Část třicatá sedmá

423 29 3
                                    

Když jsme dojeli do Mystic Falls je-li jsme do našeho domu který jsme tam měli , Lia ta spala skoro celou cestu tak že jsem musel poslouchat Silase . Ještě že jsme byli na místě myslel jsem že ho cestou zabiju .

" Konečně "

Řekl Silas a vystoupil z auta , opřel jsem si hlavu o volant a vzdychl jsem , Lia se probudila a pohladila mě po zádech . Otočil jsem hlavu na ni .

" Nejhorší cesta v mém dlouhém životě "

Ona se zasmála a vylezli jsme z auta , chytl jsem jí za ruku a koukl jsem se kolem .

" Dojdu zavolat Freye "

Řekla mi Lia , kývl jsem hlavou a ona šla do domu .

" Tak že jak to uděláme ?"

Řekl mi Kol a koukal se na mě .

" Ještě nevím , ale zatím nechci aby věděli že jsme tady "

" Dobře "

" Možná bychom měli nenápadně zjistit jestli něco nechystají "

Mluvila na mě Rebekah , ale já jsem ji přestal vnímat když jsem viděl Liu na balkoně , byla o něho opřena zády a pak se otočila čelem k nám , usmála se na mě . V tom mi do výhledu na Liu  vlezl Silas , koukl se na Liu a pak na mě .

" Kroť svoje hormony prosím tě !"

Řekl mi a Kol se zasmál , protočil jsem oči a koukl jsem se na něho .

" Do večera vás nechci nikoho vidět jasné ! Něco vymyslím a pak vám řeknu co a jak "

Šel jsem dovnitř do domu .

" Prý něco vymyslí , doufám že to budeš vymýšlet sám a né v blízkosti Lii "

Křikl na mě Silas , vážně měl jsem ho zabit cestou jsem a nebo on by zabil mě a všechno by bylo lepší , došel jsem nahoru za Lii a ta dotelefonovala .

" Děti jsou v pořádku ani se jim nestýská , Freya říkala že je vezme do domu k její ženě . Bude to tam lepší "

"Ano Freya ví co děla "

Usmál jsem se .

" Kde jsi nechal kufry ?"

" Dole "

" A přineseš je "

" Bože jsi jako tvůj otec "

Koukal jsem se se na ni , ona pozvedla obočí .

" Vážně ? Já myslela že jsem hezčí "

Kousla se do spodního rtu a pak se usmála , šel jsem k ní a ona udělala krok dozadu .

" Ty věci Klausi "

Zastavil jsem se a protočil jsem oči , otočil jsem se a šel jsem dolů pro naše věci . Když jsem je odnesl nahoru , Lia začala vybalovat a já jsem musel zjistit kde se může  schovávat Caroline , když jsem obvolala pár mích věrných přátel tak vlastně nikdo nevěděl kde by mohla být . Jenže mě bylo jasné kde byla kam jinam by mohla jít než k ufňukané Elene a nebo k bratrům Salvatore jiné možnosti nebyli .

Rebekah dala v domě všechno dohromady a služebná připravila večeři , seděli jsme všichni dole a večeřeli jsme .

" Nikdo neví kde by mohla Caroline být ale všichni tady víme že její přátele jsou bratři Salvatore a nebo Elena "

Řekl jsem a napil jsem se vína .

" Máme výhodu že Sales má obličej jako Stefan "

Řekl Kol .

" Zítra si všichni dozví že jsme tady , aby dostala strach a ostatní taky "

Řekl Elijah a napil se Whisky .

" Chci jí živou "

Řekl Silas a podíval se na mě , kývl jsem hlavou aspoň v tomhle jsme se schodli .

Podíval jsem se na Liu a ta mlčela , napila se vína a koukla se na mě ,chytl jsem jí za ruku a ona se pousmála .
Pak už jsme se o Caroline nebavili , jako ochranu bude mít Stefana a Damona to mi bylo jasné , i kdyby udělala cokoliv bránili by jí .

Když jsem došel nahoru do pokoje , svítilo tam tlumené světlo a Lia vyšla z koupelny měla na sobě jen ručník  omotaný kolem sebe a šla jsi pro věci . Zavřel jsem dveře a opřel jsem se o ně zády a koukal jsem se na ni , byla ke mě zády oblékla si spodní prádlo a pak tílko a otočila se na mě ,sebrala ten ručník ze země a šla ho odnést do koupelny , chytl jsem ji za ruku a ten ručník položil na křeslo . Dal jsem si její ruce kolem svého krku a chytl jsem jí za boky , ona se jen usmála a mlčela . Zapřela se rukama o můj hrudník a opřela mě opět zády o ty dveře , koukal jsem se na ni a v pokoji bylo šílený ticho . Polkl jsem a ona mi vysvlékla tričko rukou mi sjela po hrudi a koukala se na mě .

" Vážně ?"

Řekl jsem potichu , nebyl jsme si jistý . Už jsem si ani pořádně nepamatoval kdy jsem jí takhle viděl .

"Jo "

Řekla nervózně a koukla se kolem a pak na mě .

" Asi nechci "

Řekl jsem , Lia pozvedla obočí a pokrčila ramena .

" Tvoje chyba "

Otočila se , zasmál jsem se otočil jsem jí opět k sobě a vysadil na sebe . Ona se usmála a já jsem sní šel k posteli, položil jsem jí na tu postel a lehl jsem si vedle ni , ona s usmála a obejmula mě . Tu noc mezi námi nic nebylo chtěl jsem aby to bylo neplánované jako kdysi . Koukal jsem se na ni jak spí pak jsem se zvedl a šel a šel jsem dolu kde seděl Silas , sedl jsem si k němu a on mi nalil Whisky , kývl jsem hlavou a napil jsem se .

"Víš že všichni do New Orleans neodejedeme že ne "

Řekl mi Silas , koukl jsem se na něho .

" Vím "

" Jestli pro ni budu muset umřít umřu "

Řekl mi Silas , kývl jsem hlavou a napil jsem se .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat