Část čtyřicátá čtvrtá

432 29 0
                                    

Seděla jsme v obývacím pokoji s Klausem a volali jsme s Freyou přes video hovor . Dvojčata běhaly po pokoji a předváděli se .

" Ta magie nebo co to je , co má v sobě Lia je to čím dál víc silnější Freyo . "

" Je to Silase magie a chce se dostat ven, kdy se pokaždé projeví ?"

" Když myslím na Caroline a nebo když na ni mysli Klaus "

Řekla jsem , Klaus protočil oči .

" Nemyslím na ni jasné "

Usmála jsem se a Freya se zasmála , dala jsem Klausovi pusu na tvář a on zavrtěl hlavou a usmál se .

" Chci aby jsi přijela i s dětmi Freyo "

" Nemůžu Klausi, teď máme nějaké problémy doma "

Řekla mu Freya , koukla jsem na Klause .

" Přijedu si pro děti "

Podívala  jsem se  na Freyu a ona se usmála a kývla hlavou .Klaus mlčel a Freya mi dala adresu usmála jsem se , rozloučili jsem se s dětmi a zavěsila jsem telefon .

" Kdy chceš jed ?"

Zeptal se mě Klaus .

" Nevím večer na noc "

" Pošlu pro ně Rebekah Lio , nechci aby jsi nějak jezdila sama "

" Klausi nic se mi nestane , zabit mě nemůžou a když bude nejhůř zabiju je já "

Opět jsem to řekla , zabiju . Klaus se na mě díval a já zavrtěla hlavou.

" Pojď jsem "

Řekl mi obejmula jsem ho a opřela jsem si hlavu o jeho hrudník , on mi dal ruku kolem ramen a políbil mě do vlasů .

" Co když se to všechno vymkne kontrole a budu vážně jako Silas kdysi ?"

" To se nikdy nestane protože máš mě "

Pousmála jsem se a koukla jsem se na něho , on se usmál a dal mi pusu na nos .

Večer mi ještě Klaus dojel natankovat plnou nádrž do auta a já jsem si mezi tím zabalila pár věci . Donesla jsem si je dolů a zastavila jsem se , cítila jsem ten parfém který používala Caroline moje oči se hned změnili .

 Donesla jsem si je dolů a zastavila jsem se , cítila jsem ten parfém který používala Caroline moje oči se hned změnili

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Lásko auto už je natankované "

Řekl Klaus a stál venku na verandě , pokynula jsem rukou a vchodové dveře se zavřeli .

" Lio !!"

Křikl Klaus , koukla jsem na okno a zatáhly se závěsy a zamkli se vchodové i zadní dveře .

" Caroline ? "

Šla jsem pomalu do obývacího pokoje , vzala jsem si nůž na dopisy který ležel na stolku a usmála jsem se .

" Lio ?"

Řekla mi Rebekah která vyšla z kuchyně , přiložila jsme si ukazováček na rty a Rebekah polkla . Slyšela jsem jak se rozrazil zadní v chod a Klaus v běhl do obývacího pokoje , koukla jsem se na něho a dala jsem hlavu trochu na bok , slyšela jsem nahoře v pokoji k roky koukla jsem se nahoru na strop a rychle jsem šla nahoru .

" Lio ! "

Řekl Klaus a šel za mnou , otevřela jsem dveře od pokoje ale nebyla tam Caroline ale Stefan .

" Lio !"

Řekl Klaus a chytl mě za paži koukla jsem se na něho a moje oči měli zas normální barvu . Podívala jsem se na Stefana .

" Co se stalo ? "

Řekla jsem , Klaus vydechl a podíval se na Stefana obejmul mě jednou rukou a políbil mě na čelo .

" Co je ? "

Řekla jsem a nechápala jsem co dělám nahoře a hlavně proč je tady Stefan .

" Proč je tady on ?"

Řekla jsem Klausovi , on mě pustil a koukal se na mě .

"Pomáhá mi "

" Jako s čím ?"

" Je tady kvůli Damonovi a Caroline "

" Och jistě , tebe to prostě hlodá co ? Damon a Caroline !"

Řekla jsem naštvaně a šla jsem dolů , vzala jsem si dole tašku a šla jsem k autu . Klaus stál u auta dřív než já , otevřela jsem dveře a on je opět zavřel .

" Vážně budeš žárlit na Caroline ?! "

Řekl mi , pozvedla jsem obočí , jak jako žárlit , já přece nežárlím nebo možná ano nevyznala jsem se sama v sobě .

" Přiznej že tě štve že je Caroline s Damonem !"

" Ne je mi to jedno ! Mám tebe !"

" Odstup od toho auta ať mužů jed "

Klaus uhnul a já jsem si dala tu tašku do auta a zavřela jsem dveře .

" Měla by jed Rebekah "

" A to jako proč ?"

" Lio poslechni Klause "

Řekla mi Rebekah a sedla si do auta , koukala jsem se na ni a pak na Klause .

" Tohle snad není možné ! "

........Klaus .....

Kývl jsem na Rebekah a vzal jsem tu tašku kterou měla Lia v autě , zavřel jsem dveře od auta a Rebekah odjela , Lia se nadechla chtěla mi něco říct a hezké by to asi nebylo ale místo toho se otočila a prostě odešla do domu . Obešla Stefana a zavřela vchodové dveře .
Podíval jsem se na Stefana a šel jsem za ním , dal jsem Lie tu tašku do domu a se Stefanem jsme šli dozadu do zahrady .

" Damon je Caroline úplně posedlí , myslím že to nebude jen tak , víš jaký Damon je a Elena pro něho byla všechno a teď dělá jako by neexistovala "

" To je divné "

" Nelibý se mi jak se Caroline chová , já vím že to pro ni muselo být těžké ale musí to pochopit . Nikdy bych tě o pomoc nežádal to víš Klausi ale jde tady o mého bratra "

Koukal jsem se na Stefana a kývl jsem hlavou .

" Musím počkat až se vrátí Silas jsem sním v kontaktu aniž by to Lia věděla . On jediný může pomoct Lie a pak můžeme pomoct Damonovi"

Stefan kývl hlavou podíval se kolem a potom na mě .

" Myslíš že bude stejná jako Silas ?"

Nedokázal jsem mu na tohle odpovědět .

" Já nevím Stefane "

..........Lia ......

Sedla jsem si do obývacího pokoje a koukla jsem z okna Klaus byl venku se Stefanem , zvedla jsem se , vzala jsem si bundu a šla jsem pryč . Klaus tohle dělal normálně tak proč bych nemohla taky , potřebovala jsem být chvíli sama a hlavně jsem si musela všechno srovnat v hlavě .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat