Volal jsem Lie a dětem, pokaždé to zvedla chůva a viděl jsem jen děti . Když jsem chtěl vidět Liu tak mi řekla že není doma .Byla naštvaná věděl jsem to .
" Řeknete jí že večer přijedu , jsem kousek od New Orleans "
" Je teď s panem Kolem nic neříkal že byste měl přijed "
" S kým ?"
" S vašim bratrem pane Mikaelson "
Nadechl jsem se a zavěsil jsem telefon , okamžitě jsem volal Kolovi který mi samozřejmě telefon nevzal .
" Měl jsem ho zabit už když byl doma , měl bych klid "
Stefan který seděl vedle mě se zasmál .
" Třeba je tam jen jako podpora "
" Podpora ? Jasně "
" Neviděl jsi ji půl roku , děti taky vidíš jen přes telefon "
" A co mám dělat ? Říct jí že její otec je idiot a všem dal do hlavy že mám něco s Caroline ? Nebo že Damon je ovlivněny ale nikdo z nás neví proč "
" Možná "
Koukl jsem se na Stefana a protočil jsem oči , ta představa že je doma Kol a je sním Lia mi hnala vztek do žil .
Když jsem večer dojel do New Orleans děti už spali , Stefan si šel vybalit věci do pokoje ve kterém nikdo nebyl a já šel do svého pokoje , otevřel jsem dveře a Lia spala . Pousmál jsem se vešel jsem dovnitř a ty dveře zavřel ,ona se probudila a koukala se na mě .
" Jsi doma "
Řekla mi a posadila se , pousmál jsem se a vysvlékl jsem si kabát .
" Proč jsi mi nebrala telefony ?"
" Nechtěla jsem s tebou mluvit "
Protočil jsem oči a koukal jsem se na ni .
" Lio není ti divná celá tahle situace , Caroline a Damon který je úplně mimo, to že jsi každý mysli že já a Caroline ."
" Zůstal jsi v Mystic Falls a mě a děti jsi nechal samotné tady . No nediv se že jsi každý mysli to své "
" A ty si myslíš co ?"
" Že jsem unavená Klausi , promluvíme si ráno "
Řekla mi , kývl jsem hlavou a šel jsem do sprchy , Osprchoval jsem se a lehl jsem si k ní , ona mi vlezla do náruče a zabořila si obličej do mého krku , políbil jsem jí do vlasů a obejmul jsem jí . Všechno ze mě spadlo když jsem jí tady viděl samotnou .
" Mužů už konečně Kola zabit ?"
Řekl jsem a Lia se na mě podívala .
" Ne! "
" Hm "
Protočil jsem oči a ona zavrtěla hlavou ..
.......Lia .....
Když jsem se ráno probudila slyšela jsem děti a Klause dole , usmála jsem se oblékla jsem se a šla jsem za nimi dolů . Dvojčata seděli u stolu a jedli samé sladkosti které jim Klaus a Stefan dávali .
" Vážně ? "
Řekla jsem a malá Hope ke mě natáhla ruce políbila jsem ji do vlasů a Clarke pohladila po tváři .
" Až zas odejdeš budu mít co napravovat "
" Můžeš jed semnou "
" Ne , tady držím tu svoji negativní stránku pod kontrolou ."
" Kde ji Silas ?"
" Nevím jak jsme přijeli odešel "
Řekla jsem a Klaus pozvedl obočí .
" Proč tak nutně potřeboval aby jsi jela sním když pak stejně odjel ?"
" Já nevím Klausi "
Koukala jsem na něho a pokrčila jsem ramena , Klaus se podíval na Stefana a mlčel .
" Co ?"
Řekla jsem a koukala jsem se na Klause a pak na Stefana .
" Co když tohle všechno měl naplánované jen aby vás dva rozdělil a Klaus se soustředil jen na tebe a né na to co se stane "
Řekl mi Stefan .
" A co by se mělo stát ?"
Zeptala jsem se a Stefan pokrčil ramena .
" Nevím Lio ale znám Silase a jestli něco chystá bude to velké a ublíží to nám všem "
ČTEŠ
Darkness
UpířiLie bylo osmnáct let když nastoupila do školy do Evropy , studovala pět let v České Republice a další tři roky v Anglii . Když se vrátila zpět do svého rodného města díky její sestře Caroline která se měla v dávat za muže jménem Klause Mikaelson...