Část dvacátá šestá

487 30 0
                                    

Nechtěla jsem aby šel za Caroline, seděla jsem večer na posteli a koukala jsem se jak se obléká .

" Budeš tam přece taky "

Řekl mi Klaus , protočila jsem oči .

" Věříš mi ?"

Řekl mi a podíval se na mě , nadechla jsem se a mlčela jsem .

" Vážně ? Teď jsi měla říct ano "

" Ano "

Ukázal na mě prsten a šel ke mě .

" Teď lžeš "

Usmála jsem se , on mi přiložil ruce na ramena a položil mě na tu postel vylezl si na mě a podpíral se rukama u mé hlavy .

" Nikdy bych neudělal nic co by ti ublížilo "

Usmála jsem se a podepřela jsem se o lokty , on se mi podíval na rty a políbil mě , dal si moje nohy kolem svého pasu a stal s námi z té postele . Usmála jsem se a měla jsem ruce kolem jeho krku políbila jsem ho na rty a on mě postavil na zem .

" Tak jdeme , hlavně nedělej nic co by prozradilo že jsi naživu "

" Dobře "

Řekla jsem mu a šli jsme dolů kde už stál Kol a Elijah , chytla jsem Kola za ruku a on se usmál .

" Jdeme ?"

Řekl mi , kývla jsem hlavou že ano Klaus mě pohladil po tváři a vyrazil jako první .

" Kole drž se hlavně plánu "

Řekl mu Elijah Kol jen kývl hlavou a odešli jsme spolu . Když jsme došli k té restauraci vzali jsme to zadním vchodem přes kuchyň Kol ovlivnil lidi tam a  poslouchali Caroline a Klause . Koukla jsem se na ně a polkla jsem .

Měla na sobě černé šaty a ty měli výstřih skoro až ke kolenům , Klaus ji polichotil a já protočila oči

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Měla na sobě černé šaty a ty měli výstřih skoro až ke kolenům , Klaus ji polichotil a já protočila oči .
Kol mi říkal co si povídají .

" Zeptal se jí jestli zná chlapa jménem Alexandr , ona řekla že ano je to prý tvůj otec . Každá máte jiného tátu ale když jsi se narodila on odešel . Není to prý člověk "

Kol se na mě podíval a já koukla na něho .

" Jak není člověk ?"

" Nevím "

Řekl mi Kol , nechápala jsem to když nebyl člověk tak co tedy byl.

" Říká ti něco jméno Silas ? "

Řekl mi Kol , koukla jsem se na něho a zavrtěla jsem hlavou . Koukla jsem se na Klause , tohle nebylo dobré chytl Caroline pod krkem , rychle jsem koukla na Kola a on mezi ně vkročil a chytl Klause .

.......Klaus ......

" Ty hnusná lhářko vážně budeš vytahovat Silase jen abys dostala co chceš !"

Křikl jsem na Caroline .

" Mluvím pravdu ! Moje matka nemohla mít další děti a tak přišel on , dal jí to po čem toužila dal jí Liu řekl ale že až se Lia narodí přijde jsi pro ni ale nepřišel . "

Chytl jsem se za hlavu a koukal jsem na Caroline , Kol mě držel za rameno a polknul .

" Přece ji nebudeš věřit Klausi ! Lže !"

Řekl mi Kol , kývl jsem hlavou a koukal jsem na Caroline .

" Běž nebo ti ublížím !"

" Klausi "

" Běž !!!"

Křikl jsem , ona si vzala kabát a šla pryč . Koukl jsem se směrem ke kuchyni a Lia přišla do restaurace , nadechl jsem se a šel jsem za ní .

" Pojď jsem "

Rychle jsem jí obejmul a políbil do vlasů .

" Kdo je Silas ? "

Řekla mi , podíval jsem se na Kola a on jen zavrtěl hlavou ať nic neříkám .

" Freya se ti musí podívat do hlavy Lio , musíme to udělat . Tak se všechno dozvíš a jediné tak zjistíme jestli Caroline lže "

Koukal jsem se na Liu , jestli je Silas opravdu její otec a Caroline nelhala do New Orleans se žene zlo o kterém jsem říkal Elijahovi .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat