"Vítej v mé tělocvičně." vtáhnul mě do vnitř místnosti a zamknul.
"Páni... To není tělocvična, ale stadion." zírala jsem na obří místnost s basketbalovým hřištěm a pár posilovacími stroji.
"Jamesi, to patří tobě?"
"Ano, mě. Přál jsem si velkou místnost, kde bych si mohl zacvičit a zároveň se vyblbnout." usmál se a pustil na hifi věži Can we dance."
Tak jdeme nacvičovat." chytil mě kolem pasu."
Na tuhle písničku? Ne, já mám svou." vytáhla jsem mobil a zapnu Dangerous by Matt Pokora.
"Zlato, v tak velkém prostoru hudbu z mobilu uslyšíme dost blbě."
Dobře, tak já ji vypnu, ale nemáš tam jiný song než tenhle?"
"Jsou tam skoro všechny naší skupiny, ale pár jich tam je i od Ushera."
"Ten má super songy. Zapni nějakej."
"Jo, ten je perfektní." vykřikla jsem hned, jak jsem zaslechla první tóny Love in this club.
James to zesílil a začal tancovat. Tancoval opravdu dokonale. Chvílema to vypadalo jako kdyby se předváděl, protože udělal pár stojek.
"Zlato, nacvičovat mám já, ne ty." přerušila ho v jeho kreacích.
"Jasně, ale když já slyším nějakou taneční pecku, tak se neudržím." vypnul hudbu.
"To co jsi tu předváděl bylo dobrý... Až na ty stojky, protože ty já absolutně nedávám."
"Tyhle kroky nikdo neviděl, takže tě je naučím a místo těch stojek ti tam přidám pár otoček. Co říkáš?"
"Dobře, to by šlo." usmála jsem se a James znovu pustil hudbu. Krok za krokem mi ukazoval co mám dělat. Dělala jsem to všechno podle něj. Nejdříve pomalu, jako kdyby jsme cvičily a pak zrychleně. Všechno jsem měla nacvičené už během dvou hodiny. James je opravdu dobrý učitel.
"Děkuju ti moc za ty kroky, opravdu jsem je potřebovala." dala jsem mu pusu na tvář.
"Opravdu jen tak malou pusu? Za ty kroky bych měl dostat víc." zazubil se. Beze slov jsem mu dala francouzáka.
"Téda. To jsi nemusela."
"No však sám si říkal, že si zasloužíš něco pořádného, tak jsem to splnila."
"Já neměl zrovna na mysli polibek." nevinně se usmál.
"Jamesi, už zase s tím začínáš. Proč něco takového říkáš, když by jsi to stejně nebyl schopen splnit?"
"Ale já neměl na mysli zrovna tam to.. Já myslel třeba mazlení." pohladil mě po vlasech.
"Ehm... Aha.. Promiň."
"To nic. Co kdyby jsme se teď šly spolu osprchovat a pak by jsme si zašli na ten oběd?"
"Ehm... Spolu?"
"Dělal jsem si srandu." zasmál se a vypnul věž.
"No je aby... Tak za hodinku dole u vchodu?"
James souhlasil a každý jsme se vydali do svých pokojů. V rychlosti jsem se vysprchovala a umyla si vlasy. Rychle jsem si vyfénovala vlasy až jsem si nevšimla, že mám pár pramenů mokrých a zapnula jsem žehličku. Byla během minuty nahřátá a já si začala žehlit vlasy. Přejela jsem žehličkou po ofině a pěkně mě to koplo, že jsem žehličku s hlasitým "Au." odhodila na stůl tak nešikovně, že z něho spadla a rozbila se. Respektive byla na dvě půlky. To se mi zase něco povedlo...
Teď jsem měla ofinu jako pitomec. Vlnitou jako magor, super. Nevím co budu dělat, protože s vlnitou ofinou mě fakt nikdo nikam nedostane. Po chvilce přemýšlení co s těma vlasama budu dělat, jsem si všimla čelenky. No jistě, dám ofinu do čelenky a hotovo. Nebudu přemýšlet nad nějakejma sponkama. Pak jsem se dala do líčení. Dala jsem si spodní černé linky, kouřové stíny, řasenku a rty sem přejela bezbarvým leskem. Ták a teď se ještě obléct. Nejhorší ze všeho. Nikdy nevím co si na sebe mám vzít. Vždycky stojím půl hodiny před skříni než si něco vyberu, ale teď na to mám jen pár minut,takže všechno oblečení rozházela po posteli a během pěti minut jsem si vybrala šedé úzké džíny, bílý pásek DC, pastelovou košili s dlouhým rukávem a na to tmavě modrou vestu. Oblečení jsem v rychlosti naházela do skříně, složím ho potom, teď na to nemám čas. Obula jsem si jarní bílé kozačky bez podpatku, vzala si kabelku do které jsem hodila peněženku s mobilem a vyrazila jsem před budovu. James už tam v celé své kráse stál.
"Páni, moc ti to sluší." dal mi pusu na tvář.
"Tobě ještě víc."
Měl na sobě botasky, modré džíny, fialové tričko a lehkou černou bundu.
"Ták kam půjdeme?" zeptala se.
"Říkal jsem si, že by jsme si mohli něco ukuchtit." usmál se.
"Ukuchtit? Kvůli tomu mě kopla elektřina?" nadzvedla jsem tázavě obočí.
"Cože?"
"Nic. Řeknu ti to potom. Ale kde chceš něco kuchtit? Pochybuju, že nás pustí někam do restaurace aby jsme si tam něco uvařily." zasmála jsem se a James se mnou.
"Vím o jednom místě. O našem místě." usmál se a já už věděla co má na mysli. Domek na pláži.
"Tak to je jiná. To ráda půjdu někam kuchtit." přitáhla jsem si ho k sobě a políbila ho, ale to jsem neměla dělat, protože se k nám začalo zbíhat pár fanynek se sprostými nadávkami na moji osobu...
Strašně moc děkuju za všechny komentáře, které píšete! Moc mě těsí, že se vám ff tak líbí! Až tak, že až bude konec ff, tak možná bude druhá serie. Ale jen, když budete pořád psát tak super komentáře. To jsem ale vyděračka, co? :D
Snad se líbil i tento díl a předem děkuji za komentář či vote! :)
ČTEŠ
Daniel?
FanfictionDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?