Hodina byla pryč a já zabil posledního člověka , koukl jsem se na Silase a byl jsem celý od krve a on taky .
" Bonnie můžeš "
Řekl Silas a ona šla k němu , posadil jí na židli a vyndal dýku .
" Ne !!"
Řekla Caroline , rychle jsme se oba dva otočili .
" Kde je Lia ?!"
Řekl jsem , koukl jsem se kolem ale nikde jsem ji neviděl .
" Dejte mi Bonnie a já vám dám Liu "
Řekla Caroline , Silas kývl hlavou a Bonnie běžela za Caroline.
" Kde je Lia ?!"
Řekl Silas , Caroline se usmála v tom okamžiku tam byl Marcel vzal Bonnie a byl sní pryč .
" Kde je Lia ? !"
Křikl jsem na Caroline , ta se na mě podívala a pak se koukla na Silase .
" Pryč "
" Jak pryč ?!"
Řekl Silas a oba dva jsme koukali na Caroline .
" Dobře jsem věděla jak miluješ tu její lidskou stránku , to její pitomé srdce jak tluče a ty sis byl jistý že žije . No lidská stránka je pryč "
Řekla mi Caroline a usmála se , chtěl jsem jí praštit ale Silas mě chytl a koukl se na mě .
" Nemůže jí zabit "
Řekl ji .
" Co ? "
Silas se usmál a koukl se na Caroline .
" Ona nemůže umřít , nemůžeš zabit něco co není lidské . Tvoje matka byla jen nádoba , dala Lie lidskost, dala jí lítost , pokoru , naučila jí milovat a uctívat ale to co je , je část mě . Lia nemůže zemřít můžeš jí zabíjet pořád dokola ale ona se vrátí . Srdce bude bít , krev poteče ze žil . "
Koukal jsem se na Silase a pak na Caroline .
" To není možné !"
Křikla Caroline a koukala se na něho .
" Ona nikdy nebude jako ty Caroline a nebo jako já . Její děti v sobě mají kus mě , Klause a jí . A až dostanou celý svět ,najdou tě a to ti přísahám Caroline "
Caroline se koukla kolem a pak na mě .
" Klausi !"
" Kde je Lia Caroline ?!"
" V .. V továrně "
Řekla mi , koukl jsem se na Silase a ten kývl hlavou . Musel jsem jí najít a ujistit se že je v pořádku .
Když jsem doběhl do té továrny , Lia ležela na zemi rychle jsem k ní doběhl a vzal jsem jí do náruče ..
......Caroline ....
Koukala jsem se na Silase když Klaus odešel a usmála jsem se .
" No umřít nemůže ale zapomenout ano , mám pravdu ?!"
Silas se na mě podíval a pozvedl obočí .
" Jak zapomenout ?!"
" Na všechny a na všechno "
" Cos udělala ?!"
Usmála jsem se a koukala jsem se na něho .
" Vážně si myslíte že jsem tak hloupá ?! Když jsi pustil Bonnie Marcel jí vzal za Liou . Já měla za úkol zabavit vás . Mezi tím co jsme byli tady Bonnie ji vymazala paměť ! Neví kdo je Klaus , celá jeho rodina a ani si nebude pamatovat tebe !"
Silas se nadechl a koukal se na mě .
" A co se tyče děti na ty zapomněla úplně ! Nebude mít to co nemůžu mít já !!"
Křikla jsem na něho , on se posadil na židli a koukal se na mě .
" Ne vrátím ji všechno co jsi ji vymazala "
" To těžko , hodně štěstí Silasi !"
Řekla jsem mu a byla jsem rychle pryč .
........Klaus ......
" Lio ? "
Nesl jsem jí ven a ona otevřela oči a koukala se na mě .
" Pane bože ! Kde to jsem ?!"
Koukla se na mě a pak kolem , pomalu jsem jí postavil na zem .
" Kdo jsi ? Kde to jsem?!"
Začala panikařit , koukal jsem se na ni a nechápal jsem co se děje .
" Lio to jsme já Klaus !"
" Klaus ?! Jaký Klaus ! Byla jsem v Evropě ! Kde to jsem ?! "
Strčila do mě otočila se a utíkala pryč , byl jsem ale hned u ní a ona do mě narazila .
" Pane bože ! Byl jsi ... A teď ..."
" Lio !"
Koukal jsem se na ni a v tom mě někdo chytl za rameno otočil jsem se byl to Silas .
" Nepamatuje si tě "
Řekl mi a pak mi řekl všechno co mu řekla Caroline . Opět jsem se podíval na Liu a ona se koukala na mě a na Silase . Ten si k ní stoupnul a zadíval se jí do oči .
" Klid ano "
Ruku jí přiložil na tvář a ona omdlela , rychle jsem jí chytl do náruče a koukl jsem se na Silase .
" Nepamatuje jsi nic , kdo jsi , kdo je tvá rodina nepamatuje jsi ani na děti "
" To přece .."
" Mrzí mě to Klausi "
Koukal jsem se na Liu , otočil jsem se a šel jsem pryč , Silas šel hned za mnou .
Sice jí Caroline nezabila ale stejně mi jí vzala . Nepamatovala jsi vůbec na nic .
Pro dnešek všechno 👑⚜️
Co myslíte zasloužil si tohle Klaus od Caroline ?
ČTEŠ
Darkness
VampireLie bylo osmnáct let když nastoupila do školy do Evropy , studovala pět let v České Republice a další tři roky v Anglii . Když se vrátila zpět do svého rodného města díky její sestře Caroline která se měla v dávat za muže jménem Klause Mikaelson...