Část čtýřicátá

413 23 0
                                    

Seděla jsem v kavárně a čekala jsem na Klause , napila jsem se kávy a posadil se ke mě Damon . Lekla jsem se koukla jsem kolem a pak na něho .

" Copak tak sama? Takhle po ránu "

Usmál se na mě a ukázal na číšníci .

" Dám si taky kafe díky prdelko "

Usmál se na tu číšníci a pak se podíval na mě , polkla jsem a usmála jsem se .

" On si nic nedá! Je na odchodu "

Koukla jsem na tu číšníci a ta byla v rozpacích .

" Pročpak přijde původní upír a nebo taťka Silas "

Přestal se usmívat a koukal se na mě , nadechla jsem se a nevěděla jsem co mám dělat. Koukla jsem se za něho a to už do kavárny přišel Klaus , usmála jsem se .

" Řekla bych že původní "

Damon se otočil na Klause a pak opět na mě , chytl mě za ruku a koukal se mi do oči .

" Nejsem blbej jasné ! Dobře poznám Silase od Stefana "

Vyškubla jsem se mu a Klaus ho chytl za bundu zezadu , rychle jsem vstala a Klaus ho odstrčil .

" Klausi !"

Zavrtěla jsem hlavou , Klaus mě chytl rukou kolem pasu a šli jsme pryč .

" Co chtěl ?!"

Řekl vztekle a koukl se na mě .

" Jen mi říkal že pozná Silase od Stefana ."

" To jim musela říct Caroline "

Mlčela jsem , Damona jsem se vážně bála nepřijít tam Klaus nevím co bych dělala .

Když jsme došli domů Klaus všem říkal co se stalo v té kavárně , koukala jsem se na Silase a ten se jen usmál .

" Prosím tě nic nepozná je to idiot "

" A co když ano ? Co když ti ublíží ?"

Viděla jsem Damona jak se na mě koukal a začínala jsem mít vážně strach .

" Nikomu se nic nestane jasné "

Řekl Silas a usmál se , kývla jsem hlavou nechtěla jsem se sním hádat .

Přiběhla Rebekah a v ruce měla snad milion pozvánek .

"Všechno odeslané ještě pošlu tyhle a můžeme vše chystat "

" Co chystat ?"

Zeptala jsem se .

" Bál pokaždé když jsme tady to tak děláme "

" Bomba tady jde o život a my budeme mít bál "

Klaus se zasmál a protočil oči .

" Je to součást plánu "

" Vážně?Lodičky a plesové šaty je součást  plánu "

Koukala jsem se na něho a on kývnul hlavou.

" Nechápu vaši rodinu "

Otočila jsem se a šla jsem nahoru , jsme tady a já nechala děti v New Orleans , teď ještě nějaký bál jen aby každý věděl že jsou vážně tady . Vlezla jsem do pokoje a práskla jsem dveřmi .

Nechtěla jsem se s nimi bavit zavolala jsem Freye a ona mi ukázala děti přes video hovor . Tak moc se mi stýskalo . Když jsem domluvila s Freyou lehla jsem si do postele a koukala jsem do stropu . Caroline chtěla jen to abych trpěla a trpěl i Klaus.
Začal mi zvonit telefon , volalo mi neznáme číslo , zvedla jsme to .

" Haló ?"

" Lio jsi to ty ?"

Můj bože to snad ne .

" Stefane ? Kde jsi vzal tohle číslo ?"

" Ve tvém telefonu , jsem rychlí "

Zasmál se , posadila jsem se . Do pokoje přišel Klaus a já jsem si dala ukazováček přes rty ať mlčí .
On se posadil ke mě a poslouchal .

" Co potřebuješ? Když už mi voláš "

" Nešla bys do Grillu ? Měli bychom si promluvit co se tyče Caroline , ber to jako rande "

Zasmála jsem se a Klaus se na mě podíval tím jeho pohledem jestli to myslím vážně .

" Dobře zavolám ti ještě "

" Dobře "

Zavěsila jsem a Klaus mi vzal ten telefon .

" Hej co je?"

" Vážně? "

" Chce mluvit o Caroline , co jsem měla říct ?"

" Že ne ! Děkuji !"

Koukala jsem se na něho a on zavrtěl hlavou .

" Ty žárlíš ?"

" A ty se jak koukám dobře bavíš "

" Jo , ale aspoň něco dělám a neuspořádám báli a jiné blbosti !"

Klaus se zvedl a šel ke dveřím , protočila jsem oči .

" Promiň , já jen stýská se mi po dětech a mám strach . Radši sním půjdu do baru než nic nedělat "

On se otočil a šel zas ke mě , posadil se na postel vedle mě .

" Volala jsi Freye ?"

" Ano , přes video hovor "

Řekla jsem , Klaus se usmál a koukl se kolem . Vlezla jsem si mu do klína a obejmula jsem ho . On se zasmál a obejmul mě taky .

" Ještě žárlíš ?"

" Pořád"

Řekl rychle , zasmála jsem se a posadila jsem se na něho obkročmo , on pozvedl obočí a zapřel se rukama o postel , rozepla jsem mu košili a políbila jsem ho na hrudník , on se na mě díval a jen se usmál . Začala jsem ho líbat na krk a on mě chytl za boky .

" Klausi ? Můžeš dolů je to důležité "

Řekla Rebekah za dveřmi , slezla jsem z něho a on se na mě podíval .

" Už víš proč jsem je chtěl všechny zabit , mám k tomu hodně důvodů "

Řekl mi , zasmála jsem se on se postavil a zapnul si tu košili . Šla jsem sním dolů Klaus se zastavil na schodišti a chytl mě za ruku .

" Co tady děláš ?!"

Řekl Klaus a koukal se dolů na Marcela .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat