Část čtyřicátá osmá

410 24 3
                                    

Seděla jsem s Kolem v knihovně , Klaus , Stefan a děti byli venku .

" Proč jsi mu neřekla pravdu ?"

Řekl mi Kol a koukal se na mě .

" Nechci aby se tě dotýkal !"

Koukala jsem se na něho a usmála jsem se .

" Kole řeknu mu pravdu ale není to jednoduché . Slyšel jsi Silase musíme počkat , musíme opatrně "

Usmála jsem se a políbila jsem ho na rty a pak jsem ho začala líbat na krku .

" Tak dobře "

Odtáhla jsem se od něho a on se postavil a vzdychnul .

" To zvládneme "

" Ničí mě to Lio "

" Musíš to vydržet "

Chytla jsem ho za ruce a opět jsem ho začala líbat na rty , on mě k sobě otočil zády a začal mě líbat na krku , zavřela jsem oči a on najednou zmizel . Vzdychla jsem a koukla jsem se kolem , vyšla jsem na chodbu a Klaus a dvojčata byli doma .

Koukala jsem se na ně a pak na Klause , on se podíval na mě a usmál se .

" Lilit můžete vzít děti ještě ven "

Klaus se na mě díval a dal dvojčata chůvě , když odešla šel za mnou .

" Lio kde je Kol ?!"

" Klausi "

" Kde je Kol !!"

Zastavil se u mě , polkla jsem a koukala jsem se na něho .

" Klausi nebyl jsi tady a on jo ."

" Spala jsi sním ?!"

" Ne !"

Zavrtěla jsem hlavou .

" Ale něco mezi námi je "

" Něco mezi vámi je "

Zopakoval to Klaus a koukal se na mě .

" Silas říkal .."

" Silas !!"

Křikl a chytl mě pod krkem , nestiskl ho jen mě držel a koukal se na mě , pustil mě a vydechl .

" Jal dlouho ?!"

" Poslední měsíc "

" Mě si nevěřila kvůli Caroline !! A sama se tady taháš s Kolem !! "

" Prostě se to stalo !"

" Ne lásko nic se neděje jen tak , kde je Silas ?!"

" Já nevím Klausi !!'

" Jestli mi lžeš přísahám že zabiju tebe i toho parchanta Kola !! Vážně ti nepřijde divné že ty a Kol , pane bože Lio !!! "

Křikl na mě , koukala jsem se na něho a pak do země .

" Ne ten hlas v mojí hlavě .. já ..."

Koukala jsem se na něho a on kývl hlavou .

" Hlas "

Měl oči plné slz a šel do pokoje k dětem začal jim balit věci .

" Co to děláš ?! "

" Odcházíme já a děti !"

"Co ? Ne !"

On se na mě otočil a koukal mi do oči .

" Užij si to tady s Kolem , ty a Kol láska "

" Tohle nemůžeš ty si ten co zůstal v Mystic Falls !!"

" A ty si ta co se tady kurví s Kolem !!"

.......Klaus .....

Vzal jsem jejich věci a nesl jsem je do auta , jestli v tomhle měl prsty Silas jako že ano nemohl jsem tady děti nechat . Lia byla mimo v hlavě měla jen Kola , prosila mě ale já ji neslyšel . Dal jsem ty věci do auta nasedl jsem do něho a jel jsem si pro děti , když jsem je našel naložil jsem je do auta a je-li jsme za Elijahem a Rebekah . Koukl jsem se na tašku co ležela na předním sedle byl tam dopis . Zastavil jsem auto a otevřel jsem ho .
Byl od Lii , byl starý půl roku , musela ho napsat když přijela do New Orleans .

" Až tohle budeš čist určitě budeš mít děti u sebe a já zůstanu v New Orleans , Klausi at udělám cokoliv nejsem to já . Silas se musel dočista zbláznit a snaží se všechno otočit , chce dostat svoji magii zpět do sebe . Jak jinak ublížit tobě než když budu z někým jiným a ty budeš daleko ode mě aby mohl všechno naplánovat tak jak chce . Odveď dvojčata daleko aby je nenašel , postarej se o ně prosím .

Miluju tě Lia "

Polkl jsem a podíval jsem se na dvojčata , Stefan mezi tím nastoupil do auta když jsem zastavil , ukázal jsem mu ten dopis a on se na mě podíval .

" Musím dostat děti pryč "

Řekl jsme mu a opět jsem nastartoval a rozjel jsem se , musel jsem je dostat za Rebekah a ta musela odjed daleko aby Silas nemohl ještě na ně .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat