Část třicátá devátá

408 26 0
                                    

....Silas...

Seděl jsem s Rebekah v baru a přisedl si k nám pán Damon Salvatore , podíval jsem se na Rebekah a Damon mě poplácal po zádech .

" Nevěděl jsem že se pachtuješ s původními brácho "

Koukl jsem se na něho a pak na Rebekah , ta se usmála a pozvedla obočí .

" Informace "

Řekl jsem a napil jsem se Whisky , nadechl jsem se a koukl jsem se na Rebekah .

" Včera jak se mi Lia dívala do oči , wau hlavou se mi honilo tolik zvracených věci "

Řekl Damon , Rebekah se na něho podívala .

" Ale jí asi ne "

Odpověděla mu , držel jsem v ruce skleničku a koukal jsem se před sebe .

" Klaus má sakra kliku musí být divoká když spolu mají techtle . No možná si dá říct až ji Klasu omrzí"

" Zkus to na ni ale myslím že pak z tebe nezbyde vůbec nic "

Řekla mu Rebekah a nalila si panáka Whisky , zvedl jsem se vzal jsem tu láhev a šel jsem pryč . Nemohl jsem ho poslouchat vyrval bych mu střeva z těla kdybych mohl .

Lia

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



.......Lia ......

Čekala jsem na Hayley až se vrátí z krámu aby jsme konečně mohli konečně domů . Koukla jsem se kolem a viděla jsem Stefana teda aspoň si myslím že to byl Stefan .

" Ahoj Lio "

Řekl mi , pousmála jsem se a koukala jsem se na něho .

" Tak že opět ve městě ?"

" Ano , akorát nikde nemůžu najít Caroline "

" Znáš Caroline "

" Jistě "

" Sluší ti to "

Řekl mi Stefan , koukla jsem se kolem a usmála jsem se .

" Jak se máš Stefane ?"

" Znáš mě přežívám , jak se máš ty ?"

" Mám se dobře "

Začala jsem mu vyprávět o New Orleans , jen to co jsem zažila za poslední dny , Caroline jsem samozřejmě vynechala . O dětech jak rostou a tak dále , Stefan se na mě díval a usmíval se hrál jsi s prstenem co měl na ruce a prohlížel jsi mě , pak se dotknul mé paže . Všechny signály hlásili že se mu líbil , když jsem ho ale viděla chtěla jsem mu vážně říct Silasi .

Koukla jsem se za něho a na chodníku stál Klaus , který pozvedl obočí , došla k němu Hayley něco mu říkala ale on stále koukal na mě , něco ji řekl a ona odešla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Koukla jsem se za něho a na chodníku stál Klaus , který pozvedl obočí , došla k němu Hayley něco mu říkala ale on stále koukal na mě , něco ji řekl a ona odešla .

" Stefane musím už jít , ráda jsem tě viděla "

On se usmál a políbil mě na tvář obešla jsem ho a šla jsem za Klausem . Stefan se za mnou otočil , koukl se na Klause a šel pryč .

Došla jsem ke Klausovi a on se na me díval .

" Co to bylo ?"

" Co ?"

" Já ho viděl !"

" On tebe taky , vážně si myslíš že mají Caroline u sebe , viděla jsem jak se na mě divá jak se mě dotknul "

" Dotknul ?"

" Ježíš Klausi "

Chytla jsem se za hlavu a Klaus mě rychle chytl za paži , zamotala se mi hlava .

" V pořádku ?"

" Jo jen .. Tenkrát si zmlátil Matta Donovana protože .."

" Protože se tě dotkl a ty si nechtěla "

Dořekl to Klaus a usmál se .

" Jo byl hnusný "

" Ano a ty si už tenkrát byla moje "

Řekl Klaus , usmála jsem se a obejmula jsem ho .

" Stefana ale být nesmíš , je to těžké se v nich vyznat kdo je Stefan a kdo Silas "

Řekla jsem mu , on se usmál a políbil mě do vlasů .

" Pojď , půjdeme domů "

Chytl mě kolem pasu rukou a šli jsme , nevěřila jsem že by Stefan ukrýval Caroline . Byl jiný než Damon ale neznala jsem ho tak jako Klaus .

........Klaus .....

Když jsme došli domů , Silas byl naštvaný a chodil jsem a tam .

" Co se děje ?"

Zeptal jsem se , Silas se koukl na Rebekah .

" Řekni mu to !"

" Ale Damon měl debilní narážky na tebe a Liu "

" Debilní ? Je to idiot , odpad společnosti . Měl jsem ho zabit "

Řekl mi Silas , Lia se na něho koukala a pak se podívala na mě .

" Je to jen blbec "

Řekla mi Lia on se na ni podíval .

" Představoval jsi jak s tebou to ..Bože děla mi problém si to představit i sním "

Ukázala na Klause , protočil jsem oči a Lia se snažila nesmát a koukla se do země .

"Otcovské pudy "

Řekla Rebekah , Lia se zasmála .

" Ne zabiju ho bude jako první "

Řekl Silas a nalil si Whisky .

" Ano druhý bude Stefan "

Kývl jsem hlavou , Lia protočila oči a koukla se na Rebekah .

" Políbil mě na tvář ..Stefan .."

" Stefan ? Vážně měla jsem pro něho vždy slabost "

" Ano a také na Damone a na Matta "

Řekl jsem a usmál jsem se Rebekah zavrtěla hlavou .

" Počkat ještě Marcel "

Pak mi to došlo , narovnal jsem se a koukal jsem se na ostatní .

" Marcel "

Řekl jsem , jistě Caroline bude s Marcelem utekli přece spolu . Jsem idiot tohle mi mělo být hned jasné kde bude Marcel bude i Caroline teď to byl jediný její spojenec .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat