Část devatenáct

572 28 0
                                    

Když jsem se probudila rychle jsem si sedla a koukla jsem se kolem . Nic jsem si nepamatovala jediné co jsem cítila že už nemám hlad , tak že tady byl Klaus rychle jsem v stala a koukla jsem se ještě jednou po pokoji . Tady to neznám , otevřela jsem dveře a vyšla na chodbu a slyšela jsem Hayley a pak Elijaha . Usmála jsem se a nakonec jsem slyšela jeho , ten jeho smích .

" Klaus "

Řekla jsem si pro sebe a rychle jsem běžela poté chodbě a pak po schodech dolů . Zastavila jsem se v obýváku a Klaus se rychle postavil a usmál se .

" Jsi tady "

Řekla jsem a skočila jsem mu kolem krk , on se zasmál a obejmul mě . Svůj obličej si zabořil do mého krk a nadzvednul mě ze země .
Usmála jsem se a on mě opět postavil na zem , pohladil mě po tváři a políbil na rty .

" Lio pamatuješ si něco ze včerejší noci ?"

Zeptala se mě Hayley , koukla jsem se na ni a zavrtěla jsem hlavou že ne .Podívala jsem se na Klause a on se jen pousmál a políbil mě do vlasů .

" Co se stalo ?"

Koukla jsem na Elijaha , Hayley a pak na Klause .

" Nic, uhodili tě do hlavy a ty si omdlela "

Řekl mi Klaus , Hayley a Elijah se jen usmáli a mlčeli .

" Aha , proto jsi nic nepamatuji "

" Přesně tak "

Řekl Elijah a podíval se na Klause , Klaus si odkašlal a koukal se na mě .

" Pojď musíš mít hlad , nechám ti připravit něco k jídlu "

" Dobře "

Usmála jsem se a podívala jsem se na Hayley , ta se nervózně usmála a koukla se do země . Hayley nebyla taková že by ráda lhala a proto poznat na ni že lže bylo jednoduché.

Seděla jsem v kuchyni a služebná ani nevím jak tak rychle mohli někoho sehnat mi udělala jídlo . Napila jsem se čaje a kousla si do toustu .

" Budeme tady dokud se to malé nenarodí "

Řekl mi Klaus, jen jsem kývla hlavou . Tak že ve městě nebylo bezpečno nechápala jsem ale proč měli jsme problém přece jen s Caroline ne .

" Zítra během dne by měla přijed Rebekah , Freya a Kol "

" Marcel bude ve městě ?"

Zeptala jsem se , Klaus se koukl jinam .

" Nemluv o něm prosím "

Podíval se na mě a chytl mě za ruku .

" Možná bys o něm měl mluvit, měl bys zavolat Camill "

" Co ?"

" Slyšíš , semnou o tom mluvit nemůžeš ale sní ano Klausi "

Pousmála jsem se a pohladila jsem ho po tváři , věděla jsem že je Camilla pro něho důležitá byla něco jako jeho vrba mohl jí cokoliv říct , ona o něm věděla všechno a je mu to pomáhalo když se mohl vypovídat .

" Našel jsi Caroline ?"

" Ne "

Zavrtěl hlavou .

" Ale nebude daleko a když ji nenajdu já tak Elijah "

Pousmál se , natáhl se ke mě a políbil mě na rty .

" Tak moc jsi mi chyběla "

Pošeptal , usmála jsem se a políbila jsem ho taky .

" Ty mě taky "

......Hayley ....

Byla jsem s Elijahem před domem a byla jsem naštvaná .

" Neměli jste lhát ! Ona musí vědět co to dítě sní děla !"

" Hayley ."

" Ne Elijahu já sní byla celé tři měsíce a vidím jak jí to ničí ! Některé noci jen pro brečela ani o tom neví , možná měla Caroline i Marcel pravdu !"

" Ne ! "

Ukázal na mě Elijah prstem a nadechl se .

" Ne! Je to dítě žádné zlo ! Koukni se na nás když něco chceme vezmeme si to ! Ona nikomu neublížila jen chtěla jíst !"

" Elijahu ale co potom až se to narodí ?! Kdo bude na řadě já , ty ? Chce to Klausovu krev zabije to Liu a pak Klause ?!"

" Chce to jeho krev protože je jako Klaus !"

" Právě jen si to vybav jaký byl Klaus !"

Elijah mě chytl za paže a koukal se mi do oči , už jsem viděla jak zuří .

" Jestli nechceš bránit naši rodinu nemusíš tady být Hayley "

Pustil mě a šel dovnitř , Klaus mu otevřel dveře tak že všechno slyšel . Koukala jsem se na ně , Klasu kývl hlavou na Elijaha a ten vlezl do domu .

" Tak Hayley jak se rozhodneš "

Řekl mi Klaus a koukal se na mě , koukla jsem se kolem a pak na něho .

" Bojím se o ní "

" To já taky ale když se zaposloucháš a uslyšíš srdce toho malého stvořeni všechno je najednou pryč "

Měla jsem oči plné slz , kývla jsem hlavou a šla jsem dovnitř , Klasu se pousmál a odstoupil od dveří .

" Lia tě bude ještě potřebovat "

Řekl mi , vydechla jsem usmála jsem se a šla jsem za Elijahem .

.........Klaus ......

Jediný člověk které mu jsem mohl věřit byl Elijah a pak sám sobě , Liu jsem do toho nemohl počítat ta měla moji důvěru od začátku vlastně od prvního dne co jsem ji viděl .

.......Před 7 měsíci ......

Už když jsem ji viděl jak přijela autem na příjezdovou cestu a vylezla z auta ven ,něco ve mě se zastavilo . Najednou jsem přestal vnímat Hayley jak na mě mluvila a koukal jsem jen na ni .

Když jsme potom přijeli večer ke Caroline šel jsem schválně na terasu , vyskočil jsem na střechu k jejímu oknu a koukal jsem se na ni, byla v koupelně a měla otevřené dveře do pokoje , oblékla si na sebe dlouhé tričko nad kolena a vlasy si udělala do drdolu , vešla do pokoje a posadila se na postel a koukla se kolem.

" Vidíš mami už jsem zase doma"

Řekla do prázdna a v tom volala Caroline ona se usmála a šla dolů , rychle jsem opět skočil na terasu a v tom mě volala Caroline , nadechl jsem se a vešel jsem do kuchyně .

Slyšel jsem její srdce když se na mě podívala a věděl jsem že to má úplně stejně , stačil jeden pohled

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Slyšel jsem její srdce když se na mě podívala a věděl jsem že to má úplně stejně , stačil jeden pohled . Nebála se být sprostá a já jsem se chtěl začít smát , byla tak nervózní a nevěděla co má dělat sama ze sebou a tady jsem věděl že tohle je konec mezi mnou a Caroline .

Když jsme pak stáli spolu na terase a ona mi ukázala že se mě nebojí , chtěl jsem jí políbit a vzít jí někam kde bychom byli jen my dva .
Vlastně jsem věděl od prvního dne že ona bude jednou moje .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat