Část patnáct

576 33 0
                                    

Seděli jsme všichni u večeře a čekali na Liu která už třetí den samozřejmě dole nebyla .

" Myslím že už nepřijde "

Pozvedl jsem Whiskey skleničku a usmál jsem se .

" To proto že jsi idiot "

Řekla mi Hayley , koukl jsem se na ni .

" Máš nějaký problém dráha švagrová ?"

" Ano ty si ten problém "

" Hayley !"

Řekl Elijah ale Hayley zavrtěla hlavou a pokračovala .

" Všichni jsme slyšeli co jsi jí řekl a pak jsi byl s touhle nádherou "

Řekla Hayley a koukla se na Caroline .

" To přeháníš"

Řekla Caroline a vstala , Hayley pozvedla obočí .

" Posaď se ano!"

" Jinak ?"

Koukal jsem se na Hayley , ta se narovnala na té židli a její oči měli zlatavou barvu .

" Dost ! "

Vstal jsem od stolu a šel jsem nahoru za Liou , ta seděla na balkone a telefonovala , sedl jsem si do křesla a poslouchal jsem jí .

" Ne všechno je v pohodě , ano New Orleans je úžasný . Ne mám se dobře"

Vstal jsem a šel jsem na ten balkón stál jsem za Liou a byl jsem potichu .

" Ne do Evropy už nepoletím , zavolám ti . Dobře "

Lia zavěsila telefon a rozbrečela se stál jsem pořad za ní a nadechl jsem se .

Lia zavěsila telefon a rozbrečela se stál jsem pořad za ní a nadechl jsem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ona se otočila podívala se na mě , obešla mě a šla do pokoje . Otočil jsem se za ní a šel jsem z toho pokoje pryč , zavřel jsem dveře a šel jsem dolů . Zastavil jsem se na nádvoří a koukl jsem se kolem .

" Ne !"

Otočil jsem se zpátky a šel jsem nahoru , vešel jsem do toho pokoje a zavřel jsem  dveře .

" Je mi jedno jestli budu na druhém místě a nebo jestli budu ten poslední , jediné čeho se bojím abych nebyl jako můj otec . Vím jaký jsem a někdy se nedokážu ovládat a to mě nejvíc děsí "

Lia se na mě dívala a polkla .

" Já jsem vážně chtěl všechno ,abys ty měla měla všechno a jestli je  tohle co chceš tak ano! Ano "

" Co ano ?"

" Tak... Tak budeme tři ne jen dva "

" Musíme to chtít ale oba "

" Chci ! "

Popravdě jsem nevěděl jestli to chci bál jsem se sám sebe .

.......Marcel ......

Seděl jsem v baru a přišla Caroline , posadila se vedle mě .

" Co bylo tak důležitého abych přišel ?!"

Koukl jsem se na Caroline , ona si objednala pití a koukla se na mě .

" Víš se Lia je těhotná ?"

Zarazil jsem se a koukal jsem se na ni .

" Chudák Klaus to ho muselo dostat , vyhodil ji ?"

" Je těhotná sním ty idiote "

Řekla Caroline , pozvedl jsem obočí a koukal jsem se na ni .

" Sním ? Jak ? Však on nemůže mít děti ne !"

" Je na půl vlk "

Odpověděla mi , napil jsem se rychle a koukl jsem na Caroline a pak do stolu .

" Víš co to znamená ? To dítě co přijde na svět bude monstrum "

Řekla mi , nadechl jsem se a zavrtěl jsem hlavou .

" Říkáš hlouposti !"

" Vážně ? Prvotní upír , hybrid , co asi bude s toho dítěte Hm ?! "

Začal jsem přemýšlet , měla pravdu on je upír , původní upír a k tomu hybrid jejich matka byla prvotní čarodějka, mocná čarodějka .

" Co budeme dělat ?"

Koukl jsem se na Caroline .

" Musíme se toho zbavit , ty pro město a já pro Klause .

" Děláš to protože jsi zhrzená "

" Dělám to protože semnou si nikdo nesmí zahrávat ani Klaus Mikaelson . Lia bere sporýš aby se ji nikdo nedostal do hlavy toho se musíme zbavit a až bude čistá zbaví se toho dítěte sama před očima Klause "

" Jsi mrcha "

" Ne jen chci aby trpěla jako já , měla to v životě až moc jednoduché . Klaus pochopí jaká je a vrátí se ke mě . "

Koukal jsem se na Caroline a napil jsem se , ona ke mě natáhla ruku a pozvedla obočí . Chytl jsem ji za tu ruku a ona se usmála a napila se vína .

Nevěděl jsem co mám dělat , říct to  Klausovi a být za dobrého přítele a nebo pomoct Caroline . Klaus mě znal od mala a já znal jeho ale tohle byla hrozba pro nás pro všechny .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat