Ve Skotsku jsem byla poprvé v životě a to jsem nějaký čas bydlela v Anglii . Žádná Caroline jen já a Klaus , byla jsem udivená že opustil New Orleans ale měl tam Marcela .
Seděla jsem v posteli a koukala jsem se ven , ta chata byla v hlubokém lese aby ji nikdo nemohl najít .
Koukala jsem se jak prší a usmála jsem se , milovala jsem ho jako nikdy nikoho . Dala jsem si nohy k hrudi a opřela jsem si bradu o kolena ,otevřeli se dveře a přišel Klaus měl na sobě volné bílé triko a obyčejné světle džíny , vlasy měl rozcuchané a v rukou držel tác s jídlem . Usmála jsem se , on zavřel dveře a šel ke mě , tác položil na postel a podal mi kafe ." Děkuju "
Vzala jsem si to kafe a on si lehnul vedle mě , ruku jsi dal za hlavu a hladil mě po zádech .
Otočila jsem se k němu a napila jsem se toho kafe .
" Takhle oblečený si nikdy nebyl že ne ?"" Ne a nemůžu říct že by se mi to líbilo "
Usmál se , zasmála jsem se a on mě hladil po noze. Posadil se natáhl ke mě ruku a rozpustil mi vlasy , usmál se a pohladil mě po tváři .
" Chci aby si byla ta nejšťastnější žena na světě , aby jsi měla všechno , úplně všechno "
" Mám všechno "
" Ne budeš mít všechno "
Pousmál se , koukala jsem se na něho a zamrkala jsem .
" Ukážu ti celý svět , ovlivním každého jen aby si byla šťastná , zabiju každého kdo se na tebe jen křivě podívá "
Zasmála jsem se .
" Prosím tě nikoho nezabíjej ano ? Mám všechno , co víc bych mohla mít . Jsem tady daleko od civilizace s upírem co je šíleně sexy i když už taky pamatuje co jsi budeme"
Klaus se zasmál vzal mi to kafe a dal ho na parapet , koukala jsem se na něho .
" Já ti dám že pamatuji "
" Ale řekla jsem že jsi sexy "
Zasmála jsem se , on mě chytl a ohnul si mě přes nohy a vyhrnul mi trochu víš triko .
" Nemůžeš mě uhodit "
Zasmála jsem se a otočila jsem hlavu na něho , on pozvedl obočí a plesk mě po zadku , sykla jsem a on mě opět posadil . Zasmála jsem se a zavrtěla jsem hlavou , on si opět lehl a ruku si dal za hlavu . Lehla jsem si vedle něho a vzala jsem tablet z parapetu a pustila jsem film .
Večer jsem udělala večeři a najedla jsem se a čekala jsem na Klause i on musel jíst a do města to bylo docela daleko , nalila jsem si víno a sedla jsem si na terasu a koukala jsem se na řeku , přes ramena jsem si dala deku a napila jsem se vína . Slyšela jsem jak se vrátil asi po hodině a šla jsem za ním , když mě viděl dal si ukazováček na rty a kývl na mě ať jdu za ním . Nechápala jsem co dělá, obula jsem se a vzala jsem si kabát a šla jsem za ním . On mě chytl za ruku a ukázal nahoru na stráň kde byli vlci ,nadechla jsem se a chytla jsem ho za ruku .
" Ale poslední vlci tady byli v roce 1680 "
Šeptala jsem , Klaus se na mě podíval a pozvedl obočí, koukla jsem se na něho .
" Jsem šprt no "
Protočila jsem oči a koukla jsem opět na tu stráň , Klaus měl v zápětí jantarové oči a potichu zavrčel , ti vlci se otočili směrem k nám . Zmáčkla jsem mu ruku a usmála jsem se , oni se opět otočili a utíkali pryč .
" Pane bože , tohle není možné . Posledního vlka tady zabili v šestnáctém století a teď tohle "
Přišli jsme zpět do domu , byla jsem s toho úplně hotová . Otočila jsem se na Klause a ten se na mě koukal a usmíval se .
" Co ?"
Řekla jsem a zasmála jsem se .
" Nic jen miluju na tobě vážně úplně všechno "
" Jsem dokonalá "
Zasmála jsem se , Klaus pozvednul obočí a dělal že přemýšlí .
" Jsem "Řekla jsem mu a šla jsem nahoru do pokoje , on se zasmál zhasnul v kuchyni a šel za mnou.
" Dojdu se osprchovat "
Řekl mi Klaus , kývla jsem hlavou a usmála jsem se . Když se Osprchoval šla jsem já , osprchovala jsem se a oblékla jsem si Klausovu košili vyšla jsem s té koupelny a opřela jsem se bokem o rám u dveří , Klaus se na mě podíval a usmál se .
" Ta je moje "
" Ne "
Řekla jsem , on se usmál a koukal se na mě . Zhasla jsem světlo a do pokoje šel jen měsíční svit z venku . Šla jsem k němu a on mě rychle chytl a přitáhl k sobě , koukala jsem se na něho a on mi tu košili začal rozepínat .
" Řekni že zůstaneme jen my dva !"
Pošeptal Klaus a sundal mi tu košili .
" Ano , jen my dva "
On se ke mě natáhnul a začal mě líbat na rty .
........Klaus......
Lia pak ležela vedle mě na břiše a koukala se na mě , usmál jsem se a prsty jsem jí jel po zádech . Mlčel jsem a koukal jsem se na ni , jak na ni svítil ten měsíc tak se ji třpytila kůže aspoň to tak vypadalo . Zavřela oči a usnula , usmál jsem se a políbil jsem jí do vlasů .
" Miluju tě "
Pošeptal jsem a zakryl jsem jí dekou , usmál jsem se vzal jsem telefon a šel jsme zavolat Elijahovi jestli je v mém město všechno v pořádku .
ČTEŠ
Darkness
VampireLie bylo osmnáct let když nastoupila do školy do Evropy , studovala pět let v České Republice a další tři roky v Anglii . Když se vrátila zpět do svého rodného města díky její sestře Caroline která se měla v dávat za muže jménem Klause Mikaelson...