Zkoušel jsem se Kolovi dovolat ale marně , už to byli dva dny co nebyl doma . Elijah a já jsme šli do domu Salvatore , Elijah zaklepal a koukl se kolem . Protočil jsem oči vykopl jsem dveře a vešel dovnitř ,když jsem byl s Caroline tak mě dovnitř zvali dost často jejich chyba .
" Damone !!"
Křikl jsem a šel jsem ke stolku s pitím nalil jsem si Whisky a otočil jsem se ke schodům kde právě šel Damon .
Ten se podíval na rozkoplé dveře a pak na mě ." Co tady děláte ?!"
" Kde je můj bratr Kol Damone ?!"
" Jak to mám vědět , nezajímá mě !"
" Jistě , jistě ! Tak jako tě nezajímá Caroline ale jen ty víš kde je "
Napil jsem se a koukal jsem se na něho .
" Klausi !"
Zavolal mě Elijah, koukl jsem se na Damone a šel jsem za Elijahem nahoru kde byl .
" Kam jdeš !!"
Řekl mi Damon a šel rychle za mnou , otočil jsem se a natiskl jsem ho na zeď .
" Co tam asi bude Damone hm ?!"
Pustil jsem ho a vešel jsem do pokoje kde byl Elijah , zarazil jsem se hned ve dveřích . Caroline seděla na posteli a oblékala se .
"Úžasné !"
Řekl jsem a koukl jsem na Caroline a pak na Elijaha .
" Zeptám se naposledy , kde je můj bratr ?!"
Ani jeden nic neřekl , otočil jsem se a šel jsem opět dolů . Caroline za mnou hned běžela a chytla mě za ruku , rychle jsem se otočil a chytl jsem jí pod krkem , natiskl jsem ji na zeď a koukal jsem jí do oči . Ona začala lapat po dechu , Elijah mě chytl za rameno ale já jsem ho odstrčil a koukal jsem se na Caroline .
" Ještě jednou se mě dotkneš a zabiju tě "
Říkal jsem potichu a rty jsem se skoro dotýkal těch jejich tak blízko jsem u ní byl . Pustil jsem ji a ona spadla na zem , upravil jsem si kabát a šel jsem dolů a Elijah šel za mnou .
Když jsem došel domů vzteky jsem kopnul do stolu a otočil jsem se ke dveřím kde stála Lia . Zarazil jsem se a ona se koukla na ten stůl a pak na mě .
" Našel jsem Caroline "
" A Kola ?"
" Ne toho ne "
" Kde byla Caroline .
" V posteli s Damonem "
Řekl Elijah a posadil se na gauč , Lia se na mě podívala a pak se koukla na Elijaha .
Neštvalo mě že spí s Damonem , štvalo mě že jsem nenašel Kola už to byli dva dni a on nikde nebyl .
" To tě tak naštvalo že jsi ji viděl s Damonem ?"
Zeptala se mě Lia , zavrtěl jsem hlavou a šel jsem k ni chytl jsem její tváře do svých rukou a zavrtěl jsem hlavou .
" Neblázni , jistě že ne ! Jen mám strach o Kola "
Políbil jsem ji na čelo ,když takhle naposledy Kol odešel bylo po něm několik mrtvých .
Večer jsme seděli v baru s tím že by tam mohl Kol přijít . Lia šla ven zkus mu zavolat napil jsem se Whisky a koukl jsem k baru kde seděl Stefan zvedl jsem se a šel jsem za ním .
......Lia ....
Zkoušela jsme se mu dovolat ale telefon mi nebral .
" Sakra Kola !"
Řekla jsem si pro sebe a zkoušela jsem to znova .
" Myslím že Kol má telefon vypnutý "
Rychle jsem se otočila a koukala jsem se na Kola .
" Ty pitomče "
Zasmála jsem se a a on mě obejmul .
Obejmula jsem ho taky a pak jsem ho pustila ." Kde jsi byl ? Všichni jsme se tak strašně báli "
" Musel jsem odejít , tak šíleně jsem chtěl Damona zabit je to idiot "
" Co se stalo ?"
Kol se koukl do země a pak na mě .
" Když jsi odešla s Klausem měl debilní připomínky na mě a pak mluvil o tobě jak o nějaké největší špíně . Já nesnesu když o tobě tam mluví Lio "
Koukala jsem se na Kola a chytla jsem ho za paže , tenhle vztek jsem viděla už několikrát u Klause .
" To nic ano! Je to idiot Kole tohle víme všichni "
Kol mě rukou chytl za tvář a koukal se na mě .
" Nesnesu když o tobě takhle někdo mluví "
Koukala jsem se na něho a věděla jsem že má Kol problém a ten problém jsem byla já , tohle nebylo kamarádství aspoň tedy z jeho strany . Usmála jsem se a chytla jsem ho za tu ruku .
" V pořádku ano , pojď všichni jsou jak na trní "
Vedla jsem ho do toho baru , Rebekah rychle vstala a Kola obejmula to samé Hayley a Elijah . Podívala jsem se k baru na Klause , ten se na mě otočil a usmál se . Poplácal Stefana po rameni a šel za mnou a Kolem , obejmul Kola taky a pak mě vzal stranou .
" Proč jsi mluvil se Stefanem ? "
" Mluvil jsem sním o Caroline "
" Caroline ti leží hodně v žaludku mám pravdu ?!"
Koukala jsem se na něho a on zavrtěl hlavou .
" Podívej se když ji nezabiješ ty tak já "
Cítila jsem opět ten vztek který se mi lil do celého těla koukla jsem si na ruce a začali mi na nich vylézat černé žili .
" Lio uklidni se "
" Neříkej mi co mám dělat !"
Zvýšila jsem hlas a v baru praskli světla , lekla jsem se a koukla jsem kolem a lidi kolem nás nechápali co se děje . Moje ruce byli opět normální , koukla jsem se na Klause a ten se díval na mě .
"Řekla jsi že jí zabiješ ?"
" To ne já ale to ve mě "
Koukala jsem se na něho a polkla jsem , potřebovala jsem Silase ale ten byl bůh ví kde . Ten jediný věděl jak tohle zlo ve mě zkrotit bylo to jeho zlé já ne moje .
Co myslíte žárlí Klaus na Caroline ? A je vážně Kol zamilovaný do Lii ?
Jinak pro dnešek je to všechno 🙋🏻♀️👑Děkuji moc všem👑😍
ČTEŠ
Darkness
VampireLie bylo osmnáct let když nastoupila do školy do Evropy , studovala pět let v České Republice a další tři roky v Anglii . Když se vrátila zpět do svého rodného města díky její sestře Caroline která se měla v dávat za muže jménem Klause Mikaelson...