Část dvacátá první

523 31 5
                                    

Když jsem Lie řekl co v noci udělala nic si nepamatovala jako posledně , koukala se na mě a polkla .

" Ale to nic , vlastně jsi byla úžasná jak všichni utekli "

Zasmál se Kol a posadil se na opěradlo vedle Lii , ona se na něho podívala a pak se koukla na mě .Protočil jsem oči a Lia se usmála .

" Hlavní je že se ti nic nestalo "

Pousmál jsem se , ona jen kývla hlavou, Hayley přivezla odpoledne doktora a ten kontroloval Liu, čekal jsem dole a byl jsem nervózní .

" Všechno je v pořádku Klausi "

Řekl mi Elijah , koukl jsem se na něho a Kol se zasmál .

" Takhle nervózní jsi nikdy nebyl "

Nadechl jsem se a chtěl jsem mu něco říct ale vyšel doktor z pokoje a šel za mnou .

" Děti jsou v pořádku "

Řekl mi , koukal jsem se na něho .

" Děti ?"

" Ano "

Kol se začal smát a poplácal mě po zádech , koukl jsem na Elijaha a ten se koukl na mě .

" Děti "

Řekl jsem a Elijah se usmál a rychle mě obejmul , zasmál jsem se a vyšla z pokoje Lia a Hayley .
Lia jen pokrčila ramena a koukala se na mě , šel jsem k ní ona se nadechla chtěla mi něco říct ale já jsem ji políbil na rty a přitáhl jsem si jí víc k sobě . Ona mě obejmula kolem krk a já jsem se usmál .

" Tak že děti "

Řekl jsem a ona jen kývla hlavou , proto byli tak silní nebyl jeden ale dva .

.....Lia ....

Uběhli další tři měsíce , byla jsem v šestém měsíci těhotenství a žádná slast to teda nebyla , doktor začínal mít obavy děti byli malé nechtěly normální jídlo ale jen Klausovu krev .Nechali mě sníst co uznali za vhodné a když neměli chuť , neměla jsem chuť ani já . Frey žena byla doktorka a tak mi pokaždé všechny živiny a vitaminy nechala dát přímo do žily . Seděla jsem v křesle v tureckem sedu a v ruce jsem měla kanylu a pumpovali do mě vitaminy . Měla jsem opřenou hlavu o opěradlo a koukala jsem se z okna , sedl si ke mě Klaus a položil mi ruku na břicho , když byl poblíž jako by to věděli a začali pokaždé kopat .

On usmál když je cítil a podíval se na mě, koukla jsem se na něho a on mě políbil na rty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


On usmál když je cítil a podíval se na mě, koukla jsem se na něho a on mě políbil na rty .

" Až tohle budeme mít za sebou vezmu tě daleko někam do tepla "

Řekl mi , pozvedla jsem obočí .

" A co děti?"

" Nebudeme si kazit dovolenou "

Když tohle řekl zasmála jsem se a zavrtěla jsem hlavou, on se usmál a políbil mě na rty .Narovnala jsem se a chytla jsem se za břicho .

" Co ?"

Řekl Klaus vyplašeně.

" Ne , nic "

Usmála jsem se a vydechla, on se zvedl a šel mi pro pití . Bylo to ale každý den horší a horší , už jsem nemohla a držela jsem se jen kvůli těm dvou .

Večer udělala Freya menší oslavu kde jsme byli jen rodina , tancovala jsem s Kolem na parketu . Chytla jsem se ho a on se usmál .

" Je ti dobře ?"

" Ne "

Koukala jsem se na něho a pak jsem se podívala na Klause který stál vedle Frey .

" Řekla jsi to Klausovi ?"

" Ne už takhle se bojí "

Usmála jsem se , Kol semnou udělal menší otočku a mě se zamotala hlava .

" Lio jsi v pořádku ?!"

Rychle mě chytl kolem pasu a já jsem se narovnala , přiběhl k nám Klaus , Elijah i Rebekah . Hayley mě chytla za paži a koukala se na mě .

" Jsi v pořádku ?"

Zeptal se mě Klaus , kývla jsem hlavou a usmála jsem se .

" Ano jen se mi zamotala hlava "

Usmála jsem se na něho a koukala jsem na ostatní .

" Už jsem se rozhodla kdo ti bude pomáhat s dětmi kdyby se mi něco stalo , chci aby to byla Rebekah "

Rebekah se na mě dívala a tekli ji slzy , podívala jsem se na Klause a on se podíval jinam . Nechtěl se o tomhle bavit ale oba dva jsme věděli jak tohle skončí . Klaus se otočil a šel dovnitř do domu , vzdychla jsem a šla jsem za ním .

" No tak musíme se o tom bavit Klausi !"

" Nechci se o tom bavit!"

Řekl mi a šel nahoru do pokoje .

" Klau..."

Chytla jsem se za břicho a on stál v zápětí u mě, cítila jsem jak mi po stehnech začala téct krev , sáhla jsem si na stehno a měla jsem ruku od krve , koukla jsem se na Klause a on začal panikařit , začal křičet a volat Freyu a její ženu , ta mě zavedla do pokoje a zavřela dveře .

........Klaus .......

Seděl jsem na schodech a koukal jsem se na tu krev co byla na chodbě , ona mi umře . Pomyslel jsem si a nadechl jsem se . Rebekah začala uklízet tu krev a koukla se na mě .

" Všechno bude v pořádku "

Řekla mi , zavrtěl jsem hlavou . Snažil jsem se zaposlouchat jestli je uslyším ale neslyšel jsem vůbec nic  ani Liu ani děti ...

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat