Část čtyřicátá pátá

412 28 1
                                    

Když Lia odešla nevěděl jsem o tom samozřejmě , seděl jsem v pokoji a čekal jsem na ni ,ona přišla až k ránu zavřela dveře od pokoje a koukala se na mě .

" Udělala jsem něco špatného "

Rychle jsem vstal a koukal jsem se na ni .

" Cos provedla ?"

" Klausi nesmíš se na mě zlobit "

" Cos udělala !!"

Křikl jsem na ni , Lia sebou cukla a koukala se na mě .

.....Lia .....

Začala jsem mu vyprávět co jsem provedla .

Když jsem odešla nevím co mě napadlo ale musela jsem vidět Caroline , jak jsem se přiblížila do domu Salvatore přestala jsem se kontrolovat . V hlavě se mi najednou začali honit tolik způsobu jak jí zabít . Otočila jsem se a za mnou stál Silas položil mi ruku na rameno a já jsem se opět otočila na dům Salvatore .

" Musíš se naučit to kontrolovat "

" Jak ?"

On se usmál a viděli jsme jak Caroline vyšla ven z domu a šla k autu .

" Jen si představ kým bys chtěla teď být , změn realitu dostaň se jí do hlavy . "

Pošeptal mi , koukala jsem na Caroline a místo noci se udělal den .Caroline se rychle otočila a koukla se kolem .

" Kdo je tam ?"

Řekla Caroline , otočila se a přední stál Klaus . Nadechla jsem se , koukla jsem za sebe a Silas už u mě nestál .

.......Silas .....

" Můj bože "

Řekla mi Caroline , usmál jsem se a koukal jsem se na ni . Klausovo tělo teď bylo moje a Caroline vůbec nic nepoznala .

" Ahoj Caroline "

Koukal jsem se na ni a řekl jsem jí že Lia odešla , chtěl jsem si sní hrát a pak jí ublížit jak jsem jen mohl .

Caroline se zastavila a koukala se na mě .

" Proč mi to říkáš Klausi "

" Mám strach že ti ublíží a tohle nedopustím Caroline , chci aby jsi semnou odjela do New Orleans "

Caroline mě obešla a chytla se za hlavu .

" Takhle jsi to přece chtěla ne ?!"

" Ano chtěla ale ty jí pořad miluješ "

" Proč tohle všechno děláš Caroline ? "

Koukal jsem se na ni a ona mlčela , šel jsem k ní blíž .

" Ona si pro tebe přijde Caroline a až to přijde budu se dívat na to jak tě bude pomalu zabíjet , budu si to užívat "

Stál jsem u ní a ona se na mě podívala a polkla .

" Tohle nejsi ty , kdo jsi ?!"

Chytl jsem Caroline a natiskl jsem jí na strom , ona vydechl , rychle jsem jí chytl za bradu aby se mi koukala do oči .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat