Část osmnáct

563 38 2
                                    

Seděla jsem v koupelně v hotelovém pokoji a koukala jsem se před sebe . To byla jediná možnost jak jsem mohla být chvíli bez Hayley , dala jsem si nohy k hrudi a opřela jsem si bradu o kolena . Hlavou se mi honilo co mi říkala Caroline a pak co asi děla Klaus a jestli je v pořádku . Pootevřeli se dveře a nakoukla dovnitř Hayley .

" Lio "

Řekla mi a vešla dovnitř , posadila se vedle mě a já jsem si opřela hlavu o její rameno .

" Všechno bude zas v pořádku "

Řekla mi a usmála se .

" Pojď donesla jsem snídani , musíš se najíst než zas pojedeme ."

" Kam pojedeme ?Už jsou to tři měsíce a my pořad někam jezdíme "

" Musíme být pořad v pohybu a taky na to že jsou to tři měsíce tvoje břicho nějak moc neroste a víš proč neroste ? Málo jíš tak pojď "

Usmála jsem se a zavrtěla jsem hlavou .

" Jo to bude tím Hayley "

" Klaus si bude myslet že se o vás nestarám "

Odpověděla Hayley a zvedla se , podala mi ruku chytla jsem se ji a vstala jsem taky. Možná měla pravdu málo jsem jedla ale to dítě nechtělo normální jídlo . Hayley se řízla do ruky a nechala svojí krev nakapat do skleničky a podala mi jí , napila jsem se a rychle jsem běžela na záchod .

" On nechce tvojí krev "

Řekla jsem a utírala jsem si pusu .

" Kde Klaus bral krev když to malé jí chtělo ?"

" Dával mi svojí krev "

" Chce jeho krev "

Řekla Hayley , kývla jsem hlavou a napila jsem se džusu .Nikdy jsem nevěřila že tohle budu brát jako úplně normální věc " Dobrý den moje dítě mě nutí pít krev "

Hayley nám zabalila věci a opět jsme šli , prošli jsme do podzemní garáže kde jsme měli auto . Hayley se zastavila a dala si ukazováček na rty a koukala se na mě .

" Běž "

Šeptla Hayley koukla jsem se kolem .

" Běž Lio !!"

Křikla , rychle jsem se otočila a běžela jsem pryč .

..... Hayley ...

Otočila jsem se když Lia utekla a přede mnou stálo šest upírů . Pousmála jsem se a sundala jsem si kabát co jsem měla a zašla jsem za svoje auto ani jeden z nich nechápal co dělám . Když jsem vylezla už jsem nebyla Hayley ale vlk co ve mě byl . Nikdo z nich neměl šanci ,když jsem se proměnila zpět stála jsem tam nahá a koukla jsem se kolem .

" Řekni kde je ta malá čubka a všechno tohle skončí!!"

Zavrtěla jsem hlavou .

" Ne , jí nikdy nenajdete "

Nevím co se to najednou dělo ale upíři kolem mě začali padat na zem , koukla jsem se na jejich tělo a jejich srdce leželi vedle nich . Nadechla jsem se a usmála , přes ramena mi dal někdo kabát když jsem nosem nasála jeho vůni bylo mi jasné kdo to je . Tuhle vůni bych poznala i na dálku , rychle jsem se otočila a stál za mnou Elijah .

" Elijahu "

Skočila jsem mu kolem krku a políbila jsem ho , kabát co jsem měla na sobě spadl na zem a on mě k sobě přitiskl .

" Jsi v pořádku ?"

" Ano nic mi není "

Najednou jsem si uvědomila že ale nevím kde je Lia .

" Lia ! Musím jí najít "

Elijah se na mě podíval , sebral ze země svůj kabát a pomohl mi ho na sebe obléct .

" Tak moc jsi mi chyběl "

Usmála jsem se a pohladila jsem ho po tváři , Elijah mě políbil do dlaně a museli jsme najít Liu . Rozdělili jsme se Elijah šel na pravo  té garáže a já na levo . Zastavila jsem se a slyšela jsem vrčení , polkla jsem a koukla jsem na zem , táhla se poté zemi krvavá stopa která mizela za auto .

" Pane bože "

Chytla jsem se dlaní za ústa a šla jsem pomalu k tomu autu , když jsem došla za to auto nadechla jsem se .

" Lio "

Ona klečela na zemi a měla ústa a oblečení od krve , utřela si pusu a otočila hlavu ke mě . Když jsem viděla její oči udělala jsem krok dozadu .

 Když jsem viděla její oči udělala jsem krok dozadu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Tohle nebyli oči vlka a ani hybrida .

" Lio slyšíš mě ?"

Ona otočila zpět hlavu k tomu tělu , chtěla jsem na ni sáhnout ale chytl mě za ruku Klaus , Elijah mě chytl kolem pasu a přitáhl mě k sobě .

......Klaus .....

" To děla to dítě "

Řekl jsem , když Lia slyšela můj hlas pustila to tělo a otočila se ke mě . Stoupla si a vzápětí stála u mě , kousl jsem se do zápěstí a ona se ho hned chytla a začala ze mě pít , přitáhl jsem si jí k sobě a cítil jsem jak se její tělo uvolnilo . Chytl jsem ji do náruče a ona přestala pít a usnula .

Otočil jsem se na Elijaha a na Hayley .

" Chce jen tvoji krev "

Řekla mi Hayley , kývl jsem hlavou .

" Já vím "

" Je neuvěřitelné jako to malé stvoření má už teď sílu "

Řekl mi Elijah a zavrtěl hlavou .

Koukal jsem se na něho a nevěděl jsem co mám čekat , už teď si to dítě dokázalo vzít co chce . Umělo se dostat na povrch přes Liu a ta byla nekontrolovatelná . Jediné co jsem ale věděl bylo že Lie a malému se nic nestane měla v sobě malého bojovníka .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat