32. část

3.2K 219 7
                                    

"Rozhodla jsem, že ti odpustím."

"Opravdu?" nemohl jsem tomu uvěřit.

"Ano, poslechnu své srdce." usmála se.

Přitáhl jsem si jí k sobě za boky a něžně políbil. Konečně jsem zase mohl být štastný. Všechny starosti s Elisabeth jakoby najednou zmizely. Cítil jsem se úžasně. Zase jsem jí mohl držet v náručí a líbat.

"Miluju tě." zašptal jsem jí do ucha.

"Já tebe taky." 

"Hrozně moc jsi mi chyběla. Ani nevíš jak." pohladil jsem jí po vlasech.

"Ty mě taky. Promiň, že jsem tě tak trápila."

"Ty se nemáš za co omlouvat."

"Dobře." dala mi pusu na tvář.

"Jen pusu na tvář jo? Za těch pár dní bez tebe bych si zasloužil mnohem víc."

"Nemyslím si." vyplázla na mě jazyk.

"Víš co jsem ti o tom jazyku říkal?"

"Jo vím, a ty určitě víš, co jsem ti na to odpověděla."

"Neměl bych se s kým líbat. No tak toho musím pořádně využít, dokud ten jazyk ještě máš." zasmál jsem se a přitisknul své rty na ty její. Na nic jsem nečekal a začal svádět s jejím jazykem vášnivou bitvu o nadvládu.

Z POHLEDU DANIELLE

Ikdyž jsem bez Jamese byla jen pár dní, tak jsem musela uznat, že mi neuvěřitelně chyběl. Jeho polibky, doteky, sladká slůvka.

Kluka jako je on, bych jen s těží našla.

"Lásko, co by jsi řekla tomu, kdyby jsme celou noc nespali a byly spolu?" zeptal se s úsměvem.

"Ale zítra je soutěž ne?To bych nedala."

"Soutěž zítra nebude. Tedy, přesvědčím je aby nebyla. Já jsem přece James McVey." dal si ruce se smíchem v bok.

"No jen aby."

"Když je nepřesvědčím, tak můžeš pak celej den spát a večer bych tě pak rychle nějaký kroky naučil."

"Tak dobře. Půjdeme k tobě nebo zůstaneme tady u mě?"

"Můžeme být pro změnu u tebe. Jen si skočím pro laptop, mám v něm pár filmů, tak můžeme na něco mrknout."

"To zní dobře." usmála jsem se a James si skočil pro laptop a já mezitím rozdělala balíček chipsů.

"Hele, ty už jako neklepeš?" zasmála jsem se, když James vstoupil do pokoje bez zaklepání. James nic neřekl, jen odešel za dveře a zaklepal.

"Dále." zařvala jsem se smíchem a on vstoupil.

"Lepší?" zeptal se s pobaveným výrazem.

".Naprosto." oba jsme se zasmáli a James si ke mě s notebookem sedl na postel.

"Ták, mám tu horor Metro, pátek třináctého a hory mají oči. Z komedii Žába k zulíbání, Sex bomba od vedle a Sexdrive a s dramat jen vojáka." pročítal mi seznam filmů

"Jé ty tu máš vojáka? Tam hraje můj oblíbenej wrestler John Cena."

"Ty se díváš na wrestling?" překvapeně se zeptal.

"Jo. Miluju wrestling."

" Takže pustíme toho vojáka. Ještě jsem to neviděl."

"Já taky ne." usmála jsem se a James zmáčknul play. Film byl ze začátku nuda, ale pak se to pořádně rozjelo.

"Ty jo, ten John Cena má ale svaly." řekla jsem s údivem, když tam byla scéna, ve které si sundal tričko.

"Taky budu mít takový a ještě větší." pronesl James.

"Ale mě se líbíš takovej jakej jsi. A navíc pekáč buchet máš na břiše." zasmála jsem se.

"No dobře." věnoval mi polibek a zase jsme se věnovali filmu. Ležela jsem Jamesovi na hruďi a on mě hladil po vlasech. Chtělo se mi vcelku spát.

"Jamesi, asi celou noc nevydržím být vzhůru, už teď skoro usnímám." zívla jsem.

"Víš co? Půjdeme si koupit energy drinky. Znám jeden obchod, kterej jede nonstop."

"Dobře." 

James se šel obléct a já šla udělat to samé. Venku v tuhle dobu, určitě už bude celkem chladno. Tak jsem si vzala čistě bílé tričko s krátkým rukávem, na to dlouhý černý svetr, k tomu tmavě modré rifle a obula si černé kozačky na podpatku. Přejela jsem řasy řasenkou, dala si bezbarvý lesk na rty a učesala si vlasy. Vzala kabelku, dala do ní peněženku, mobil, doklady a šla potichu zaklepat na Jamese. Vyšel v černých kalhotech, tmavě šedé kožené bundě a elegantních černých botách. Děsně mu to seklo.

"Moc ti to sluší."

"Díky, ale tobě ještě víc." usmál se a vzal mě za ruku. Potichu jsme se vyplížíli ven.

"Jamesi, nepozná tě nikdo?" zeptala jsem se, když jsme šli městem.

"Nikdo tu není. Přece jenom, kterej blázen by šel ve dvě ráno ven a ještě k tomu v pracovním týdnu? Skoro všichi spí."

"Ale co novináři?"

"Tak ti už spí úplně." zasmál se. Za chvílku už jsme byly v obchodě a vybíraly energy drinky. Já jsem si koupila BigSchoock a James redbulla. Hned jak jsme vyšly z obchodu, tak jsme to vypily.

"Mám úžasnej nápad." vyhrl najdnou.

Tak takovej oddychovej díl, nechtěla jsem vás napínat, když jste museli deset dní čekat :D

Je to sice krátké, ale další bude dříve. A když ne, tak mě prosím neukamenujte, děkuji :D

A strašně moc moc děkuju za komentáře a votes. :))

Daniel?Kde žijí příběhy. Začni objevovat