Část čtyřicátá první

393 29 3
                                    

Držel jsem Liu u sebe a koukal jsem se na Marcela .

" Co tady děláš ?!"

" Můžeme si promluvit ?!"

" Ne!"

Řekla Lia , podíval jsem se na ni a ona dala Marcelovi facku . Chytl jsem ji za paži a opět jsem ji schoval za sebe . Marcel se narovnal a Silas ho chytl za rameno .

" Ani na to nemysli !"

Jak ho držel za to rameno dotáhl ho do obývacího pokoje a posadil na gauč . Kývnul na Elijaha a ten mu hodil dřevěný kolik .

" Klausi !"

Řekl mi Marcel , pozvedl jsem obočí a koukal jsem se na něho .

" Řeknu ti kde je Caroline "

Silas se na mě díval a poplácal Marcela po tváři , posadil jsem se na gauč a koukal jsem na Marcela .

" Tak mluv "

Marcel se na mě díval a polknul .

" Dovedu vás za ní "

Postavil se , koukl jsem na Silase a pak na Elijaha a kývl jsem hlavou .

" Jdu taky "

Řekla Lia , nadechl jsem se nemohl jsem jí držet tady beztak by to nějak udělala aby mohla jít .

" Budeš se držet Kola a žádné blbosti jasné "

" Ano "

Odpověděla mi , koukal jsem se na ni a políbil jsem ji do vlasů . Pak jsem se podíval na Marcela a ukázal jsem na dveře .

Marcel nás dovedl do města , koukl jsem se kolem a kývl jsem na Kola . Ten chytl Liu a šli spolu o kus dál .

" Tak kde je Marceli ?!"

Marcel se na mě otočil a kývl k baru .

" Je tam i se Setefanem a Damonem "

Kývl jsem hlavou a koukl jsem na Silase , ten se pousmál a koukl se na Marcela .

" Klausi řekl jsem ti přece kde je !!"

" A ??"

" Tohle nemůžeš známe se přece tak dlouho !"

" Právě proto můj příteli "

Řekl jsem mu a Silas mu zajel rukou do hrudi , nadechl se a koukal se na něho .

" Ani si neuvědomuješ jaká je to pocta umřít pod mojí rukou "

Řekl u a vyrval mu srdce z těla , pustil jeho srdce na zem a Elijah mu podal látkový kapesník .

" Děkuji "

Utřel si ruce .

" Ty a Elijah jděte zadem "

Řekl jsem Elijahovi a Silasovi , koukl jsem se na ten bar a šel jsem dovnitř . Když jsem ale přišel dovnitř nikdo tam nebyl , koukl jsem se kolem a vyšel jsem opět ven .

" Neeee Silasi !!"

Slyšel jsem Liu jak zakřičela .

......Lia .....

Když Klaus zašel do toho baru šla jsem rychle za Silasem a Elijahem . Kol šel rychle za mnou a Elijah se zastavil . Otevřeli se zadní dveře od toho baru a vylezl Damon a Stefan .

" Stefane ?!"

" Lio mrzí mě to "

Řekl mi a chytl Silase .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat