost a pak na lícní . Ona se usmála a vytáhla ruce z té košile , chytla mě za bradu a políbila mě na rty . V tom se rozrazili dveře a stála tam Hope a za ní hned Clarke .

" Pane bože "

Vykřikla Hope a rychle se otočila , Clarke se ušklíbl a rychle se otočil taky .

" Nejste na tohle už starý "

Řekl Clarke , Lia rychle sedla vedle mě a držela si peřinu u hrudi , vstal jsem a oblékl jsem si kalhoty a tričko .

" Je něco jako klepaní "

Řekl jsem a oni se opět otočili.

" Teď mi Clarke řekl že když zabil Silase jeho tělo zmizelo "

Koukl jsem se na Liu a ona se podívala na mě , rychle vstala držela si tu peřinu u hrudi a šla do koupelny .

" Jak jako zmizelo ?!"

Řekla z koupelny a oblékala se .

" No prostě zmizelo "

Odpověděl Clarke , podíval jsem se na něho .

" A vážně to říkáš až teď ?!"

" Jo !!"

Řekl Clarke rozčileně , pozvedl jsem obočí a šel jsem k němu blíž , z koupelny vyšla Lia a podívala se na mě a na Clarkeho .

" Dost jasné ! Víme jaký je Silas , vážně jsem si myslela že všechno bude OK "

Řekla mi , otočil jsem se na ni a políbil jsem jí do vlasů . Ona si opřela čelo o můj hrudník a obejmula mě kolem pasu .

......Hope .....

Pousmála jsem se když jsem je viděla , byli jako by se znali par měsíců takový ti zamilovaní páry kteří bez sebe nemůžou být ani minutu .

" Co budeme dělat ?"

Koukla jsem na Klause .

" Pokusíme se ho najít "

" Myslím že když zjisti že jsme naživu najde si nás sám "

Řekla Lia , kývla jsem hlavou a koukla se na Clarkeho .

" Pojedeme domů "

Clarke kývl hlavou , usmála jsem se a obejmula jsem Liu a Klause .

" Dělej "

Řekla jsem Clarkovi , ten protočil oči a obejmul je taky .

" Dobrý stačí "

Řekl Clarke a odtáhnul se , zavrtěla jsem hlavou a šli jsme spolu z toho pokoje .

" Oni vědí co dělají Clarke "

" Když myslíš , jsou jak dva nevybouřeny puberťáci "

" Ježíš jsou dospěli "

" Fuj, jo tak Lia teda máma vypadá na dvacet ale Klaus bože je mu přes tisíc let . Není to divný ?"

" Proč ?"

Zasmála jsem se a koukala jsem se na něho .

" No tak je mrtví "

Protočila jsem oči .

" Já vás slyším !"

Křikl na nás Klaus z pokoje , koukla jsem na Clarkeho .

" Upír "

Pošeptala jsem a oba dva jsme se zasmáli .

.......Lia ......

Když jsme dojeli do New Orleans , Elijah v běhl na nádvoří a koukl se kolem .

" Hayley ?!"

Křikl , ta přišla s kuchyně a rychle ho obejmula . Usmála jsem se a Klaus se posadil do křesla a nalil si Whisky .

" Bože po tomhle se mi tak stýskalo"

Zavrtěla jsem hlavou a koukla jsem na Kola .

" Chtělo by to navštívit Davinu ne ?"

" Myslím že mi neodpustí "

" Ale prosím tě "

Šťouchla jsem do něho loktem a on se usmál , obejmula jsem ho a on mě políbil do vlasů .

" Běž "

On kývl hlavou a odešel z domu , koukla jsem se na Klause a pak na Elijaha a Hayley , Elijah byl opravdu šťastný mel oči plné slz a držel Hayley u sebe . Tak dlouho byl bez ní tohle nebylo fér vůči Elijahovi a Hayley .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat