Část třicátá patá

455 29 2
                                    

Uběhlo několik měsíců a Lia na tom byla pořád  stejně . Nic si nepamatovala , k dětem si ale našla cestu rychle a děti opět k ní , byl jsem ve městě  a snažil jsem se dostat informace z lidi kde by mohla být Caroline a Marcel . Začal mi zvonit telefon a tak jsem to zvedl .

" Ano Lio ?"

" Kde teď jsi ?"

" Ve městě proč ? Děje se něco ?"

" Ne Rebekah si vzala děti a šli na dětské hřiště "

" Proč jsi nešla s nimi ?"

" Řekla mi ať si odpočinu "

" A poslechla jsi ?"

" Ne "

Usmál jsem se a zastavil jsem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Usmál jsem se a zastavil jsem se .

" Proč se usmíváš ?"

" Jak víš že se usmívám ?"

Rychle jsem se otočil ale nikde jsem ji neviděl .

" Nevím tipla jsem si to "

Nadechl jsem se a koukal jsem před sebe .

" Zatím ahoj "

Řekla mi a zavěsila , koukl jsem se na ten telefon a dal jsem ho opět do kapsy a pokračoval jsem .

......Lia ....

Usmála jsem se a koukla jsem kolem a pak na Silase který se na mě koukal .

" Miluje tě "

Řekl mi , položila jsem ten telefon na stolek a koukala jsem se na něho , on držel v ruce pytlík s krvi a napil se .

" Proč to Caroline udělala ?"

" Měla jsi všechno co ona mít nikdy nebude "

Řekl mi , koukala jsem se na něho .

" Nebyla by lepší čerstvá krev ?"

" Ano ale .."

" Co ?"

" Tobě by to nevadilo ?"

" Ztratila jsem paměť vzpomínáš , tak že když něco uděláš nebudu si to pamatovat "

Usmála jsem se a Silas se usmál taky , vzal jsi bundu a šel pryč . Jak odešel šla jsem nahoru do pokoje a koukala jsem se na ty fotky , na jedné jsem byla s Klausem u nějaké chaty seděli jsme spolu na křesle a nejspíš jsem nás fotila já . On mě měl v náruči a hlavu měl zabořenou do mého krku , pousmála jsem se a koukla jsem na další fotku , tam držel malou Hope a Clarke v náruči . Zvedla jsem peřiny co měl na zemi a dala jsem se je na postel , ustlala jsem to tam a lehla jsem si .

.......Klaus ...

Když jsem přišel domů všichni už byli v jídelně a děti spali , posadil jsem se ke stolu a Lia mi nalila víno a dohadovala se s Kolem , usmál jsem se a napil se . Elijah začal vyprávět co jsme dělali v osmnáctém století a Sales jen protočil oči , Lia mě chytla za ruku , Kol ji něco říkal a ona protočila oči a koukla se na mě .

" On je vážně blb "

Řekla mi a Kol do ní šťouchl loktem , podíval jsem se na ruku kterou mě držela a usmál jsem se . Napil jsem se toho vína a koukal jsem se na všechny u toho stolu .

Když jsem došel v noci do pokoje , moje peřiny byli na posteli , šel jsem potichu do sprchy a pak do  pokoje . Lia už ležela a měla u sebe můj polštář , lehl jsem si vedle ní a koukal jsem se na ni , dal jsem jí vlasy z obličeje a políbil jsem jí na tvář . Zhasl jsem tu lampičku a zavřel jsem oči .

" Dobrou noc "

Řekla mi Lia , pousmál jsem se .

" Myslel jsem že spíš "

Řekl jsem potichu , ona nic neřekla a jen mě chytla za ruku .

Když jsem se ráno probudil , koukal jsem se na Liu tohle byli muka vážně . Ležela vedle mě a já se ji nesměl ani dotknout , ležela na boku a tričko měla vyhrnuté nad pupík .

" Nemysli na to "

Řekla mi a usmála se , pousmál jsem se a dál jsem jí pozoroval , ona si lehla na zadá a protáhla se .

" Tak musíš nosit delší trička "

" Ne ty se naučit kontrolovat "

Koukla se na mě , zasmál jsem se .

" Myslím že se kontroluju až dost "

" No jistě "

Ona se chytla za to tričko a hrnula jsi ho nahoru pomalu , polkl jsem a koukal jsem se jak jí ta látka jede po kůži . Když už byla pod prsami nadechl jsem se a ona se zastavila a otočila hlavu ke mě , koukal jsem se na její tělo a pak jsem se podíval na ni .

" Kdyby jsi si všechno pamatovala a tohle udělala už bys tady takhle neležela, nejspíš bys byla natiskla támhle na té zdi "

Ukázal jsem a Lia se tam podívala a pak se opět koukla na mě .

" Protože to jsi milovala a prosila bys mě abych se tě dotýkal , miloval jsem když jsi kňučela a prosila mě jen abych se tě dotýkal a nebo abych už skončil "

Usmál jsem se a Lia na mě koukala .

" Tak že dobré ráno královno a nepředstavuj jsi to "

Lia se zasmála a plácla mě po rameni , usmál jsem se .

......Elijah .....

Snídali jsme s Hayley a já se koukl na Klause a Liu . Klaus dal děti na zem a ty běželi hned za námi , Lia chytla Klause za ruku a šli za námi , usmál jsem se a Hayley se na mě podívala .

" Copak je ?"

" Nic "

Usmál jsem se a pohladil jsem jí po ruce a napil jsem se kafe , přiběhl ke mě malý Clarke vzal jsem si ho na klín a malou Hope taky .

" Tak co to bude ? Co koblihy vážně ? "

Hayley se zasmála když mě slyšela , dal jsem každému jednu koblihu a Hayley mi očistila sako .

" To nevadí lásko "

Usmál jsem a ona mě políbila na rty .

" Miluju tě "

Řekla mi , usmál jsem se a políbil jsem ji na čelo . Ona byla moje všechno co jsem kdy měl .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat