Část osmá

631 33 2
                                    

Uběhlo několik dni co semnou Lia byla v New Orleans , přišel jsem z města měl jsem schůzku s Marcelem a šel jsem nahoru do pokoje , balkónové dveře byli otevřené a Lia nikde . Do nosu mě bouchnul kouř z cigaret , pozvedl jsem obočí a vyšel jsem na balkón koukl jsem se kolem a pak nahoru na střechu .

" Vážně ?"

Řekl jsem a koukal jsem se na ni , seděla na střeše a rychle tu cigaretu zahodila .

" Musela jsem volala mi Caroline "

Řekla a stoupla si , už jsem viděl jak spadne .

" Skoč chytím tě "

Ona bez rozmyšlení skočila a já ji chytl do náruče a postavil jsem jí na zem , ona šla rovnou do koupelny šel jsem hned za ní .

" To ale není důvod aby jsi kouřila "

Zastavil jsem se v pokoji a slyšel jsem jak si čistí zuby , vyšla s tím kartáčkem v puse a něco mumlala , pak zas zašla do koupelny a vylezla .

" Hele budeš jí muset něco říct a nebo něco udělat "

Řekla mi Lia , vzal jsem tu krabičku cigaret a strčil jsem si jí do kapsy .

" Co ti říkala ?"

" Pořad to samé , jak mě nesnáší , jak mě zabiješ a že nejsi takový jaký si teď "

Koukal jsem se na Liu a kývl jsem hlavou , nalil jsem si Whisky a napil jsem se .

" A že jede jsem do New Orleans "

" Ještě něco ?"

" Myslím že to stačí ne "

Pozvedl jsem obočí a pokrčil jsem ramena .

" Neboj se ano "

Řekl jsem ji .

" A už nekuř je to nechutné "

Lia protočila oči a koukala se na mě .

" Jo ja vím "

Řekla mi .

" Jaký jsi měla den ?"

" Byla tady Camilla a pak jsem byla s Hayley a nakonec s Rebekah a co ty ?"

" Byl jsem ve městě s přítelem jmenuje se Marcel a pak jsme byli v zátoce , prostě normální den "

Řekl jsem a usmál jsem se nemohl jsem jí říct všechno ,že o život přišlo šest upírů a jeden člověk .

" Měli bychom si udělat den jen pro sebe , promluvit si a tak "

Usmál jsem se na ni když tohle řekla a posadil jsem se do křesla .

" Tak mluv "

Ona se usmála a posadila se na postel .

" Já nevím tak třeba tvoje oblíbené jídlo ?"

Zasmál jsem se a pozvedl jsem obočí .

" Krev "

Lia se na mě dívala a protočila oči .

" Jo to byla blba otázka "

" Tvoje oblíbené jídlo ?"

Zeptal jsem se .

" Asi všechno kromě krve "

" To nevíš když jsi ji neochutnala "

" To je pravda "

Stoupl jsem si a šel jsem k ní , kousl jsem se do zápěstí a dal jsem jí ho před ústa . Ona se na mě dívala jestli to myslím vážně .Pokynul jsem hlavou ona se nadechla a přiložila svoje rty k mému zápěstí a napila se , rychle se odtáhla a utřela si pusu .

" Ne to do svého jídelníčku asi vážně nedám "

Řekla mi a rychle se napila vody co měla na nočním stolku . Zasmál jsem se a koukal jsem se na ni .

" Miluju tě "

Řekl jsem , ona se na mě otočila a koukala se na mě .

" Já tebe "

Řekla mi a zasmála se , usmál jsem se a koukal jsem se na ni . Takhle jsem se dlouho necítil , všechno najednou dávalo smysl , neměl jsem strach věděl jsem že když přijdu domu ona tady bude .

Ještě ten večer jsme šli do města pouliční umělci tam malovali obrazy Lia se zastavila a koukala se na jednoho umělce co maloval .

Ještě ten večer jsme šli do města pouliční umělci tam malovali obrazy Lia se zastavila a koukala se na jednoho umělce co maloval

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Podíval jsem se na ni a usmál jsem se .

" Řekni mi moje doktorko přes lidské emoce co asi cítí "

Ona se na mě podívala a pak se koukala na něho .

" Bolest kterou maskuje v malování , něco ho trápí . Určitě bude mít nějaké své démony které se boji vypustit ven , možná aby neublížil lidem "

Koukal jsem se na Liu a ona mě chytla kolem pasu .

" Možná že kdyby se víc otevřel , osoba co mu chce naslouchat by všechno pochopila "

Podívala se na mě , rychle jsem zamrkal a koukal jsem se na ni .

" Možná by utekla , možná že nechce aby věděla jaká je jeho temná stránka "

Ona se na mě dívala , chytla mě za řetízek ukazováčkem a přitáhla si mě blíž , políbila mě na rty a usmála se .

" Ne ona se ho nebojí chce ho jen pochopit, on je jí totiž souzený"

Usmála se , vydechl jsem a obejmul jsem jí .

" A ona jemu taky "

Pošeptal jsem a Lia se usmála , chytla mě za ruku a šli jsme dál . Věděl jsem že mluví o mě , studovala mě tak jak to pokaždé dělala Camilla . Jediná Camilla věděla o mích démonech a věcech které poslední dny dělám .

Zastavili jsme se v baru u Camill , ta když nás viděla byla jak blázen . Zasmál jsem se a sedli jsme si k baru Camilla nám dala pití a něco říkala Lie . Koukl jsem se kolem a všiml jsem si Marcela , podíval se na mě a pak na Liu . Lia se na mě podívala a já se rychle
koukl na ni , něco mi říkala ale já jsem se opět podíval na Marcela který už tam ale nebyl . Camilla mě praštila po rameni a nalila mi ještě Whisky , napil jsem se a políbil jsem Liu do vlasů .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat