Po filmu mi James řekl, že má pro mě překvapení.
"Zlato, kam to jdeme? Prosím, řekni mi to. Vždyť víš jak nemám ráda překvapení. No ták, kam jdeme?" ptala jsem se pořád dokola, když jsme šli večer po obrovských kamenech na pláži.
"Nevyzvídej pořád a to překvapení se ti bude líbit, věř mi. Není to nic špatného." stiskl mi ruku.
"Panebože. To je nádhera." dívala jsem se na venkovní bílý altánek ve kterém byl krásně prostřený stůl s bílým dlouhým ubrusem, svíčkami a květinami. Vypadalo to úplně jako v nějakém romantickém filmu. U stolu stál nějaký muž v černém obleku. Zdřejmě číšník a měla jsem pravdu, protože nám nalil šampaňské.
"Jamesi, šampaňské? Chceš mě opít?"
"Jedna sklenička neuškodí. Líbí se ti tu?"
"Ano, je to tu nádherné. Děkuju." pohladila jsem ho po hřbetě ruky, kterou měl položenou na stole.
"Říkal jsem, že se ti to překvapení bude líbit." natáhnul se přes stůl a dal mi pusu.
"A jak jsi to vůbec všechno zařádil aniž bych si toho všimla?
"Když jsme se dívali na film, tak jak jsem si musel odskočil, tak jsem zavolal Shawnovi a ten to zařídil."
"Tak to mu musím poděkovat."
"Ale mě taky, to byl můj nápad."
"Však já už sem poděkovala, co více chceš?" pobaveně jsem se na něj dívala.
"Třeba pusu." našpulil rty. Natáhnula jsem se a dala mu pusu. Ale na tvář.
"No co to mělo být, děvče? Já chtěl na rty."
"To si neřekl." vyplázla jsem jazyk.
"Hele ty s tím jazykem. Co jsem říkal?" nadzvednul obočí.
"A co sem říkala já? Že když mi ho ukousneš, tak se nebudeš mít s kým líbat."
"Jakto? Třeba taková Taylor nebo Elisabeth. Ty by stály za hřích."
"Tak si za něm třeba jdi." řekla jsem zcela vážně. Zvednula jsem se a odcházela. To opravdu přehnal.
"Miláčku, počkej. No ták. Já to tak nemyslel." přiběhnul ke mě a zezadu chytil za pas.
"Né? Tak proč je pořád vzpomínáš? Proč pořád o Taylor mluvíš?"
"Tak je v porotě. Je to dobrá kamarádka, ale nekaž me si večer, ano? Danielle, já tě miluju." obrátil si mě k sobě a políbil.
"No dobře. Ale ještě jednou řekneš něco takového a přísahám, že se sbalím a odjedu. Tentokrát navždy a už mě nikdy neuvidíš."
"Slibuju, lásko. Přísahám a teď se ti to pokusím dokázat." odešel do auta a vrátil se s kytarou se slovy,
"Tohle jsem složil pro tebe. Protože věřím, že ty jsi ta pravá." začal hrát na kytaru a zpívat. Popravdě nevím moc co zpíval, protože jsem na něho zasněně koukala. Jediné co sem postřehla bylo, že zpíval ,,Zůstaň se mnou. Jsi ta má pravá láska, hledal jsem tě dlouho. Tak neodcházej. Miluju tě, tak neodcházej."
"Teď si ten polibek zasloužíš." dala jsem mu ruce okolo krku a naše rty se střetli v nádherném a dlouhém polibku.
Tak další takovej nic moc díl. Zas mu odpustila, trubka :D Měla jsem v plánu napsat něco jiného, ale nakonec zase taková romanťárna no. Snad se aspoň trochu líbil. Děkuji za votes či komentář! :)
ČTEŠ
Daniel?
FanfictionDaniell se přihlásí do taneční soutěže, kde je v porotě slavný kytarista a vokálista skupiny The Vamps. James má tajemství, podaří se mu ho skrývat před Daniell do které se zamiluje?