Část dvanáctá

643 32 1
                                    

Pomáhala jsem ve městě Hayley a Rebekah konali se slavnosti a jelikož jsem neměla co dělat protože Klaus byl opět pryč tak jsem pomáhala jim . Vylezla jsem si na žebřík abych pověsila pár třásní , koukla jsem se kolem a viděla jsem Klause a Marcela , pozvedla jsem obočí a oba dva zmizeli do postranní uličky .
Rychle jsme slezla dolů a šla jsem za ním , tohle přece mohlo být podezřelé každému dva chlapy a postranní ulička . Už jsem byla skoro tam a Rebekah mě chytla za ruku , otočila jsem se na ni a ona jen zavrtěla hlavou . Vyškubla jsem se ji a nakoukla jsem tam , Marcel držel nějakého muže zezadu za ruce ,Klaus mu něco říkal a když ten muž neodpovídal Klaus napřáhl ruku a jedním tahem mu srazil hlavu . Koukala jsem se na něho a on se otočil měl úsměv na tváři byl se svoji prací spokojený . Jak mě ale viděl přestal se usmívat a polknul , Marcel pustil to tělo a to spadlo na zem .

" Lio "

Řekl mi a měl obličej a oblečení od krve , udělal krok do předu a ja dozadu . On se zastavil a koukl se na svoje ruce a pak na mě .

" Promiň "

Řekla Rebekah Klausovi , podívala jsem se na Rebekah rychle jsem se otočila a šla jsem pryč , Klaus stál hned u mě a chytl mě za ruku , jak se mě dotkl tak jsem byla od krve taky . Pustil mě a já jsem nevěděla co mám dělat , nadechla jsem se a musela jsem zavřít oči , chtěla jsem přece poznat všechny jeho stránky a tady byli . Otevřela jsem oči a koukala jsem se na něho , chytla jsem ho za ruku a polkla jsem .

" V pořádku "

Řekla jsem potichu a podívala jsem se mu do oči , snažila jsem se usmát ale nešlo to .

" Tohle si neměla vidět "

" Ne Klausi měla , chtěla jsem to vidět "

On se na mě koukal a nevěděl co má říct .

" Co..."

Polkla jsem a nadechla jsem se .

" Co udělal ??"

Klaus se koukl kolem a pak na mě , začalo tam být víc a víc lidí , Klaus kývnul na Marcela a ten mě chytl za paži a vedl mě pryč. Dovedl mě do baru a já šla rychle na záchod si umýt tu krev co jsem měla na ruce . Dřela jsem si ruce mýdlem , otevřeli se dveře a vešla dovnitř Camilla .

" V pohodě ?"

Řekla mi , kývla jsem hlavou  a rychle jsem si opláchla ruce .

" Byla to moje vina , chtěla jsem vědět jaká je jeho temná stránka . Budu OK jako vždycky "

Otočila jsem se na Camillu a ona mě chytla za ruku .

" Říkal mi co se ti stalo a proto jsi odjela do Evropy "

" Říkal ti co semi stalo ?"

" Ano mluvíme o všem "

" Jistě "

" Lio "

" Ne Camill to je v pořádku jsem OK "

Obešla jsem jí a otevřela jsem dveře .

" Tohle nechtěl aby jsi viděla , bojí se že to zničí to mezi vámi "

" Říkám že jsem v pohodě "

Odešla jsem a zavřela jsem ty dveře , nadechla jsem se a přišla jsem do toho baru . Klaus už tam byl a koukal se na mě , zastavila jsem se a usmála .

" Musím dověsit ty věci , uvidíme se večer ?"

Řekla jsem mu , on se na mě koukal a šel ke mě .

" Nemusíš to dělat jestli nechceš "

" Chci "

" Dobře , tak tedy večer "

Políbil mě na čelo , obešla jsem ho a vyšla jsem ven . Nadechla jsem se a šla jsem domů . Tam mě opět čekala má úžasná sestra Caroline ,obešla jsem jí a ona mě chytla za ruku , otočila jsem se na ni .

" Já jsem ti to říkala "

Řekla mi , vyškubla jsem se jí ,obešla ji a zavřela jsem se v pokoji .

.......Klaus .......

Když byl večer čekal jsem na Liu , hudba hrála a všichni se bavili . Koukl jsem se kolem a viděl jsem Hayley a Elijaha , Rebekah a Marcela . Cítil jsem jak mi někdo zaklepal na rameno , rychle jsem se otočil a usmál jsem se .

" Bál jsi se že nepřijdu "

" Ano "

Usmál jsem se a obejmul jsem jí , ona se usmála a dala si ruce kolem mého krku . Chytl jsem jí za boky a nadzvedl jsem jí , políbil jsem ji na rty a opřel jsem si čelo o její .

" Mrzí mě to "

" Už se o tom nebudeme bavit ano "

" Dobře "

Řekl jsem , postavil jsem Liu na zem a pohladil jsem jí po tváři .

" Už jsem vymyslel kam pojedeme "

" Vážně kam ?"

" Skotsko , Elijah tam má v horách chatu bude se ti tam líbit "

" Dobře ale budeme muset jed co nejdřív "

Koukal  jsem se na ni a zasmál jsem se .

" Proč co nejdřív "

" Nevydržím čekat "

Zasmála se , usmál jsem se a zavrtěl jsem hlavou . Lia mi dala ruku kolem pasu ,obejmul jsem jí zezadu a opřel jsem si bradu o její hlavu . Oba dva jsme se koukali na průvod , přišla k nám Hayley a Elijah a pak Rebekah a Marcel .

.....Lia ......

Koukala jsem před sebe a chytla jsem ho za ruce , věděla jsem že on není takový jakého jsem ho viděla dneska ráno , tedy aspoň na mě takový není . Bal se že když uvidím jeho temnou stránku opustím ho ale to já v plánu neměla. Opřela jsem si hlavu o jeho hrudník a koukala jsem se před sebe .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat