Část dvacátá druhá

503 30 5
                                    

Čekal jsem dole , začalo se rozednívat a nikdo nám nic zatím neřekl , vzal jsem si flašku Bourbonu a napil jsem se .

" Vážně ?"

Řekl mi Kol , podíval jsem se na něho a napil jsem se .

Nevěděl jsem co mám dělat , Kol zavrtěl hlavou vzal mi tu láhev a napil se taky a pak jí podal Elijahovi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Nevěděl jsem co mám dělat , Kol zavrtěl hlavou vzal mi tu láhev a napil se taky a pak jí podal Elijahovi . Otevřeli se dveře od pokoje a přišla Rebekah, všichni tři jsme se nadechli a koukali jsme se na ni , měla v ruce moje dítě , podala mi ho v prostěradle . Vzal jsem to malé stvoření do náruče a koukl jsem na Rebekah .

" Je to chlapeček "

Řekla mi , usmál jsem se a podíval jsem se na něho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Řekla mi , usmál jsem se a podíval jsem se na něho .

" Rebekah !!"

Křikla na ni Hayley , Rebekah se rychle otočila a byla pryč . Držel jsem v ruce toho malého a nemohl jsem tomu uvěřit , byl tak malý . Elijah přišel blíž a já jsem mu toho malého dal na náruče , otevřeli se opět dveře a Rebekah nesla druhé dítě .

" Holčička "

Řekla nám a brečela , podíval jsem se na ni a usmál jsem se .

" Co Lia ?"

" Běž můžeš jít za ní "

Usmála se na mě , políbil jsem tu malou na čelo a šel jen rychle do pokoje , Lia ležela v posteli . Koukl jsem se na Freyu .

" Dej jí svojí krev "

" Co ?"

" Nevydrží to Klausi !Odmítla krev od Rebekah i Hayley"

" Lio "

Rychle jsem šel k ní a posadil jsem se , ona se na mě podívala . Její srdce tlouklo  nepravidelně a pomalu , chytl jsem jí za ruku a usmál jsem se .

" Co to provádíš ?"

Řekl jsem jí , ona se na mě dívala a usmála ,Freya se svojí ženou odešli a nechali nás v tom pokoji . Vzal jsem si Lii do náruče a držel jsem jí u sebe .

" Bolí smrt ?"

" Ne "

Řekl jsem jí a políbil jsem ji na čelo .

" Nechci být tím co je Caroline "

" Já o tebe ale nemůžu přijít "

Koukal jsem se na ni , ona se na mě dívala a položila mi ruku na tvář .

" Jsem unavená "

Řekla mi a zavřela oči .

" Lio ?! Lio ?! "

Zvýšil jsem hlas , její ruka se úplně uvolnila a tělo taky .

" Lio !!"

Třásl jsem sní, položil jsem ji na tu postel a začal jsem jí dávat masáž srdce , rozrazili se dveře a stál u mě Elijah a Hayley .

" Lio !!"

Kousl jsem se do zápěstí a přiložil jsem jí ho k ústům ale nic se nedělo .

" Lio !!!"

Vzal jsem jí opět do náruče a nevěděl jsem co mám dělat . Vypadala jako když spí , koukl jsem se na Elijaha a pak na Hayley .

" Prosím ne "

Držel jsem jí u sebe , opět jsem se kousl do zápěstí a přiložil jsem jí ho k ústům .

" Klausi ! "

Řekla Hayley , Elijah mi sáhl na rameno ale já jsem ho odstrčil .

" Klausi !!"

Řekla mi Elijah .

" Jděte !!"

Křikl jsem , zabořil jsem hlavu do jejich vlasů a držel jsem její tělo u sebe .

Hayley chytla Elijaha a vedla ho pryč , děti měla Rebekah a Hayley . Já seděl na zemi a Lia ležela na posteli , koukal jsem se před sebe a držel jsem jí za ruku .

" Měla jsi si vzít krev od Rebekah a nebo Hayley , věděla jsi že umřeš . Tohle nebylo fér "

Říkal jsem do prázdná s tím že mě možná slyšíš .

" Co mám teď dělat ? Ani nevíš jak moc jsi mi teď ublížila "

Opřel jsem si hlavu a zavřel jsem oči .

" Nikdy pro mě nikdo nebyl tak důležitý jako ty "

........Rebekah ......

Držela jsem v náruči ty dvě malé dušičky a usmála jsem se . Byli tak malý , přišla Freya a byla obrečena .

" Ne "

Řekla jsem a koukala jsem se na ni .

" Ano "

" Ale ty děti ji přece měli zachránit , říkala jsi to jejich krev ji měla zachránit "

Zvýšila jsem hlas na Freyu a stala jsem , nesla jsem ty děti do pokoje za Hayley . Pane bože ani jsem si nechtěla představit jak na tom je Klaus , bála jsem se jít za ním . Podala jsem děti Hayley a koukla jsem na Kola a on se podíval na mě a šli jsme za Klausem do pokoje .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat