Část sedmá

704 36 4
                                    

Ráno mě probudil Klause telefon automaticky jsem sáhla po nočním stolku a zvedla jsem ho .

" Prosím ?"

Řekla jsem rozespale .

" Klausi ?"

Řekl hlas Caroline , rychle jsem otevřela oči posadila jsem se a držela jsem si deku u hrudi . Klaus otevřel oči a koukal se na mě vypla jsem ten telefon a hodila jsem ho na zem jako by měl nějakou zákeřnou nemoc . Klaus se zasmál , koukl po tom telefonu a pak na mě .

" Hm teď to teprve bude veselé "

Zasmál se , praštila jsem ho a lehla jsem si opět vedle něho .

" Co tady vůbec děláš je to můj pokoj "

Koukala jsem na něho a on se zasmál .

" Pozor někdo nám tady vystrkuje drápky "

Řekl mi , zasmála jsem se a obejmula jsem ho , on mi dal pusu do vlasů.

" Dneska tady budeš s Hayley a Rebekah , mám nějaké zařizování ve městě "

" Vážně ? Jaké ?"

Koukala jsem se na něho .

" To nechceš vědět "

Polkla jsem , jaké má asi upír zařizování ve městě pomyslela jsem si .

" Nemůžeš to nechat na zítra ?"

" Tohle se nemůže odložit "

" Aha , dobře "

Usmála jsem se , zařizování co by to asi mohlo být někoho kousnout úhledně do krku ? Musela jsem se zasmát sama sobě Klaus se na mě podíval a pozvedl obočí .

" Ne jen mi nejde do hlavy jaké muže mít upír zařizování ve městě "

Zasmála jsem se znova .

" Zaplatit účty ? Nebo nakoupit si zásobu rakví na zimu "

Klaus se zvedl z postele .

" No tak "

Zasmála jsem se a koukala jsem na něho , on se na mě otočil a jeho oči měli jantarovou barvu . Nadechla jsem se a koukala jsem na něho .

" Počkej! "

Rychle jsem vstala a běžela jsem ke své tašce a vytáhla jsem řetízek na kterém byl stříbrný křížek který jsem dostala od mé mami .

" Česnek nemám "

Začala jsem se smát , Klaus byl do vteřiny u mě a přehodil si mě přes rameno , plácl mě po stehně a hodil mě na postel .

" Ne prosím !"

Začala jsem křičet , on si na mě lehl a podpíral se rukama a začal se smát , rozletěli se dveře a do pokoje v letěla Rebekah a Elijah .

" Pane bože "

Rychle jsem ze sebe Klause odstrčila a schovala jsem se pod peřinu . Klaus si lehl na záda a koukal se na ně .

" Dobré ráno "

Řekl a já jsem se pod tou peřinou zasmála .

" Vážně ?!"

Řekla Rebekah , vykoukla jsem a koukala jsem se na ně.

" Omlouvám se "

Řekla jsem , Rebekah zavrtěla hlavou a šla z pokoje pryč , Elijah se otočil a šel hned za ní .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat