Část devátá

619 38 1
                                    

Pomáhala jsem Hayley v zátoce ano v té zátoce o které Klaus tolik mluvil , byla jsem tam s malými dětmi a hlídala jsem je . Byli jak z divokých vajec , musela jsem se smát .

" Tak jo vy vlčata "

Koukala jsem se na ty malé caparty a dala jsem si vlasy do drdolu , oni se na mě dívali a smáli se .

" Připravit ! "

Rychle jsem běžela .

" Teď !!"

Smála jsem se a oni začali utíkat zamnou , rychle jsme se zastavila stála kousek od nad Caroline . Narovnala jsem se a děti se schovali za mě .

" Je to upír "

Řeklo jedno z děti .

" Jo ja vím "

Šeptla jsem , koukla jsem se na ně a usmála jsem se .

" Honem bude vás hledat Hayley "

Oni rychle běželi zpátky , Caroline šla za mnou .

" Vzal tě do zátoky , tak to už musí být vážné"

Řekla mi , polkla jsem a pak jsem se pousmála .

" Co tady děláš ?!"

" Přijela jsem si jen pro svoje věci , pak zas odjedu "

Řekla mi , kývla jsem hlavou a koukla jsem do země , Caroline mě obešla a narazila do mě ramenem . Chytla jsem se za rameno a ona se otočila .

" Snad to nebolelo ?"

" Nechtěla jsi jít "

Ona se mi podívala na na zápěstí a chytla mě za nej , natáhla mi ruku k sobě .

" On s tebe pije ?!"

Zvýšila na mě hlas , cukla jsem s tou rukou a schovala jsem si jí za zadá .

" Ne !"

Obešla jsem jí a šla jsem pryč , Hayley mezi tím už stála u mě a koukala se na Caroline .

" Pojď , už jsem volala Klausovi "

Chytla mě za ruku a vedla mě pryč .

......... Klaus .......

Bože tohle je vážně zlí sen , musel jsem všeho hned nechat a jet do zátoky . Lia už na mě s Hayley čekali a naše naštvaná Caroline taky .

" Caroline věci máš u mě doma a ne tady "

" Vzal jsi jí do zátoky , koukám že tohle je vážné"

" Vzala jsem ji sem já ne Klaus, je rodina !"

Řekla ji Hayley a pozvedla obočí ,Caroline se ušklíbla a koukla se na mě .

" Věci ti nechám dovést do hotelu Caroline "

Řekl jsem , Caroline se usmála a stoupla si předeme , nadechl jsem se a koukal jsem se na ni .

" Řekni Klausi jak tě mohla tak ohromit zrovna tebe , proč už jsi jí dávno nezlomil vaz "

Koukal jsem se na Caroline a slyšel jsem jak Lie bije srdce . Nadechl jsem se a chytl jsem Caroline pod krkem , koukal jsem se jí do oči a ona lapala po dechu . Cítil jsme jak mě Lia chytla za paži .

" Klausi ! Ne !"

Pustil jsem jí a otočil jsem se na Liu , chytl jsem ji kolem pasu a vedl jsem jí pryč .

" Dobrý ? "

Zeptala se mě , kývl jsem hlavou a vedl jsem jí k autu .

.........Lia ........

Nasedla jsem do auta a je-li jsme , koukala jsem na Klause tiskl volant a jel síleně rychle .

" Zastav !"

Koukala jsem na něho ale on jen dál .

" Klausi zastav! "

On šlápl na brzdu a auto se prudce zastavilo , odpoutala jsem se a chytla jsem jeho obličej a otočila ho na sebe .

" Dobrý ano ? Je to čůza , nemůže tě vyprovokovat to ona chce "

On se mi koukal do oči a mlčel , chytl mě za boky a rychle mě posadil na sebe obkročmo , nadechla jsem se a koukala jsem se na něho . Dal mi vlasy na bok a zakousl se mi do krku zapřela jsem se rukou o strop auta a druhou rukou o sedačku . On se odtáhnul a z koutku rtu mu tekla moje krev .

" Ne nepřestávej !"

Řekla jsem mu on se na mě díval a zakousl se znova ale teď na druhou stranu krku , jestli to byla jediná možnost jak se mohl uklidnit byla jsem ochotná tohle dělat . Rukou mi zajel do vlasů a natiskl mě víc na sebe .

Když se uklidnil odtáhnul se od mého krku a koukal se na mě .

" Jsi blázen "

" Jo "

Zrychleně jsem dýchala a bylo mi na omdlení , on se kousl do zápěstí a kývl na mě .

" Ne , to bude dobrý "

" Lio "

" Ne , jen mě odvez domů "

Usmála jsem se a políbila jsem ho na rty , on mě opatrně posadil na sedadlo spolujezdce , já jsem si opřela hlavu o opěradlo a koukala jsem na něho .

" Miluju tě "

On se na mě podíval a pohladil mě po tváři .

" A to mě miluješ tak moc že si necháš radši ublížit než abych ublížil někomu jinému ? Vím proč jsi to udělala "

" Mě bys neublížil"

Zavřela jsem oči , on mě políbil na čelo . Usmála jsem se a koukla jsem se na něho . Byla jsem unavená a všechno se semnou motalo .

" Ne tobě bych neublížil "

" Tak vidíš "

Řekla jsem potichu a usnula jsem , jestli tohle byla možnost aby neubližoval jiným byla jsem ochotná tohle podstoupit . I když byla Caroline čůza byla to moje sestra a nemohl jí ublížit a mě to nevadilo když pil mojí krev , pokaždé jsem se mu dostala do hlavy nevím jak ale viděla jsem věci které se mu honili hlavou a věděla jsem že mě by neublížil měl to pod kontrolou a já mu věřila .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat