" Takhle by měli naše rána vypadat každý den "
Řekla mi Lia a seděli jsme spolu ve městě na snídani , usmál jsem se tak rád jsem jí pozoroval byla tak krásná .
" Takhle vypadáš šťastný "
" To není pravda ! Jsem šťastný každé ráno když se probudím vedle tebe . Někdy je to ale náročné , protože nevím jakou budeš mít náladu "
Řekl jsem a Lia pozvedla obočí , snažil jsem se nesmát .
" To lžeš mám pořad dobrou náladu !"
" Pořad ne , někdy jsi jako divoké zvíře co nelze zkrotit "
" Nedělej si srandu jo !"
" To bych si nedovolil "
Zasmál jsem se a Lia se usmála , opřela jsi bradu o ruku a koukala se na mě .
" Miluji když se směješ "
Koukl jsem se do stolu a pak opět na ni , dokázala mě během chvíle dostat do rozpaků u mě to bylo prostě nepochopitelné .
" Vše je pak hezčí "
Usmála se na mě , narovnal jsem se a koukal jsem se na ni .
" Co kdybychom odjeli ?"
Řekl jsem ji , ona se na mě dívala a pousmála se .
" Kam ?"
" Kam budeš chtít "
" Nechám to na tobě "
Řekla mi ,zasmál jsem se a políbil jsem ji na ruku , nadechl jsem se a usmál .
Když jsme se nasnídala , ještě jsme se procházeli po náměstí a pak jsme šli domů . Držel jsem Liu za ruku a ona mi vyprávěla o Evropě , když jsme došli domů byl tam Marcel a další dva upíři .
" Měli jsme se sejít už před hodinou Klausi "
Řekl mi Marcel , koukl jsem se na něho a pak na Liu .
" Ty musíš být Marcel "
Řekla Lia , Marcel se na ni podíval a usmál se .
" A ty Lia "
" Ano , omlouvám se je to moje vina chtěla jsem sním posnídat a zdrželi jsme se "
" Aha , ne to je v pořádku "
Řekl Marcel , pozvedl jsem obočí a koukl jsem se na Liu . Ta se usmála a koukala se na něho , prohlížela si ho a už ho studovala tak jako to děla Camilla .
" Přijdu brzo "
Lia se na mě usmála a kývla hlavou , políbil jsem ji na rty a šel jsem s Marcelem .
" Je hezká "
Řekl Marcel , koukl jsem se na něho "
" No co "
Zasmál se , zavrtěl jsem hlavou a šli jsme do baru .
......Lia.......
Šla jsem nahoru do pokoje , otevřela jsem dveře a v našem pokoji byla Caroline . Vešla jsem dovnitř a zavřela jsem dveře .
" Co tady děláš ?"
Koukala jsem na Caroline , ona si nalila víno a posadila se do křesla .
" Ta scéna včera , to bylo bravurní "
Řekla mi , protočila jsem oči a koukala jsem se na ni .
" Myslí si že jsi chudinka co potřebuje pomoct , kdyby jsi včera nepřišla chybělo tak málo aby mě políbil , když mi dolíval šampaňské byl tak blízko . Myslíš že jsi ho udržíš ? On nechce chudinku z Evropy ale ženu která ho povede "
" A ta žena máš být ty ?"
Zasmála jsem se a Caroline se postavila , šla jsem k ní blíž a koukala jsem se jí do oči .
" Přestaň za ním chodit , nebo mu dovolím aby ti ublížil . To že pořád ještě žiješ je moje zásluha ! "
Koukala jsem se jí do oči a ona polkla , odstoupila jsem od ní a ukázala jsem na dveře , ona se koukla kolem a šla pryč . Když zavřela dveře vydechla jsem a posadila jsem se na postel , zavrtěla jsem hlavou .
Večer jsem seděla na posteli v tureckem sedu , měla jsem u sebe tousty a koukala jsem se na film v notebooku , otevřeli se dveře a přišel Klaus . Usmál se když mě viděl přivřel ty dveře ,koukla jsem na něho .
"Ahoj "
Řekla jsem mu , šel ke mě a vytáhl z kabátu sametovou krabičku .
" Můj bože nemůžu si tě vzít "
" Nechci si tě vzít "
Zasmál se , otevřel jí a byl tam zlatý řetízek .
" Nechceš ? Proč nechceš ?"
Zasmála jsem se , dala jsem si vlasy na bok a on vzal ten řetízek a zapnul mi ho .
" Děkuju "
Usmála jsem se a dala jsem mu pusu na rty .
" Chci aby jsi měla všechno "
" Mám všechno "
Řekla jsem mu chytla jsem ho za ten kabát a přitáhla jsem si ho víc k sobě , on se usmál a ten kabát si sundal . Klekla jsem si k němu , on se na mě díval a pousmál se . Dala jsem ten notebook na stranu , Klaus mi dal vlasy za záda a koukal se na mě , usmála jsem se a přetáhla jsem mu triko přes hlavu . Jeho oči měli nádech jantarové barvy chytl mě za bok rukou a přitáhl si mě k sobě dal mi hlavu na bok a zakousl se mi do krku , zavřela jsem oči a polkla jsem . Hladila jsem ho rukou po zádech a druhou ruku jsem měla v jeho vlasech otevřela jsem oči a koukla jsem ke dveřím , jak byli pootevřené viděla jsem tam Caroline ,pousmála jsem se a Klaus si mě k sobě víc přitiskl . Pak se odtáhnul a jeho oči opět měli svoji modrou barvu , vstala jsem a šla jsem ty dveře zavřít .
" Věděla jsi že se kouká "
Řekl mi Klaus když jsem ty dveře zavřela , otočila jsem se na něho a usmála jsem se .
" Nevím o čem mluvíš "
On byl v zápětí u mě a vysadil mě na sebe .
" Ani lhát neumíš "
Řekl mi , zasmála jsem se a on mě nesl do postele .
Nevěděla jsem že tam bude ale byla jsem ráda že to viděla . Už mě nebavila ta její povýšenost , jako by ona byla ta nejlepší . Klaus už její nebyl a ona si to musela uvědomit .
ČTEŠ
Darkness
VampireLie bylo osmnáct let když nastoupila do školy do Evropy , studovala pět let v České Republice a další tři roky v Anglii . Když se vrátila zpět do svého rodného města díky její sestře Caroline která se měla v dávat za muže jménem Klause Mikaelson...