Část dvacátá pátá

568 29 0
                                    

Když se Lia probudila v poledne já, Elijah a Kol jsme seděli dole v jídelně ,Rebekah a Hayley byli s dětmi .

" Dobře poledne "

Řekl jsem , vstal jsem a dal jsem Lie pusu do vlasů . Ona se usmála a koukla se kolem .

" Co se tady dělo ?"

Pousmál jsem se a pozvedl jsem obočí .

" Jak to říct , prohnali se nám tady malý vlci "

" Co ?"

Zasmál jsem se a koukl jsem na Kola .

" Mohl bys ?"

" Ne já se nenechám pokousat od těch malých štěňat "

Řekl mi Kol a zavrtěl hlavou pak protočil oči .

" Fajn ale jestli mi něco udělají pak udělám něco já tobě "

Řekl mi opět Kol , protočil jsem oči a zasmál jsem se . Kol byl vzápětí u Lii a chytl jí za paže .

" Co to děláš ?!"

Řekla mu , on se usmál a natiskl jí na zeď . Jeho oči měli černou barvu zavrčel a podíval se za sebe . Slyšel jsem Rebekah jak nadávala , otevřela dveře a z pokoje vyběhli dva malý vlci . Usmál jsem se a koukal jsem se na Kola .

" Běž !!"

Zvýšil jsem hlas a Kol skočil nahoru na balkon , Lia polkla a koukala se na Hope a Clarke .
Usmál jsem se a koukl jsem na Elijaha ten se taky usmál a poplácal mě po zádech .

" A to ti přijde jako směšné ?!!"

Zvýšila na mě hlas Lia , zarazil jsem se a koukal jsem se na ni , posadil jsem se ke stolu .

" Jsou s tebou chvíli a udělají tohle "

Koukal jsem se na ni , protočil jsem oči a vzal jsem si sklenku s krví .

Koukal jsem se na ni , protočil jsem oči a vzal jsem si sklenku s krví

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Děti se proměnili na zpět , Lia je vzala a šla nahoru .

" A ty , myslela jsem že máš víc rozumu !"

Řekla a podívala se na Kola , ten se nadechl a koukl se na mě .

" Díky bratře "

Pozvednul jsem tu skleničku a napil jsem se , odpoledne jsme šli s Elijahem so města .

" Tak že jsi všichni mysli že je Lia mrtvá "

Řekl Elijah , podíval jsem se na něho .

" Ano ale větší starost mi děla že vědí o dětech "

" Nic se jim nestane sám si viděl co umí "

" Já vím ale co když přijde někdo a nebo dokonce něco silnější než jsme my a oni ? Sám víš že máme dost nepřátel. Musím také zjistit kdo je Alexandr , mluvila o něm Lii matka když byla v dočasně mrtvá . Tenkrát na mě Caroline křičela ať se zeptám Lii kdo je její otec ale ona si to nepamatuje a v jejich vzpomínkách taky nic není "

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat