" Co budeme dělat ?"
Ležela jsem s Klausem v posteli a měla jsem opřenou hlavu o jeho rameno .
" Já nevím "
Odpověděl mi , podívala jsem se na něho a on mě políbil na rty .
" Lio ať se stane cokoliv prosím tě , nedělej nic co by tobě a nebo dětem ublížilo. Víš že tě miluju a když jsem tě poprvé uviděl všechno mi dávalo smysl , dala jsi mi všechno "
" Klausi "
" Miluju tě Lio "
Polkla jsem a koukala jsem se na něho .
" A já tebe "
Rychle jsem ho obejmula a obličej jsem zabořila do jeho krku .
..........Klaus .......
Když byl večer šel jsem s Elijahem do baru seděli jsme spolu a Elijah nám nalil Whisky .
" Co si myslíš že chce ?"
" Mě "
Řekl jsem hned , Elijah se na mě podíval a svraštil obočí .
" Co ??"
" Pomohl jsem ji dostat se ven , Silas měl tenkrát pravdu že je větší zlo než on sám "
" Co budeme dělat ?"
" Dám jí co chce Elijahu, mám plán ale Lia se to nesmí dozvědět . "
" Proč by neměla ?"
Dal jsem Elijahovi dopis v obálce , on se na něho koukl a pak se podíval na mě .
" Nabídnu jí moje tělo až bude ve mě bratře bude na tobě tohle skončit "
" Tohle nemůžeš myslet vážně Klausi !"
" Elijahu nikdy bych nepřežil kdyby se Lia a nebo dětem něco stalo "
" Tohle Lia nepřežije "
" Budeš tady ty a Kol ona to zvládne , bude mít vás "
Elijah si vzal ten dopis a schoval ho do kapsy od saka .
" Kdy to chceš udělat ?"
" Zítra večer aby si každý myslel že to bude úplně normální den jako každý jiný. Poslední bílí kolík je za obrazem v mém pokoji , bude tam připravený pro tebe musíš to udělat rychle "
Elijah měl oči plné slz a jen se na mě díval , pousmál jsem se a napil jsem se .
" Jednou se opět sejdeme bratře , myslím že v podsvětí je pro nás dva určené místo "
Zasmál jsem se a Elijah mě poplácal po zádech . Bál jsem se nevidět Liu a děti , nejvíc jsem se bal že Lia provede něco horšího . Nesměl jsem na sobě nechat nic znát , musel jsem dělat jako by nic . Doufám jen že bude silná a zvládne to tady přece jen je tady má rodina . Začalo mi taky docházet proč chtěl Silas aby jsme nebyl spolu věděl co se stane a kdyby jsme byli každý jinde mohli jsme žít ne sice spolu ale mohli .
........Lia .......
Věděla jsem že má Klaus něco v plánu ale co jsem netušila . Celý den byl semnou s Clarkem a Hope . Koukala jsem se na něho a on jim ukazoval kde co je a říkal na koho se mají obrátit kdyby se cokoliv stalo . Šla jsem do pokoje a nechala jsem je v knihovně , obraz na stěně byl posunutý a sejf prázdný koukla jsem se po pokoji a ten obraz jsem narovnala . Jestli chtěl zachránit nás všechny musela jsem něco udělat , nemohl přece mě a děti tady nechat to nebylo správné .
Když byl večer šla jsem se osprchovat , Rebekah a Kol vyrazili do města , slyšela jsem jak cvakli dveře posadila jsem se ve vaně a koukla kolem .
ČTEŠ
Darkness
VampireLie bylo osmnáct let když nastoupila do školy do Evropy , studovala pět let v České Republice a další tři roky v Anglii . Když se vrátila zpět do svého rodného města díky její sestře Caroline která se měla v dávat za muže jménem Klause Mikaelson...