Část dvacátá devatá

455 30 1
                                    

Koukla jsem se na Silasa a polkl jsem , on zahodil ten pytlík s tou krvi a usmál se .

" No ? Budu čekat dlouho !"

Šel ke mě blíž , udělal jsem krok dozadu a polkl .

" Nevím kde je "

" Ale no tak"

Vzdychl si Silas a koukla se na mě .

" Já věděl že vy upíři jste hloupý ale že i původní jak si rádi říkáte jsou natvrdli "

Obešel mě a šel směrem k našemu domu, šel jsem hned za nim . On se zastavil před domem a koukal se na něho , otočil se opět ke mě .

" Tady byla naposledy , cítím jí "

Koukal jsem se na něho a mlčel jsem .

" Co došli ti slova ?"

Pozvedl obočí .

" Ne jen nechápu co tady děláš !"

" Rodina , chápeš ne ? "

" Rodina "

Zavrtěl jsem hlavou , Silasa se opět koukl kolem a šel pryč . Nic neřekl a prostě odešel , tohle nebyl Silas jaké ho jsem znal . Vzal jsme telefon a zkoušel jsem volat Lie zvedla to ale Rebekah .

" Nechce s tebou mluvit "

" Je tady Silase "

Řekl jsem a Rebekah mlčela pak jsem slyšel jak se nadechla .

" Přivedu děti domů "

Zavěsila telefon a já jsem šel dovnitř , hned jsem volala Kola, Elijaha a nakonec Freyu . Silase se nesměl dostat do našeho domu k dětem a nebo k Lie .

Když Rebekah dovedla děti domů rychle jsem si je vzal a Freya udělala ochrané kouzlo na náš dům .

" Tohle nebude stačit "

Řekla dívka od Kola a koukala se na Freyu .

" Věř jí ví co říká "

Řekl Kol , Davina si stoupla k Freye a začala jí pomáhat .

" Jal vypadá ?"

Zeptala se Rebekah .

" Jako Stefan "

" Och tak to se mu to tělo hodně zalíbilo "

Řekl Kol a zasmál se , koukl jsem se na něho a pak na Liu ta mlčela .

" Dej mi ty dva dárečky "

Řekla mi Hayley a vzala jsi děti .

" Tak super máme tady žárlivou Caroline debila Marcela a teď zlo Silase "

Řekl Kol a dal Lie ruku kolem ramen , koukal jsem se na něho a pak na Liu , nepodívala se na mě koukala se před sebe jako by byla někde jinde .

" Haló slečno "

Řekl Kol a koukl se na Liu ,ta se podívala na mě .

" Je tady "

Řekla mi a polkla .

" Jak .. Jak to víš ?"

Zeptal jsem se a rychle jsem ji chytil za ruce .

" Slyším ho "

Nechápal jsem to já sám jsem ho neslyšel , Lia mě pustila a koukla se kolem . Začala být nervózní viděl jsem to na ni , vzala jsi bundu co měla na křesle a šla rychle pryč .

" Lio! "

Řekl jsem a šel jsem za ni .

" Ne nikdo nemůže ven ani dovnitř "

Řekla Freya a koukala se na mě , Lia normálně prošla hlavní branou a odešla . Když jsem to ale udělal já nepustilo mě to ven , podíval jsem se na Freyu.

" Vážně nikdo !!"

Zvýšil jsem hlas , Freya rychle odvolala to zaklínadlo a já vyběhnul ven . Koukl jsem se kolem a viděl jsem Liu a Silase .

" Silas !!"

Křikl jsem a oba dva se na mě otočili , byl jsem v zápětí u něho ale Lia si před něho stoupla . Koukal jsem se na ni a pak jsem se podíval na něho a on se jen pousmál .

.......Lia......

Chytla jsem Klause za rukáv a táhla jsem ho bokem .

" Chci vědět proč je tady !"

On mě chyt za paži a otočil mě čelem k sobě .

" Co když ti ublíží !!"

" Je to přece můj problém ne ! "

Klaus zvedl ukazováček a snažil se aby mi něco neudělal , měl v sobě tolik vzteku . Musela jsem se taky uklidnit , obejmula jsem ho a on byl pořad napjatý.

" Poslouchej mě , nic se nestane když si sním promluvím . Bude to tak lepší pro nás pro všechny "

Cítila jsem jak se začíná uvolňovat , chytl mě rukama kolem pasu .

" Musíš ochránit naše dva malé životy "

Koukla jsem se na něho a pohladila jsem ho po tváři , on se na mě díval a jen kývl hlavou . Natáhla jsem se k němu a políbila jsem ho na rty , on se otočil a šel domů . Koukla jsem na Silase a ten šel ke mě .

" Říkal jsem že budeš jedinečná , dokázala jsi uklidnit Klause a poslat ho domů . Jen nechápu proč zrovna upír "

Protočil oči , koukala jsem se na něho .

" Je to odpad lidské společnosti moje hříčka přírody "

" Hele "

Koukala jsem se na něho .

" Ne takhle o něm nemluv , nevím kdo jsi a nebo co jsi a je mi to jedno . Chtěl jsi semnou mluvit proto jsem tady "

Silas se na mě díval a usmál se , nebyl to úsměv jako že rád tě vidím , tohle byl pyšný úsměv . Myslím že se mu líbilo to že se ho nebojím .

" Pojď drahoušku máme si toho hodně co říct "

Ukázal rukou , polkla jsem a šla jsem sním , jestli mě zabije tak se to vlastně nikdo nedozví . Úžasné Lio poslat Klause pryč ,no teď už je to jen můj problém jsem tak hloupá .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat