Když jsem se ráno probudila dole už to opět žilo , vzala jsem si na sebe župan a šla jsem dolů .
" Dobré ráno "
Řekla mi Caroline , zívla jsem a kývla hlavou posadila jsem se ke stolu sáhla jsem si do vlasů a rozpustila jsi je , natáhla jsem se pro kafe a nalila jsem si do hrnku a napila jsem se . Dala jsem si nohu k hrudi a opřela si bradu o ruku , koukla jsem se před sebe a zarazila jsem se . Seděl na proti mě Klaus , byl asi stejně v šoku jako jsem teď byla já , oba dva jsme se na sebe usmáli a já jsem se koukla jinam . Tohle nebylo dobré a oba dva jsme to museli vědět .
" Jak jsi se vyspala ?"
Zeptal se mě Klaus , koukla jsem na něho .
" Dobře a ty ?"
" Ještě jsem nespal "
" Vážně ?"
" Ano "
" Hm tak to vypadáš dobře , teda na to že jsi nespal ne že bys vypadal blbě jako normálně ...Ale .. Sakra "
Koukala jsem na Klause a ten se zasmál , pozvedl obočí a čekal co ze mě ještě vypadne . Protočila jsem oči a zavrtěla jsem hlavou .
" Ty zas vypadáš po ránu roztomile "
Řekl Klaus potichu a trochu se natáhl přes stůl , koukala jsem na něho . To snad ne on semnou vážně flirtuje , zasmála jsem se v duchu . Ne Bude si přece brát mojí sestru , koukala jsem na něho a pak jsem se podívala kolem . Natáhla jsem se taky trochu přes ten stůl a koukala jsem mu do oči a on mě , dala jsem hlavu trochu na bok a pousmála jsem se , jeho oči se mi dívali na rty a pak opět do oči .
" Já nejsem Caroline Klausi "
Řekla jsem potichu a odtáhla jsem se , narovnala jsme se na té židli a přišel Elijah , Kol a jejich sestra Rebekah . Klaus se na mě díval a usmál se , napila jsem se toho kafe ,vstala jsem a šla jsme nahoru do pokoje.
Osprchovala jsem se oblékla a už mě volala Caroline , nadechla jsem se a šla jsem za ní dolů .
" Co se děje ?! Proč tady tak křičíš ?!"
Koukala jsem na Caroline , ona držela v ruce šíleně růžové šaty . Představte si cukrovou vatu tak nadýchané byli a ta růžová barva bouchala do očí .
" Absolutně ne "
Řekla jsem jí a koukala jsem na ty šaty .
" Jsou krásné "
" Jsou odporné "
Koukla jsem na Caroline , ona ty šaty položila na křeslo a dala si ruce v bok .
" Ne ! Tohle je vražda Caroline , nebudu vypadat jak
marshmallow! "" Fajn! Nebudu se rozčilovat na "
Podala mi kreditní kartu a kličky od auta .
" Klaus si má vyzvednout oblek tak ty si můžeš vybrat šaty . Jen tě prosím ať jsou normální "
" A kde je Klaus ?"
" Na terase s Elijahem "
Nadechla jsem se a šla jsem pro něho , on seděl s Elijahem a napil se Whisky , když jsem přišla koukl se na mě a Elijah taky .
" Vypadá to že dneska spolu budeme celý den , tak se zvedej švagře "
Elijah se usmál a koukl se na Klause , Klaus položil tu skleničku té Whisky a stoupl si .
" Kličky od auta "
Řekl mi , poklepala jsem se na čelo .
" Pil jsi a já se mám ráda"
ČTEŠ
Darkness
VampireLie bylo osmnáct let když nastoupila do školy do Evropy , studovala pět let v České Republice a další tři roky v Anglii . Když se vrátila zpět do svého rodného města díky její sestře Caroline která se měla v dávat za muže jménem Klause Mikaelson...