Když jsem děti dostal do bezpečí a Rebekah odjela , jediné co jsem měl v hlavě byla Lia , tohle by nikdy neudělala , ne mě .
" Pojedeš pro ni ? "
Zeptal se mě Elijah , koukl jsem se na něho .
" Ano "
" A co Kol ?"
" Zabiju ho "
Usmál jsem se a napil jsem se Whisky , Elijah protočil oči a koukal se na mě .
" Nevím Elijahu ale tohle není Lia "
Ukázal jsem mu dopis co mi napsala , on si ho vzal a četl .
" Freya musí mít nějaké zaklínadlo co nás předním ochrání "
" Zavolej ji bratře "
Řekl jsem mu vzal jsem telefon , zvedl jsem se a šel jsem nahoru do pokoje . Vytočil jsem Liu a ta to hned zvedla .
" Ano Klausi ?"
" Poslouchej mě ! Musíš udělat přesně co řeknu ano ?"
Chvíli mlčela a pak se nadechla .
" Dobře "
" Já vím že jsi ovlivněná Silasem , do telefonu ti přišel dopis cos mi psala . Předči si ho "
Lia byla ticho a zavěsila po několik minutách mi opět volala .
" To je ten hlas "
Řekla mi , pousmál jsem se a koukal jsem se z okna .
" Co ti říká ?"
" Že tě nemám poslouchat "
" Dokážeš to co Silas , nech tu druhou stránku aby tě ovládla "
" To nemůžu "
Začala mi do telefonu brečet .
" Lásko věříš mi ?"
" Ano "
" Tak to udělej "
Lia zavěsila a já jsem se posadil na postel , věděl jsem že muže být jako Silas , možná muže být ještě ještě horší .
.......Lia ....
Nadechla jsem se a zavřela jsem oči .
" Chci aby jsi teď byla já "
Řekla jsem a začalo mě brnět celé tělo , ten hlas v mé hlavě byl pryč ale sním i já .
Otevřela jsem oči a usmála jsem se , slyšela jsem jak jde Kol , přišel za mnou a obejmul mě , protočila jsem oči a koukla jsem se na něho ."Klaus měl pravdu jsi fracek "
Zlomila jsem mu vaz a jeho tělo jsem překročila .
" Pošleme tě za rodinou "
Řekla jsem , dotkla jsem se jeho těla a to zmizelo . Vzala jsem telefon a volala jsem Klausovi .
" Poslala jsem ti menší dárek , bylo od tebe dost nezodpovědné přivolat mě . "
" Chci jen dostat Liu zpátky "
" A obětuješ několik set životu "
" To je mi jedno "
" Hm mě vlastně taky , musím najít tělo které bude pro mě . Pak ti Liu pošlu zpět takovou jakou jí znáš , byl v její hlavě dost dlouho má právo si teď odpočinout "
" Nesmí se jí nic stát "
" O to se nestarej "
Řekla jsem a stála jsem vedle něho v pokoji , Klaus se otočil a usmál se .Vedle mě se objevilo i tělo Kola , pousmála jsem se a kývla na Klause .
" Užij si zábavu , kde je ta vaše sestra čarodějka ?"
" Myslíš Freyu ?"
" Ano "
" Elijah ji volal měla by přijed brzy "
" Dobře , nechci tady vidět tu tvojí Caroline , Lia je sice mimo hru ale nechci jí provokovat . S tímhle si dělej co chceš "
Ukázala jsem na Kola .
" Chtěl bych sní mluvit "
" Řekla jsem ti že si zaslouží teď chvíli klidu !"
" Já vím ale .."
" Ne Klausi, jestli se z tohohle budeme chtít dostat budu vás muset všechny dostat do takového toho dočasného koma , neboj všichni budete na jednom místě . Až přijede tvoje sestra všechno tohle uskutečníme"
" Proč bych ti měl v tomhle věřit ?!"
" Jsem jediná tvoje naděje Klausi "
Usmála jsem se a koukala jsem se na něho , jestli on Silase neměl rád tak já jsem ho úplně nenáviděla . Celá ty léta mě držel mimo hru ale teď díky Lie mužů být tady , tohle se mu líbit nebude a to jsem měla v plánu .
Hlavně se nebojte že by příběh nepokračoval 😍
ČTEŠ
Darkness
VampirLie bylo osmnáct let když nastoupila do školy do Evropy , studovala pět let v České Republice a další tři roky v Anglii . Když se vrátila zpět do svého rodného města díky její sestře Caroline která se měla v dávat za muže jménem Klause Mikaelson...