Stáli jsme na velké terase, kde byl uprostřed stůl s dlouhým bílým ubrusem a uprostřed byla svíčka a růže. Vypadalo to krásně, úplně jako v nějaké luxusní restauraci.
James mi jako správný gentleman odsunul židly a přisunul mě ke stolu.
"Dáš si džus, limonádu, minerálku či něco jiného?" zeptal se.
"Dala bych si minerálku, jemně perlivou, jestli můžu poprosit."
"Ty vždycky." usmál se a nalil mi minerálku. Sobě nalil džus a posadil se naproti mně.
"Hrozně moc ti to sluší." usmál se.
"Ehm..díky, tobě taky." určitě jsem se v tu chvíly začervenala.
"Děkuju. Za chvílku jsem zpátky, jen donesu jídlo." vstal a odešel.
Nemohla jsem uvěřit, co pro mě James přichystal. Kdyby to viděla Elisabeth tak by se asi nenávistí rozbrečela. Nejradči bych jí to vmetla do tváře, to, že s Jamesem chodím já. Že je to můj James a její nikdy nebude...
"Jsem tu." přišel James s dvěma talíři.
"Téda to voní. Co to je?" zeptala jsem se, když mi dal talíř s jídlem a posadil se.
"Hovězí steak a opékané brambory, to je taky jedniné co umím uvařit." zasmál se a ukrojil si kousek masa. Taky jsem si ukrojila a ochutnala tu dobrotu. Musela jsem mu to pochválit, měl to opravdu výtečné.
"Z tebe jednou bude velký kuchař."
"To bych neřekl. Vařit mě nebaví. Uvařil jsem jen kvůli tobě, tak si toho važ." zasmál se.
"Taky vážím." usmála jsem se.
Během jídla jsme si povídaly o svých zálibách. Rád posiluje. Miluje kočky. Oblíbenou zpěvačku má Taylor Swift. Pochází z Bournemouth v Anglii.
"Jé ty jsi z Bournemouth? Můj kamarád Daniel je odtama." usmála jsem se. Když jsem řekla jméno svého internetového kamaráda, tak hned zblednul.
"Děje se něco?" zeptala jsem se, když dlouho mlčel a byl bilý skoro jako stěna.
"Jen jsem si vzpoměl, že jsem na něco zapoměl." omluvil se s tím, že hned příjde.
Z POHLEDU JAMESE
Když zmínila Daniela ,tak to se mnou málem seklo. Vím, že jí musím říct, že jsem to já, ale ted ještě nemůžu. Bojím se, že když jí to řeknu, tak se na mě naštve a příjdu o ní. To rozhodně nechci. Miluju ji! Vím, že je na to brzo, ale já se prostě zamiloval..
Vzal jsem z kuchynské linky jahodový dezert a šel zpátky na terasu.
"Nesu dezert." podal jsem jí misku s jahodami se šlehačkou.
"Jé děkuju." vstala a dala mi pusu na tvář.
"Jen na tvář, jo?" dělal jsem smutného. Nějak musím docílit toho aby si na Daniela nevzpomenula, alespoň pro dnešek...
"A co by si chtěl?" nadzvednula obočí. Tolik jí to slušelo, byla neodolatelná. Nejradči bych jí ulíbal k smrti.
"Zatančit si." řekl jsem svůj požadavek a došel k cd přehrávači. Zmáčknul jsem play a po terase se začal linout ploužák od Bruna Marse. Danielle ke mě přišla a obmotala mi ruce kolem krku. Já si jí přitáhnul za boky a tam taky moje ruce zůstali. Pomalu jsme ploužili do rytmu píšničky a mě bylo úžasně.
"Takhle bych chtěl zůstat napořád." zašeptal jsem.
"Já taky." usmála se a koukla mi do očí. Má je krásně zelené. Miluju její oči jako jí samotnou. Naklonil jsem se k jejím rtům a pomalu je ochutnával. Měla je sladké jako jahody. Jemné a vláčné. Byl jsemjako v nebi, takhle krásně jsem se ještě nikdy necítil. Konečně jsem se zamiloval se vším všudy. Ty vztahy předtím byly jen čistě založené na sexu. Jasně, že jsem ty holky měl rád, ale nemiloval jsem je. Danielle je první holka do které jsem se zamiloval....
Děkuju moc za všechny vote a komentáře! ♥
ČTEŠ
Daniel?
FanfictionDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?