Část padesát

356 22 0
                                    

Když přijela Freya museli jsme svolat celou rodinu , Kola jsem držel na židli a u jeho srdce jsem měl dýku .

" Tohle nemůžete Lia a já ..."

" Ale prosím tě ! Lia a ty bla bla "

Řekla Lia teda ta osoba co byla v ní .

" Byla jsem v její hlavě , teda Silas nikdy si nebyl ten Top "

Usmál jsem se když tohle řekla a koukl jsem se na Kola .

" Promiň bratře "

Freya udělala kouzlo které nás mělo dostat mimo hru aby se to zlé s Lii dostalo do jiného těla .

" Až budete všichni mimo Hayley se postará o děti , já půjdu do jiného těla a pak vás probudím všechny "

Řekla nám , kývl jsem hlavou a Rebekah mě chytla za ruku .

" Budeme všichni spolu ? "

Zeptala se Rebekah a Lia kývla hlavou .

" Ano bude to opravdová realita ale někde jinde , Lia tam na tebe už čeká "

Řekla mi a já jsem se usmál,Freya nám podala všem lahvičky s lektvarem co udělala nalil jsem ji Kolovi do krku a pak jsem vypil i tu svojí .

" Uvidíme se brzo rodino Mikaelson "

Řekla nám Lia a všichni se usnuli , když jsem otevřel oči , seděl jsem na terase rychle jsem si stoupl a koukl jsem na Rebekah , Kola a Elijaha .

" Všechno v pořádku ?"

" Jo ty hlasy v hlavě jsou pryč "

Řekl Kol, kývl jsem hlavou a usmál jsem se .

" Omlouvám se Klausi "

" To nic "

" Ještě že jsme všichni spolu "

Řekla nám Rebekah a obejmula mě , taky jsem si obejmul a usmál jsem se.

" No tak že všichni jsme na jednom místě "

Řekla Lia , otočil jsem se a usmál .

" Ahoj lásko "

Řekla mi , zasmál jsem se a rychle jsem ji obejmul , ona mě obejmula taky . Pak se odtáhla a obejmula Kola , Elijaha , Rebekah a Freyu .

" Mrzí mě to "

Koukala se na všechny , Rebekah se usmála a znovu jí obejmula .

" To nic nemohla jsi to vědět"

Usmál jsem se a Lia mi dala ruku kolem pasu , políbil jsem ji na čelo a koukl jsem se kolem . Tak tohle je teď naše realita , nikdo z nás nevěděl jak dlouho tady budeme . Jediné co jsem věděl že dvojčata jsou v bezpečí s Hayley .

.......Hayley ......

Měla jsem děti u sebe a je-li jsme daleko , čarodějka nám udělala maskovací kouzlo aby nás nikdo nemohl najít . Nesměl se k nim Silas a nebo kdokoliv jiný dostat oni byli naše na děje že všechno bude zas jak má být .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat