Část třicátá čtvrtá

418 27 1
                                    

Když jsem se probudila , rychle jsem se posadila a koukla se kolem . Vedle mě ležel ten muž  jméno Klaus myslím , rychle jsem vstala a koukala jsem po pokoji . Všude byli moje a jeho fotky pak fotky děti .

" Dobré ráno "

Řekl mi Klaus , rychle jsem se otočila a koukala jsem se na něho .

" Jestli jsi nějaký úchyl nebo tak , nic nemám jasné "

On vstal s té postele a koukal se na mě .

" Úchyl ? "

Řekl mi , kývla jsem hlavou a koukala jsem se na něho . No na úchyla byl až moc pěkný to je pravda ale dnešním světě nevíte kdo je kdo .

" Můžeme jsi v klidu promluvit Lio ?"

Řekl mi a ukázal na postel , posadila jsem se a on si sedl do křesla . Nadechl se a začal mi vysvětlovat proč jsem v tom pokoji , pak mi říkal o upírech , vlkodlacích a nakonec že my dva spolu máme děti . Nadechla jsem se a přerušila jsem ho .

" Fetuješ ? Nebo  jde o nějakou sektu ? Jestli ano existují organizace a doktoři "

On se na mě koukal a zaklonil hlavu , vydechl a opět se na mě podíval .

" Potřebuji cigaretu "

" Nekouříš , nelíbilo se mi to a tak jsi přestala . "

Koukala jsem se na něho a on se pousmál .

" Tak že jsi co ? Nebo kdo ?"

" Jmenuji se Klaus Mikaelson, jsem původní upír , hybrid . Setkali jsme se v Mystic Falls když jsem si měl vzít tvojí sestru Caroline hned jak jsme se viděli věděli jsme že jsi žádnou Caroline nevezmu. "

" Hybrid ?"

Nějak mi tohle uvízlo v hlavě ne to že jsem sestře přebrala milence , koukala jsem se na něho a jeho oči měli v zápětí jantarové oči . Rychle jsem si sedla k čelu postele a koukala jsem se na něho , on se zvedl a šel za mnou . Posadil se ke mě a koukal se na mě, vzal mojí ruku a přiložil jsi jí na tvář , koukala jsem se na něho a polkla jsem .

" Nikdy pro mě nebyl nikdo tak důležitý jako ty královno "

Řekl mi a já jsem tu ruku dala pryč .

" Chci vidět děti "

Řekla jsme mu , nevěděla jsem co mám dělat . On vstal a já jsem šla za ním . Sešli jsme po schodech dolů na nádvoří a tam běhali dva prckové , když mě viděli tak utíkali ke mě . Koukala jsem se na ně ale žádné vzpomínky nic jen šílená tíha na hrudi .

" To je Hope a Clarke "

Řekl mi Klaus , posadila jsem se do křesla a oni mě obejmuli . Polkla jsem a koukala jsem se na ně , obejmula jsem je a usmála jsem se .

" Honem dráčci nechte mamku "

Řekla blond žena , koukla jsem se na ni .

" To je Rebekah moje sestra , mám ještě bratra Kola , Elijaha a sestru Freyu . Elijaha žena se jmenuje Hayley "

" Jsou tady ?"

" Ano ale teď museli do zátoky "

Kývla jsem hlavou a na nádvoří přišel další muž , vysoký špinavý blonďák .

" To je Silas tvůj otec "

Rychle jsem vstala a koukala jsem se na Klause .

" Co ?"

Zasmála jsem se a koukala jsem na něho .

" Kolik je mu sedmnáct ? Bože tohle je ujetý "

" Kolik je mu sedmnáct ? Bože tohle je ujetý "

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Silas se na mě podíval a pozvedl obočí .

" Ne jen vypadám dobře "

Řekl mi , koukala jsem se na něho a pak na Klause .

" A je mu je kolik pětset nebo ještě víc let ?"

" Něco přes dva tisíce "

Řekl mi Sales a usmál se .

" Říkal jsem ti že by to chtělo jiné tělo "

Řekl mu Klaus , on se na něho díval a pozvedl obočí .

Koukala jsem se na ně jak se začali dohadovat ,posadila jsem se . V tom na nádvoří přišel další muž .

" Tohle je Kol "

Řekl Klaus a koukal se na Kola , ten se usmál  pousmála jsem se a mlčela jsem pak přišel Elijah a Hayley .

Večer jsem byla v pokoji , Klaus uspal děti a přišel za mnou .

" Vím že je to těžké "

Řekl mi , koukala jsem se na něho a kývla hlavou ,on si sundal tričko a šel do koupelny , nadechla jsem se a koukala jsem se za ním . Jako vážně bude tady semnou , pomyslela jsem si . Když přišel vzal si polštář a peřinu a lehl si na zem .

" To nemusíš "

Řekla jsem mu a on se na mě podíval .

" Musím "

Řekl mi , zhasla jsem tu lampičku a lehla jsem si , chvíli jsem koukala do stropu a pak jsem usla .

........Klaus ....

Když jsem se ráno probudil Lia už byla vzhůru a měla v pokoji děti , ty si hráli na podlaze ona roztáhla závěsy a koukla se na mě .

" Brečeli a tak jsem je vzala sem, nevadí to ?"

" Ne "

Řekl jsem a koukal jsem se na ni , ona si sedla k nim na podlahu a byla ztracena nevěděla co s nimi  . Usmál jsem se a posadil jsem se , koukal jsem se na ni a pak na děti . Sáhla si na řetízek co měla na krku a usmála se , byl to ten řetízek ode mě .

Darkness Kde žijí příběhy. Začni objevovat