Část třicátá

488 30 0
                                    

" Tak že máte dvě děti ? Holčičku a chlapečka "

Zeptal jsem se Lii , ta kývla hlavou a koukala se na mě .

" Proč jsi tady ?"

" Říkal jsem tvé matce že jsi pro tebe přijdu "

" Ale ale to jsi říkal před dvaceti sedmi lety !"

" Opozdil jsem se, když se mě před několika lety zbavili měl jsem v hlavě jen to jak se dostanu z pět "

" Báječné "

Řekla mi Lia ironicky , usmál jsem se .

" Dal jsem do tebe jen to špatné ze mě "

" To je dobré vědět akorát nejsem jako ty "

Napil jsem se Whisky a koukal jsem na Liu .

" Ne nechápu jak je to možné, nejsi ani čarodějka ani upír, při porodu jsi neumřela "

" Měla jsem jen štěstí "

" Ne Lio tohle nebylo štěstí "

" Co se stalo mezi tebou a Klausem ?"

Zasmál jsem se a objednal jsem další láhev Whisky , tomhle rozhovor bude na dlouho ..

......Klaus .......

Čekal jsem na Liu a seděl jsem na zemi u děti kteří spali v dětských postýlkách . Začalo se rozednívat přišla ke me Rebekah a poslala mě dolů , nalil jsem si Whisky a napil jsem se . Koukl jsem se na telefon ale žádná zpráva od Lii nic nepřišlo , slyšel jsem bránu jak se otevřela rychle jsem šel na nádvoří a Lia se na mě usmála .

" Jsi tady "

Šel jsem rychle k ní a obejmul jsem jí .

" Mrzí mě co jsem ti všechno řekl , jsem idiot "

" To nic "

Pustila mě a koukala se na mě .

" Silas mi všechno řekl co se tenkrát stalo . Ale jedna pozitiva tady je , nejsem jako on  taky to nechápe a to jsem myslela že mi řekne jak je možné že jsem ještě tady a neumřela jsem když se narodili děti . Jejich krev mě totiž nedostala zpátky jsem ,byla bych upír . To nejsem huraaaa "

Řekla Lia a měla oči plné slz , rychle jsem ji obejmul .

" Klausi co se to děje "

Začala brečet , nedokázal jsem jí na to odpovědět sám jsem totiž nevěděl jak je tohle všechno možné .

" Ale jedno plus to má "

Řekla mi Lia , usmál jsem se a koukal jsem se na ni .

" Jaké ?"

" Nejsi nejstarší "

" Lio "

Zasmál jsem se a ona opět brečela , držel jsem jí u sebe a políbil jsem jí do vlasů .

" Přijdeme na to všechno přísahám, běž jsi odpočinout "

Usmál jsem se a ona ke mě natáhla ruku .

" Máš něco co je moje "

Řekla mi , usmál jsem se a vyndal jsem z kapsy řetízek co jsem ji tenkrát dal ,vlasy jsem ji dal na stranu a zapnul jsme ji ho .

......Silas .......

Nelíbilo se mi že zrovna ona má něco s původním upírem . Ale když jsem viděl jak se na něho divá a on jak se divá na ni . Viděl jsem sebe a Amaru jak jsme se my dívali na sebe , měl jsem ho tenkrát zabit . Zasmál jsem se sám sobě , ještě než jsem odešel šel jsem se podívat na děti o kterých mluvila Lia .

" Santen"

Řekl jsem a Rebekah která seděla na křesle usnula .

" Pche upíři "

Řekl jsme si pro sebe a koukal jsem se na ty dva a oni se koukali na mě .

" Hm mohl bych vás zabit , víte to ?"

Oni se na mě dívali a oba dva se začali smát , usmál jsem se a zavrtěl jsem hlavou .

" Ne ona ale vy dva máte tu moc "

Řekl jsem , vytáhl jsem malý kapesní nožík a řízl jsem se do prstu . Každému jsem kápl mojí  kapku krve do úst a usmál jsem se .

" Přijde den kdy vy dva ovládnete celý svět "

Když jsem slyšel Liu a Klause rychle jsem zmizel ..

.......Klaus ....

Koukl jsem se na Rebekah která spala , zavrtěl jsem hlavou a vzal jsem si děti a šli jsme s nimi do pokoje . Jestli Lia neměla v sobě jeho moc tak kdo tedy , děti na to byli ještě malé a zlo jménem Sales byl tady .

Koukal jsem se na Liu a usmál jsem se , políbil jsem jí do vlasů a pak jsem koukal na ty dva životy co se usmívali . Byl čas abych řekl že je Lia naživu a všem ukázal svoje dvě děti které byli pro ostatní hrozba .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat