Část čtyřicátá šestá

394 27 0
                                    

" Nemůžu odjed !"

" Lio běžel radši za Caroline !"

" Znám Klause jasné !"

Koukala jsem se na něho , Klaus byl výbušný ale nikdy by se přece nevrátil ke Caroline . Máme spolu děti a to je pro nás dva všechno .

Silas zavrtěl hlavou a šel nahoru do patra , otevřeli se dveře a vešel dovnitř Klaus . Šel rychle ke mě ale já udělala krok dozadu .

" Myslel jsme že tu nebudeš, volal mi Silas a ..."

" Mlč! Strčil si do mě byl jsi zlej!"

" A co jsem měl dělat , to co máš v sobě tě ovlivňuje "

" Ano ! Protože mi Caroline ublížila chápeš to !!"

" Ale ty nejsi jako ona ! Jsi lepší "

" Jak to můžeš vědět ?! Možná jsem ještě horší než ona , chtěla jsem aby ji Silas ublížil a přeju si ti pořad !"

Klaus se na mě díval a já jsem zavrtěla hlavou .

" Pojedu domů do New Orleans , pojedu s tebou a nebo bez tebe "

Obešla jsem ho a šla jsem nahoru , v pokoji jsem otevřela skříň a začala jsem tam dávat svoje věci .Musela jsem odejít věděla jsem že když zůstanu provedu něco špatného a to jsem nechtěla , musela jsem být lepší než Caroline . Když jsem měla zabaleno Silas nesl moje věci dolů , Klaus stál v chodbě a koukal se na Silase jak dává moje věci do auta .

" Nemůžu teď odejít Lio "

Řekl mi , podívala jsem se na něho a zavrtěla jsem hlavou .

" Můžeš ale nechceš "

On mlčel , obešla jsem ho a šla jsem za Silasem nasedla jsem do auta a zavřela jsem dveře . Silas se posadil k volantu a odjeli jsme. S Rebekah jsme se měli setkat na náměstí aby mi dala moje děti , byla přesně na určeném místě přendala jsem si děti do auta a Rebekah se na mě dívala .

" Kde je Klaus ?"

" Zůstává tady , tak se rozhodl"

Rebekah mě chytla za ruku a měla oči plné slz .

" Mužů je vidět ?"

" Rebekah kdykoliv "

Ona mě obejmula a já jí taky .

" Domluvím mu Lio "

" Ne , on se musí rozhodnout sám Rebekah "

Pousmála jsem se a Rebekah naposledy koukla na děti .

" Miluje vás víš to ?"

Jen jsem kývla hlavou a nasedla jsem zpátky do auta , chtěla jsem být už pryč tady z toho města , chtěla jsem být daleko a jen se svými dětmi .

........Klaus ......

Když odjela zavřel jsem dveře otočil jsem se a dostal jsem pěsti od Kola . Byla to pořádná rána a já spadl na zem .

" Ty sobeckej idiote !!"

Dostal jsem další ránu , koukl jsem se na něho a on mě kopnul do břicha .

" Stávej Klausi !!"

Křikl na mě , postavil jsem se ale v tom už mezi námi byl Elijah .

" Dost !!"

Křikl na nás , věděl jak by to dopadlo zabil bych ho kdyby na mě ještě jednou sáhl .

" Vždycky jsi byl sobecký kretén !! "

Řekl mi Kol obešel Elijaha a šel pryč , podíval jsem se za ním a pak na Elijaha .

" Proč tady chceš zůstat ?!"

Řekl mi Elijah , koukal jsem se na něho .

" Musím dal jsem slib Stefanovi "

" Jaký slib ?"

" Ve městě se něco děje myslím že je zatím Silas "

" A nechal jsi jí aby odjela sním ?!"

" On jí neublíží "

" Ale ty už jí neuvidíš ani děti !!"

" Já vím "

Řekl jsem mu a koukl jsem do země , slyšel jsem jal přijelo auto a oba dva jsme vyšli ven , Rebekah vystoupila z auta a byla obrečená . Elijah za ní rychle se a ona ho obejmula .

 Elijah za ní rychle se a ona ho obejmula

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



" Už je nikdy neuvidím že ne ?"

Říkala Rebekah a brečela , kouká jsem se na ně a pak jsem se podíval do země .

" Nechal jsi je odejít !!"

Křikla na mě a Elijah ji držel za paži .

" Silas to měl všechno ..."

" Nesváděj to na něho , nedokážeš se vzdát Caroline !! Přála bych ti aby ti ublížila přesně jako ty si teď ublížil jí a těm dětem !! "

Křičela na mě Rebekah a Elijah jí vedl do domu , nechápali to tady přece nešlo o Caroline ale o Stefana potřeboval pomoct . Silas se jim všem musel dostat do hlavy , jediná žena kterou jsem miloval byla Lia ona to musela vědět k ní do hlavy se přece Silas dostat nemohl ..

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat