Když jsme dojeli domu dělala jsem jako by nic ale doma nikdo nebyl , měli jsme lístek na lince že šli do Grillu . Koukla jsem se na Klause a podala jsem mu ten lístek .
" Caroline se to nikdy nesmí dozvědět jasné !"
Koukala jsem na něho a on pozvednul obočí .
" Co se nesmí dozvědět ?"
Zeptal se mě , koukala jsem na něho a on zmuchlal ten lístek co psala Caroline a hodil ho do koše . Pane bože , pomyslela jsem si tohle ji přece nemůžu udělat , bude si ho brát .
" Jedeme za nimi "
Řekla jsem mu a šla jsem ven a on šel za mnou , nasedla jsem do auta a pořad jsem cítila jeho rty na těch svých .Jestli jsem se někdy cítila mizerně tak to bylo teď .
Když jsme dojeli do Grillu šli jsme oba dva dovnitř , všichni seděli u velkého stolu a my došli za nimi .
"Lio ráda bych ti představila Metta "
Řekla mi Caroline , koukla jsem se na ni a Klaus se posadil vedle Caroline .
" Lia "
Řekla jsem mu on se usmál a odsunul židli vedle sebe , posadila jsem se a on mi nalil víno . Kývla jsem hlavou a rychle jsem se napila , koukla jsem na Klause a on se podíval na mě .
" Prý si přijela z Evropy ?"
Zeptal se mě Mett , podívala jsem se na něho a kývla jsme hlavou .
" Byl byste úžasný pár , Matt jde na svatbu sám mohla bys mu dělat společnost "
Řekla mi Caroline , koukla jsem se na ni a pozvedla jsem obočí .
" Dobře "
Řekla jsem a dál jsem mlčela , nalila jsem si ještě víno a napila jsem se Matt se zvedl , chytl mě za ruku a vedl mě na parket . Nemohla jsem říct ne viděla jsem jak se na mě Caroline divá , on mi dal ruce na boky a tancoval semnou . Koukla jsem se kolem a on mi pořad něco říkal , zastavila jsem se a koukla jsem na něho .
" Musím ven , motá se mi hlava "
" Půjdu s tebou "
" Ne ! Prosím ne , já musím sama budu OK"
Usmála jsem se a rychle jsem odešla ven , jak jsem vyšla ven tak jsem se zasmála .
" Bože to je blbec "
Nadechla jsem se a koukla jsem na nebe , vrátit už jsem se nechtěla . Caroline to myslela dobře věděla jsem to ale zrovna on pane bože kam dala oči , pomyslela jsem si .
........Klaus........
Koukl jsem se na parket a Matt tam byl sám , rozhlédl jsem se kolem a Lia nikde byla , vstal jsem a koukl jsem na Caroline ta se bavila se Stefanem a Elenou . Elijah se na mě podíval a kývl hlavou ven , nadechl jsem se a koukl jsem na Hayley .
" Postarám se o ni "
Řekla mi a kývla hlavou směrem ke Caroline .
" Nic neříkej !"
Řekl mi Elijah , pousmál jsem se a šel jsem rychle ven ale ona tam nebyla , rozhlédl jsem se kolem a viděl jsem ji na druhé straně ulice , šel jsem za ni pomalu . Nebála se jít sama , když došla k jejímu domu odemkla si a šla dovnitř , vzal jsem to zadem zahradní brankou a sedl jsem si na terasu , ona rozsvítila v obývacím pokoji a pak na terase a cukla sebou když mě viděla . Koukl jsem se na ni a ona otevřela dveře .
" Caroline bude šílet a jako sestra pro ni budu mrtvá "
Řekla mi Lia , vstal jsem a šel jsme za ní .
ČTEŠ
Darkness
VampireLie bylo osmnáct let když nastoupila do školy do Evropy , studovala pět let v České Republice a další tři roky v Anglii . Když se vrátila zpět do svého rodného města díky její sestře Caroline která se měla v dávat za muže jménem Klause Mikaelson...